Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden virpojan äidin palaute mulle hetki sitten!

Vierailija
25.03.2013 |

Eli eilen täällä kiersi virpojia. Olin mielestäni hyvin varautunut, mutta tänä vuonna olikin virpojia liikkeellä enemmän kuin ennen ja alkoi näyttämään siltä että karkit loppuvat kesken. Mulla oli näitä virvon varvon -patukoita + Lidlistä ostettuja pieniä Smarties -karkkirasioita, annoin siis jokaiselle virpojalle yhden kumpaakin.

No, kun näytti siltä että karkit loppuvat kesken niin jossain vaiheessa annoin sitten enää vain jomman kumman karkin virpojille. Tänään yksi äiti tuli tuossa postilaatikolla vastaan ja kysyi miksi tein näin, kaverit olivat vertailleet mitä olivat saaneet ja hänen lapsensa oli sitten meiltä saanut vain yhden karkin kun aiemmin käynyt kaveri oli saanut kaksi. Olin kuulemma aiheuttanut pahan mielen lapselle. Sanoin että mielestäni oli parempi että kukaan ei jäänyt ilman kuin että joku sai vähemmän, ja en ollut osannut ajatella että virpominen olisi tänä vuonna ollut näin suosittua. Minun olisi kuulemma pitänyt välillä käydä kaupassa hakemassa lisää karkkia:)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että jaksaa tollasesta valittaa. Lapset saa pääsiäisenä muutenkin ihan liikaa karkkia ja heiluvat sokerihumalassa ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloitusta ollenkaan.

Vierailija
4/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, vaikka niin tosiaan voisi luulla. Tämä äiti on muutenkin hieman erikoinen, hänen suustaan tuo kommentti ei ole lainkaan oudoimmasta päästä :)

Vierailija
5/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti itseäni, kun karkit alkoivat loppua ja jouduin pihistelemään jossain vaiheessa ja jälkipuoliskon porukka sai paljon vähemmän. Näiden vähemmän saaneiden äidit kommentoivat FB:ssä kohteliaaseen sävyyn hienoista virpomispalkoista ja olisi tehnyt mieli vastata, että sori kun oikeasti kyllä tarkoitus oli antaa enemmän, mutta suosio oli tänä vuonna niin suurta, että meni vähän mönkään... Jos ap:n tarina on tosi, niin voi jessus mikä Curlinglandian mama on ollut asialla taas.

Vierailija
6/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et käynyt ostamassa lisää? Oliko se niin hirveän raskasta nostaa ahteri ylös ja lähteä sinne kauppaan ja ilahduttaa lapsia??

Ei taas niinku voi tajuta joitakin vanhempia! Jos sulla loppuu karkit, niin silloin lähdetään kauppaan eikä hitto vie aleta säveltään omia!! Vähemmästäkin se Nico-Janica suuttuu!

Vierailija
7/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olishan sitä tietysti voinut lähteä kävellen 3v ja 5v tenavien kanssa kauppaan 4km päähän, miksi ihmeessä en sitä tehnyt? Laiska kun olen:)

Vierailija
8/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta meillä kävi yhtenä Halloweenina yli 200 lasta moikkaamassa. Piti kipaista välillä kaupassa.

Vierailija
9/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun 2veekin jaksaa kävellä hyvin 5km, ei mitään ongelmaa. Mutta niin kuin sanoit - laiska olet, niin eipä yllätä!

Onneksi mun muksut sai sentään kaikki yhtä paljon ja yksikin naapuri oli käynyt 50 km päästä hakemassa munia. Saa hattua nostaa, kun toiset sentään vielä ajattelee toisia!

Vierailija
10/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:32"]

Niin, olishan sitä tietysti voinut lähteä kävellen 3v ja 5v tenavien kanssa kauppaan 4km päähän, miksi ihmeessä en sitä tehnyt? Laiska kun olen:)

[/quote];-)

Vierailija
11/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:37"]

Kyllä mun 2veekin jaksaa kävellä hyvin 5km, ei mitään ongelmaa. Mutta niin kuin sanoit - laiska olet, niin eipä yllätä!

Onneksi mun muksut sai sentään kaikki yhtä paljon ja yksikin naapuri oli käynyt 50 km päästä hakemassa munia. Saa hattua nostaa, kun toiset sentään vielä ajattelee toisia!

[/quote]

2v varmaan voikin jaksaa kävellä 5 km mutta siihen menee aikaa... ja aikaa... ja aikaa... Mutta oon kyllä varma että aika harva 2v ton matkan jaksaa mennä yhteen menoon. Tai sitten on mitattu vähän lyhkäset kilometrit!

Vierailija
12/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 12, toi kommenttihan oli heitetty ihan vitsillä...he, he...

Vierailija
13/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käynyt yhtään virpojaa. Itse täytyy nyt syödä 30 Kinderiä.

Vierailija
14/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ympäristön lapset kasvaneet niin isoiksi, että eivät virponeetkaan entiseen malliin jäi kauheasti palkkoja ylimääräiseksi.

Vierailija
15/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla itse aikamoinen noita-akka... minua ei ole koskaan käynyt kukaan virpomassa (no joo, omat 2- ja 4-vuotiaat). Eikä minulla ole yhtään kummilasta, vaikka olen jo liki 40-vuotias...

Vierailija
16/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää näitä palkkojenperässä tuntemattomien ovella kiertäviä virpojia. Ei niillä mielessä ole onnen eikä siunaamisen toivotukset virvottavalle, vaan palkka. Pikkutaaperoiset ovat toki vilpittömiä touhuissaan, mut jotenkin nuo 10 v ja yli alkaa olla noloja. Meillä virvotaan vain tutut aikuiset eikä kierrellä karkkia ruinaamassa.

Vierailija
17/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut ap sille äidille, että palkat virpomisen mukaan. Hänen lapsensa esitys oli melko köyhä ja vitsakin aika tyhjä, joten korkeintaan yhden herkun arvoinen suoritus!

Vierailija
18/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyhmä äiti. Seuraavan kerran jätät ko. lasten kohdalla oven aukaisematta tai sanot että ei saa virpoa. Saatuja palkkoja ei arvostella.

Vierailija
19/21 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei käyny yhtään virpojaa, jouduin mussuttamaan kinderit yksin.

Vierailija
20/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:37"]

[/quote]

Kyllä tuo nyt aika ajattelematonta on! 

Tai ei siinä tapauksessa, jos jätitte kotiin jonkun vahtimaan. Kun mieti nyt kuinka pahapaha mieli tulikaan niille virpojille, jotka kävivät oven takana, kun talonväki oli muille virpojille ostamassa lisää namia. :(