Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se oikeasti niin helvetin väärin

Vierailija
24.03.2013 |

etten halua miehen lasta meidän pääsiäisenviettoon mukaan (menemme minun sukulaisiin), vaan haluan olla omieni keskellä. Kaikki menee hankalaksi jos tuo lapsi lähtee mukaan: yöpymisjärjestelyt nyt ainakin. Lisäksi tälle tyypille saa kokoajan olla keksimässä ohjelmaa, kun ei osaa vaan olla.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on SURKEA PROVO! Ja jos ei ole, niin ap sinun pitää miettiä, miksi olet miehen kanssa. Sinun pitäisi olla onnellinen miehesi puolesta, että hän saa viettää yhteistä aikaa pääsiäisenä. Jos et tunne näin, ei sinulla ole paikkaa miehesi rinnalla. On turha kuvitella, että voisit koskaan elää aitoa rakkautta miehen kanssa, jonka lasta vihaat. Se on väärin teitä kaikkia kohtaan, mutta ennen kaikkea lasta ja miestä kohtaan. En voi uskoa tätä kirjoitusta todeksi. En halua. Tekee pahaa tuon lapsen takia.

Vierailija
42/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:02"]

Ja sitten PIM! Lapsi ei ole enää miehen lapsi ja sitä ei tarvitse huomioida?

[/quote]

Hahhah- ei hitto täällä palstailee yksinkertaista porukkaa. Eikö puolet ajasta ole aika helvetin paljon huomioimista. Teidän logiikalla muuten esim.joulu on ihan ok viettää aina toisella (samalla) vanhemmalla. Meilläpä vaan lapsen äiti on se, joka päättää esim.joulunvietosta varaamalla esim. matkan itselleen kertomatta siitä meille..Ap

[/quote]

Ei vain satu olemaan meidän ongelma ;)

Se on SINUN ongelma! Otit miehen jolla on lapsi, sinun pitää siihen vihdoin ja viimein tottua. Jos kerran jo 8 yhteistä vuotta takana.

EDELLEEN! Lapsi kuuluu MYÖS sinun perheeseesi. Turhaan sinä vingut niistä juhlapyhistä. Ja koska lapsi kuuluu myös sinun perheeseesi, on aivan sama milloin lapsi on teillä. Suoraan sanottuna.

Toivottavasti edes mies on tyytyväinen lapseensa.

[/quote]

Tuo lapsi EI kuulu minun perheeseeni eikä tule koskaan kuulumaan. Sinäkö sen määrittelet kuka minun perheeseeni kuuluu? Ap

[/quote]

No sitten sinun perheeseesi EI kuulu myöskään miehesi.

Jos miehesi kuuluu, kuuluu myös hänen lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on SURKEA PROVO! Ja jos ei ole, niin ap sinun pitää miettiä, miksi olet miehen kanssa. Sinun pitäisi olla onnellinen miehesi puolesta, että hän saa viettää yhteistä aikaa pääsiäisenä. Jos et tunne näin, ei sinulla ole paikkaa miehesi rinnalla. On turha kuvitella, että voisit koskaan elää aitoa rakkautta miehen kanssa, jonka lasta vihaat. Se on väärin teitä kaikkia kohtaan, mutta ennen kaikkea lasta ja miestä kohtaan. En voi uskoa tätä kirjoitusta todeksi. En halua. Tekee pahaa tuon lapsen takia.

[/quote]

Toivon tosiaan että on provo. Noin tunne kylmää ihmistä ei pitäisi päästää yhdenkään lapsen lähelle.

Vierailija
44/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:11"]

No ei ainakaan meillä pärjää. Ei se osaa edes pitsaa uunissa paistaa itselleen. Ap

[/quote]

Mikset ole opettanut?

[/quote]

Miksei lapsen äiti/isä ole opettanut?

[/quote]

Niin, miksi ei? Vastaisitko ap? Onko miehesi kädetön?

Vierailija
45/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannattaa ennemmin olla pahoillaan lapsen puolesta siksi, että hänellä on äiti joka haluaa mahdollisimman paljon omaa aikaa ja olla erossa lapsestaan. Miettikääpä hetki, mitä sellainen tekee lapsen itsetunnolle ja kehitykselle. Ja kirjoitin jo aiemmin että emme todellakaan eroa ja riko yhteisen lapsemme perhettä miehen nuoruudenhairahduksen vuoksi. Ap

Vierailija
46/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: olet oksettava.

Vierailija
47/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen äidin lisäksi on myös ainakin äitipuoli ja ilmeisesti isäkin joka haluaa viettää mahdollisimman paljon perheen aikaa ilman perheeseen kuuluvaa jäsentä. Mietipä hetki, mitä SE tekee lapsen itsetunnolle ja kehitykselle.

Vierailija
48/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin edelleen, ovatko kaikki sinun lapsesi tämän miehen lapsia?

