Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden virpojan äidin palaute mulle hetki sitten!

Vierailija
25.03.2013 |

Eli eilen täällä kiersi virpojia. Olin mielestäni hyvin varautunut, mutta tänä vuonna olikin virpojia liikkeellä enemmän kuin ennen ja alkoi näyttämään siltä että karkit loppuvat kesken. Mulla oli näitä virvon varvon -patukoita + Lidlistä ostettuja pieniä Smarties -karkkirasioita, annoin siis jokaiselle virpojalle yhden kumpaakin.

No, kun näytti siltä että karkit loppuvat kesken niin jossain vaiheessa annoin sitten enää vain jomman kumman karkin virpojille. Tänään yksi äiti tuli tuossa postilaatikolla vastaan ja kysyi miksi tein näin, kaverit olivat vertailleet mitä olivat saaneet ja hänen lapsensa oli sitten meiltä saanut vain yhden karkin kun aiemmin käynyt kaveri oli saanut kaksi. Olin kuulemma aiheuttanut pahan mielen lapselle. Sanoin että mielestäni oli parempi että kukaan ei jäänyt ilman kuin että joku sai vähemmän, ja en ollut osannut ajatella että virpominen olisi tänä vuonna ollut näin suosittua. Minun olisi kuulemma pitänyt välillä käydä kaupassa hakemassa lisää karkkia:)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ostanut yhtään mitään munia tms. virpojille. Ei olisi tullut mieleenikään, koska eivät ovat lapsetkaan virvo. Ja niin herttaisen samantekevään olisi, jos joku siitä jotain sanoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla