Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen monien palstalaisten käsitystä tasokkaasta miehestä

Vierailija
24.03.2013 |

Tärkeimmät ominaisuudet ovat useiden mielestä hyvä koulutus, hyväpalkkainen työ ja tyylikäs pukeutuminen (ja komea ulkomuoto muutenkin).

Millaisia miehiä teillä oikein on? Minun mieheni ei ole korkealle koulutettu, mutta ok-palkkaisessa työssä, ja mikä tärkeämpää, työssä josta hän itse nauttii. Hän pukeutuu tavalla joka ei herätä huomiota (farkut ja t-paita yleensä), ja on ulkonäöltään muutenkin ihan normaali, ei mitenkään tyrmäävän komea mutta ei rumakaan.

Tärkeimpänä pidän kuitenkin sitä, että mieheni on hyväkäytöksinen, sosiaalinen, auttavainen, empaattinen... Toisin sanoen hänellä on sydämen sivistystä, mikä menee korkeakoulututkinnon edelle omasta mielestäni, vaikka itse olenkin maisteri. Yleisesti ottaen huomaan, että läheisimmät ja rakkaimmat ystäväni ovat kaikki niitä, joilla on sydämen sivistystä. Tämän palstan kriteereiden mukaan monia heistä ei luokiteltaisi "tasokkaiksi", mutta minun mielestäni tasokkain ihminen on sellainen, joka pärjää elämässä, on itsenäinen ja jolla on vielä sydän puhdasta kultaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaa puhut.

Vierailija
2/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas ja _tasokas_ mikä se on itse kullekin. Jollekin taso tarkoittaa paljon rahaa, jollekin taas statusta. Mitä nyt itse arvostaa. Jollekin tasoa voi olla hyvä ulkonäkö ja se että osaa tyydyttää naisen kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos mies on kiva, luotettava, korkeasti koulutettu, huippupalkkainen, pitkä, hoikka, oikein mukiinmenevännäköinen, sosiaalinen, empaattinen (enemmän kuin kinä), romanttinen (taas enemmän kuin minä) jne jne.

kaipa olen a lucky bastard?

Vierailija
4/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuo ainakin osin johtuu siitä, että palstalaisten keski-ikä ei taida olla kovin korkea.

Vierailija
5/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 20:51"]

No entäs jos mies on kiva, luotettava, korkeasti koulutettu, huippupalkkainen, pitkä, hoikka, oikein mukiinmenevännäköinen, sosiaalinen, empaattinen (enemmän kuin kinä), romanttinen (taas enemmän kuin minä) jne jne.

kaipa olen a lucky bastard?

[/quote]

Kieltämättä sulla on käynyt tuuri, mutta ovatko nuo kaikki ominaisuudet välttämättömiä siihen että ihmistä voi sanoa tasokkaaksi? Kaikissahan on myös vikoja, varmasti myös sinun miehessä. Totta sekin kyllä, että jokaisen vaatimustasot ovat erilaiset.

Vierailija
6/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on välillä uskomattomat vaatimukset miehen suhteen. Pitää olla korkeasti koulutettu, hyvännäköinen, rikas ynnä muuta. Hulluinta on, että itseä kohtaan ei aseteta vastaavia vaatimuksia. Sitten halveksitaan miehiä, jotka hakevat vaimonsa Aasiasta tai Virosta.

Vierailija
7/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tasokas mies on sellainen, joka huomaa puolison ja lapsensa väsyneenäkin töiden jälkeen parilla kohteliaalla sanalla ja pirteämpänä huomioi vielä enemmän. On jokaisen oma asia, mitä se muu huomioiminen on, meillä mies vie perheen viikonloppuna kaikkeen hauskaan ja saattaa laittaa huippuaterian, jonka jälkeen vielä huolehtii keittiön siistiksi. Jollain muulla saattaa perhejärjestys ja arvostus olla erilainen, on monta tapaa osoittaa rakkautta, pääasia, että se tulee näytettyä ja mieluiten vielä ilmaistua. Joka päivä ei jaksa rakastaa täysillä, mutta kun tahtoo ja yrittää, kyllä ne kauniit sanat saa sen rakkauden päivittäin nousemaan esiin.

Vierailija
8/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 20:58"]

Suomalaisilla naisilla on välillä uskomattomat vaatimukset miehen suhteen. Pitää olla korkeasti koulutettu, hyvännäköinen, rikas ynnä muuta. Hulluinta on, että itseä kohtaan ei aseteta vastaavia vaatimuksia. Sitten halveksitaan miehiä, jotka hakevat vaimonsa Aasiasta tai Virosta.

[/quote]

Kyllä mä aiankin ymmärrän sen, että kun vaadin mieheltä tasokkuutta, myös mun itseni täytyy olla kova treenaamaan, timmi, hyväkäytöksinen, ahkera, rehellinen jne.

Vierailija
9/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ainakin

Vierailija
10/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä käy yksi maaninen MIES jankuttamassa tota tasokas mies -tuubaa. Se naisvihaaja joka pilkkaa siinä naisten pinnallisuutta.

Vierailija
11/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin fiksu mies, kuin tossukka. Joku romantikko, jolla on sydän puhdasta kultaa kuulostaa kauhealta. Älykön kanssa voi keskustella.

Vierailija
12/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:37"]

No täällä käy yksi maaninen MIES jankuttamassa tota tasokas mies -tuubaa. Se naisvihaaja joka pilkkaa siinä naisten pinnallisuutta.

[/quote]

Laasanen

Vierailija
13/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:37"]

mieluummin fiksu mies, kuin tossukka. Joku romantikko, jolla on sydän puhdasta kultaa kuulostaa kauhealta. Älykön kanssa voi keskustella.

[/quote]

Miksei romantikon kanssa voisi keskustella? Tai miksei älykkö voisi olla myös romantikko?