Jos ei ole, niin eihän sitten sinunkaan toiset lapset kuulu miehesi perheeseen. Teillä on ns. 3 erillistä perhettä samassa. Miehesi ja hänen lapsensa, sinä ja sinun lapsesi ja sitten se yhteinen perhe.

Miksi siis pitäisi miehen pitää sinun lapsiasi perheeseensä kuuluvina jos sinä et pidä hänen lapsiaan?

Mitäs luulet, mitä tekee lapsen itsetunnolle ja kehitykselle jos sinäkään et häntä hyväksy?

Kaksi aikuista naista ja kumpikin ovat idiootteja. Toivottavasti edes isä on järkevä.

Vierailija
49/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:18"]

[/quote]

Toivon tosiaan että on provo. Noin tunne kylmää ihmistä ei pitäisi päästää yhdenkään lapsen lähelle.

[/quote]

Kylmää :D Voi kun minut tuntisit, minua rakastavampaa vanhempaa et löydä mistään. Ikävä kyllä tunnen rakkautta ainoastaan omaa lihaa ja verta olevaan yksilöön. Ap

Vierailija
50/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mä sun halus. Jospa mies ja lapsi sitten jäisivät reissusta pois ja sä kävisit yksin sukuloimassa. Ihan pätevä selitys, että mies saa lapsensa kanssa kahden aikaa.

Vierailija
51/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se on väärin. Tiesit mitä saat kun just sen miehen otit. On turha valittaa myöhemmin ja yrittää muuttaa sopimusta. Se lapsi on aina sun miehes lapsi, se asia ei muutu vaikka mitä tekisit. Jos on teidän viikko niin silloin on, sä lomailet omiesi kanssa sitten joskus muulloin. Et sä ydinperheessäkään voi aina tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
52/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:29"]

[/quote]

[/quote]

Kylmää :D Voi kun minut tuntisit, minua rakastavampaa vanhempaa et löydä mistään. Ikävä kyllä tunnen rakkautta ainoastaan omaa lihaa ja verta olevaan yksilöön. Ap

[/quote]

Et sinä kovin ihana ihminen ole.

Vierailija
53/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin et aapeella on vain yksi oma lapsi eli vauva miehensä kanssa. Omien kanssa loman vietto tarkoittanee aapeen sukulaisia ei lapsia monikossa.

Aapeen perheeseen kuuluu vauva ja mies. Aapeen perheeseen kuuluu AP, vauva ja 13-vuotias nuoruudenhairahdus.

Miksi lapsi on sulle AP nyt ongelma kun hän on teillä vuoroviikoittain ollut jo 8 vuotta? 

Rupesiko sinusta tuntumaan tältä sen jälkeen kun sain oman vauvan? 

Sehän on darwinismia et omat jälkeläiset menee vieraan naaraan jälkeläisten edelle eikä sitä tarvitse hävetä.

Mä inhoan mun miehen tytärtä ja voin samalla lyödä vaik koko omaisuuteni vetoa et kukaan ei tiedä sitä. Mä olen ottanut asenteen et pidän lapsesta huolta vaikka koko loppuelämäni mut tykätä mun ei tarvitse. Koskaan en näyttäisi negatiivisia tunteita tytölle, tytön isälle enkä kellekään muulle.

Aikuistu sinäkin AP.

Vierailija
54/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on halunnut viikko-viikosysteemin, niin eikö se kerro sinulle, että isä haluaa olla lapsensa elämässä? Etkö kunnioita miehesi lasta ja perhettä? Jos/kun et, niin miksi olet ihmisen kanssa, jonka elämän iso osa, eli oma lapsi, on sinulle vain rasite?

Vierailija
55/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aapeen miehen perheeseen saattaa kuulua eri määrä ihmisiä kuin aapeen eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
56/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onhan niitä paljonkin rakastavampia. Semmoiset rakastaa lapsiensa lisäksi omaa miestään niin paljon, että se rakkaus koskee myös miehen jälkikasvua. On myös ihmisiä, jotka ovat valmiita rakastamaan jotain lasta, jonka saavat adoptiossa itselleen tai sijaislapsena omakseen ainakin hetkeksi. Kuulostat ap kammottavalta, mutta hyvä jos rakastat edes omaa lastasi. Se on hyvä. Mutta sinun pitäisi kyllä jotenkin muuttaa tuo kuvio toisenlaiseksi miehesi lapsen kanssa. Sinun mies ja lapsensa on yksi paketti, eikä toista voi rakastaa ilman toista. Tai jää ainakin ilman aitoa vastarakkautta myös miehen osalta. Miehesi on kyllä aikamoinen sika ihmiseksi, jos sinun kanssasi on, vaikka tietää, että vihaat hänen lastaan. Kai sen tajuat? Ja jos näin on, niin tällä lapsella olisi parempi kyllä siinä tapauksessa adoptioperheessä. Itse asiassa kellä tahansa teidän lapsista olisi siinä vaiheessa parempi olla adoptioperheessä. Tämä lapsi on kuitenkin teidän yhteisen lapsen sisarpuoli. Mitä luulet, että hän siitä ajattelee, että isänsä ei rakasta omaa lastaan.

