Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemerkkejä joiden laatuun olet pettynyt?

Vierailija
17.03.2019 |

Itse olen pettynyt Vero Modan neuleisiin. Ostin tammikuussa kaksi neuletta, kun löytyi kiva malli. Molemmat nyppyyntyivät jo ekassa pesussa. Noin kymmenen käyttökerran jälkeen kumpikin on menettänyt muotoaan. Aikaisemmin heiltä ostamani neuleet ovat kyllä kestäneet.

Espritillä oli ennen hyvälaatuisia vaatteita. Minulla on vieläkin kotipaitana noin 10 vuotta vanha neule, jossa ei ole nypyn nyppyä. Nyt syksyllä ostin heiltä paidan, joka meni eka pesussa pilalle. Luonnollisesti reklamoin asiasta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman vaatemerkit. Siellä ei ole enää mitään hyvää.

Vierailija
62/71 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espritin takeista hajoaa vetoketjut. Desigualin vaatteet haalistuvat rumiksi. Mitään kalliita merkkikamoja mulla ei juuri olekaan.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Desigualin vaatteiden kanssa, ja aika monta on tullut ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espritin takeista hajoaa vetoketjut. Desigualin vaatteet haalistuvat rumiksi. Mitään kalliita merkkikamoja mulla ei juuri olekaan.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Desigualin vaatteiden kanssa, ja aika monta on tullut ostettua.

Se on kyllä ihan surkea laadultaan. Olen siitä huolimatta muutaman vaatteen ostanut, koska ovat olleet kivannäköisiä.

Vierailija
64/71 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadun laskeminen koskee varmaan useimpia merkkejä. Minulla oli esim. vuosia kestäneet todella hyvät Vikingin goretex-lenkkarit. Ostin toiset samanlaiset, mutta vedenpitävyys olikin onneton. Muutenkin goretex tuntuu joissakin vaatteissa ja kengissä toimivan ja kestävän, toisissa ei. Hinnasta sitä ei voi päätellä.

Vierailija
65/71 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein. Pitää tutustua materiaaliin ja pesuohjeisiin. Laatu kyllä tavallisesti kestää. Yleisesti ottaen tekokuitu yhdistettynä puuvillaan ja villaan voi nyppiintyä helposti. Cinzia Roccan 100 % villakangastakkki on pysynyt kauan hyvänä. Harjaan sitä tarvittaessa luonnonkuituisella vaateharjalla, jonka ostin samalla kuin takinkin myyjän suosituksesta, tuuletan myös takkia tarvittaessa. Ostin se sopivan mallin ja laadun vuoksi. Minulla ei ole varaa muuhun kuin latuun ja kestävyyteen. Tätäkään ei varsinaisesti kysytty, mutta ajattelin hieman valaista asiaa.

Vierailija
66/71 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändien ja eri tuotemerkkien tuotteet vaihtuvat hyvin usein. Siksi ei voida kuin yleisellä tasolla sanoa minkä tuotemerkin tuotteet ovat hyviä ja kestäviä. Yleensä trikoopaidoissa luonnonkuitu, jossa ei ole tekokuitua joukossa ovat kestäviä eikä nyppyynny. Tai sitten kokonaan tekokuituinen. Urheilupaidat ovat sitten kokonaan oma juttunsa. Olen ostanut tokmannilta hyviä ja kestäviä puuvillaisia puseroita, kuin myös muualta kalliimmista liikkeistä. Suosittelen katsomaan tuoteselosteen ja muutenkin työn laadun. Ostan harvoin vaateita, mutta nykyään olen onnistunut löytämän kestäviä, hyviä ja muutenkin käyttötarkoitukseen sopivia vaatteita. Harmi että ihan suoraan ei voi suositella mitään merkkiä eikä brändiä. 62

Vierailija
67/71 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gugguu, kehuttu kestäviksi mutta aika heppoisesti kulahtavat paidat pesuissa ja housuissa näkyy äkkiä kulumat (vaikka lapsi ei konttaile) ja esim. Tokmannin housuissa ei samalla käytöllä kulumia ole

Meillä taas Gugguut kestänyt kaikista parhaiten lasten vaatteista. Metsola ja Blaa myös.

Vierailija
68/71 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloggi. Eivät kestä enää yhtä hyvin kuin ennen.

Otin käyttöön marraskuussa 2 uudet sloggit on jo roskiskamaa.

Vierailija
69/71 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman vaatemerkit. Siellä ei ole enää mitään hyvää.

Muutamia hyviä tuotteita ostettu, mutta usein vaikea löytää mitä hakee.

Vierailija
70/71 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteista on tullut huonolaatuisia. Myös muut tekstiilit siellä on huonompia, kuin aiemmin. 😤

Vierailija
71/71 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiristävät ja puristavat vyötäröt, vaatteet. Liian pienet. Ei silti säkkiäkään, pitää olla muotoilu. Liian kylmät vaatteet talvella, liian kuumat kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan