Nyt tuli mitta täyteen! (FB) Laitoin stalkkerilleni vihaisen viestin.
Muutaman kuukauden ajan olen huomannut, että eräs mies (Matti), jonka kanssa minulla on yksi yhteinen kaveri, tulee aina hakukenttään ensimmäisenä, kun kirjoitan M. Sen jälkeen tulevat vasta M-kirjaimella alkavat kaverini ja muut M-kirjaimella alkavat, joiden kanssa monta yhteistä kaveria. Eli tämä mies stalkkasi mua, ei se muuten olisi aina ollut ekana!
Nyt sitten laitoin hänelle vihaisen viestin:
"Paljastuit. Lopeta tuo stalkkerointi. En ole sinusta kiinnostunut, etsi joku muu!"
Saas nähdä loppuuko nyt.
Kommentit (27)
Good! That'll teach him! :D
Mä oon melko varma, että sieltä tulee bumerangina sulle viesti, jossa tää mies kieltää kaiken. Jatka painostamista, kyllä se ennen pitkää perille menee! Ei kenenkään tarvitse kestää sitä, että joku hullu stalkkailee!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:58"]
Good! That'll teach him! :D
Mä oon melko varma, että sieltä tulee bumerangina sulle viesti, jossa tää mies kieltää kaiken. Jatka painostamista, kyllä se ennen pitkää perille menee! Ei kenenkään tarvitse kestää sitä, että joku hullu stalkkailee!
[/quote]
Näin minäkin sen näen! Eikä tuohon kertakaikkiaan voi mitään muuta selitystä olla kuin että mies stalkkailee. Vielä ei ole tullut vastausta.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:55"]
Oot aika nolo...
[/quote]
Nolo olet sinä, kun et uskaltaisi tehdä asialle mitään!
t.ap
Tuolla perusteella saisit hänelle jo erittäin ankaran lähestymiskiellon pikakäsiteltynä vaikka nyt su-ma yönä!!
Kannattaskos tarkastaa yksityisyysasetukset? Eipähän kaverin kaverit pääse stalkkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:41"]
Kannattaskos tarkastaa yksityisyysasetukset? Eipähän kaverin kaverit pääse stalkkaamaan.
[/quote]
Aina ne jotain keinoja keksii! :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:41"]
[/quote]
Aina ne jotain keinoja keksii! :D
Kuten?
[/quote]
Hienoa, noin kunnon AV-mamma asian hoitaa. Eikä jää palstalle itkemään, että "Apua, joku mies seurailee minua Facessa, mitä teen?".
Esimerkillistä toimintaa ap....
Ap, ei tuo taida auttaa. Nyt selvität missä tuo mies asuu ja menet rohkeasti oven taakse selvittämään asiaa!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:00"]
Ap, ei tuo taida auttaa. Nyt selvität missä tuo mies asuu ja menet rohkeasti oven taakse selvittämään asiaa!
[/quote]
Selvitin jo. Jos homma vielä jatkuu, niin ryhdyn toimiin ihan IRL!
t.ap
Ap, kuulostat ihan siltä AV-mammalta, joka kykki jonkun miehen takapihalla pusikossa taskulampun kanssa keskellä yötä. En muista tarkemmin, milloin ja miksi, mutta jotenkin tyylistäsi tuli hämärästi mieleen.:D Muistaako joku muu?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:17"]
Ap, kuulostat ihan siltä AV-mammalta, joka kykki jonkun miehen takapihalla pusikossa taskulampun kanssa keskellä yötä. En muista tarkemmin, milloin ja miksi, mutta jotenkin tyylistäsi tuli hämärästi mieleen.:D Muistaako joku muu?
[/quote]
Hei, minäkin haluan tietää! Saisiko joku linkattua tätä ketjua?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:39"]
[/quote]
[/quote]
Jep, löytyi sen ketjun jatko.:D Mutta tuo on jatko-osa, siihen oli aiemmin joku alku, missä ap kyttäsi miehen takapihan pusikossa. Mutta oletko ap toi?
http://www.vauva.fi/keskustelu/1657058/ketju/ilta_pimenee_lahden_kohta/sivu/1
t.15
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:39"]
[/quote]
[/quote]
Jep, löytyi sen ketjun jatko.:D Mutta tuo on jatko-osa, siihen oli aiemmin joku alku, missä ap kyttäsi miehen takapihan pusikossa. Mutta oletko ap toi?
http://www.vauva.fi/keskustelu/1657058/ketju/ilta_pimenee_lahden_kohta/sivu/1
t.15
[/quote]
Sori, olihan se toi.
t.15
Kyllä muuten sopisi. Stalkkeri alkaa itse epäillä tulleensa vainotuksi, aika tavallista. :D
Tarkoittaako tuo ap:n kuvailema tilanne(joku aina hakukentässä ensimmäisenä) todella sitä, että henkilö käy katsomassa profiiliani?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:33"]
Tarkoittaako tuo ap:n kuvailema tilanne(joku aina hakukentässä ensimmäisenä) todella sitä, että henkilö käy katsomassa profiiliani?
[/quote]
No ei todellakaan tarkoita...
Oot aika nolo...