Vierailija
57/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli suomeksi sanottuna et rakasta myöskään miestäsi. Hän tuskin on sinun lihaasi ja vertasi. Taidat olla hivenen (tai ehkä enemmänkin) narsistinen ja itsekeskeinen. Jos miehelläsi on lapsi, ja haluat olla miehesi kanssa, se lapsi KUULUU pakettiin!

Varsinkin jos on totta ettei lapsen omakaan äiti hänestä juuri välitä, olisit sinä edes häntä kohtaan rakastava. Vaikutat siltä että vihaat häntä - mitä hän on sinulle tehnyt? SINÄ se tässä olet viemässä HÄNELTÄ isää!

Vierailija
58/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Meillä mies meni sopimaan jo ensi joulun järjestelyistä niin, että hänen lapsensa ovat sitten meillä. No ei se mitään muuten, ovat ennenkin olleet, mutta ensi joulu on vauvamme ensimmäinen kunnon joulu (oli viime jouluna 1kk ikäinen) ja tiedän, että esim. minun vanhempani haluaisivat meidät sinne heidän luokseen. Kyseessä kun on heidän ensimmäinen lapsenlapsensa jne. no, miehen lasten kanssa ei sinne oikein voi mennä, koska ihan oikeasti ne kaksi eivät osaa käyttäytyä (toisen käytösongelmiin on puututtu tarhassakin eli ei ole mitään minun kuvitelmaani) ja vanhempani tuskin haluavat heitä nurkkiinsa. Se siitä sitten. Kyllä vituttaa mutta purraan sitten hammasta vaan.

Se on kyllä näissä asioissa huomattu, että oikeuksia on aina vain ja ainostaan niillä etälapsilla. "Lähilapsilla" eli parin yhteisillä lapsilla ei ole mitään oikeuksia verrattuna ah-niin-onnettomiin etälapsiin. Myöskään aikuisten haluilla ei ole koskaan mitään väliä, vaan aina mennään lasten mielen mukaan asiassa kuin asiassa. Jos lapset haluaa nukkua isin vieressä, äitipuoli menee sohvalle jne. Missä ydinperheissä toimitaan näin? Niinpä.

Vierailija
59/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota en ymmärrä, että äitipuoli menee sohvalle lasten takia.

MUTTA! Siinä vaiheessa kun niitä lapsia on, he ovat samalla viivalla kaikki.

Etälapset ja lähilapset. He kaikki kuuluvat perheeseen.

Se on sitten vain, että miten vanhemmat osaavat asiaan suhtautua. Koskaan ei kannata ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa jolla on jo lapsi, jos ei kykene hyväksymään sitä, että myös ne lapset pitää ottaa huomioon omien lisäksi.

Vierailija
60/84 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:34"]

Mä ymmärsin et aapeella on vain yksi oma lapsi eli vauva miehensä kanssa. Omien kanssa loman vietto tarkoittanee aapeen sukulaisia ei lapsia monikossa.

Aapeen perheeseen kuuluu vauva ja mies. Aapeen perheeseen kuuluu AP, vauva ja 13-vuotias nuoruudenhairahdus.

Miksi lapsi on sulle AP nyt ongelma kun hän on teillä vuoroviikoittain ollut jo 8 vuotta? 

Rupesiko sinusta tuntumaan tältä sen jälkeen kun sain oman vauvan? 

Sehän on darwinismia et omat jälkeläiset menee vieraan naaraan jälkeläisten edelle eikä sitä tarvitse hävetä.

Mä inhoan mun miehen tytärtä ja voin samalla lyödä vaik koko omaisuuteni vetoa et kukaan ei tiedä sitä. Mä olen ottanut asenteen et pidän lapsesta huolta vaikka koko loppuelämäni mut tykätä mun ei tarvitse. Koskaan en näyttäisi negatiivisia tunteita tytölle, tytön isälle enkä kellekään muulle.

Aikuistu sinäkin AP.

[/quote]

Jos minulla olisi omaisuutta, niin löisin vetoa siitä, että lapsi tietää, että inhoat häntä. Ei sitä voi peitellä. Aitoa rakkautta ja välittämistä ei voi feikata ja inhoakin on aika vaikeaa peitellä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun rupeatte tällaisiin suhteisiin.

Pitäisi tehdä kansalaisaloite, että avioerot pitäisi saada ehdollisiksi lapsiperheissä. Ensin pakollinen lastensuojelukatselmus, että mistä erossa on kyse ja samalla pariterapiaa ja jos mikään ei auta, niin sitten vasta ero. Sama pitäisi koskea uusioperheiden perustamista. Lapsille pitäisi voida taata, että heidän perheenjäsenet eivät ole vahingoksi heidän kasvulleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi