Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle muutti muutti asiasisältönsä painotusta juuri vaalien alla!

Vierailija
17.03.2019 |

Vuosia vain yksi asia on uutisissa ja muualla ollut ylitse muiden. Se on ollut se sama teema, jota Halla on pitänyt paljon krskusteluissa.

Mutta kuin taika-iskusta yle lopetti asiasta keskustelun ja tilalle tuli ilmasto.

Torstain yle vaslitentissä Hallan asialle ei jätetty tilaa. Ihan lyhyedlsti kysyi toimittaja Venäjän boordin asiasta. Siinä kaikki.

Tämä ei voi mennä näin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on tuutannut neljä vuotta mööhönyyttö uutisia ja asioita yötäpäivää, mutta nyt vaalikeskusteuihin ei asian keskustelua sallita.

Tabu suorastaan nyt ylelle koko aihe.

Vierailija
2/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on lakkautettava ja kommunistitoimittajat erotettava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin. Mutta tää ei voi mennä näin.

Laitan heti viestiä seitsemäntähden liikkeelle.

Vierailija
4/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ylelle palautetta asiasta. Nostakaa asia esille yle uutiskommentoinnissa.

Vierailija
5/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh yle

Vierailija
6/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tyhmiä, eikä heitä saa millään ilveellä äänestämään Persuja. Tämä pitää vaan tunnustaa.

Vierailija
7/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen uhriutumista on aina ilo katsella. Uhriutukaa vähän lisää myös Uuden-Seelannin tapahtumilla, hauskaahan se on seurata miten persut eivät voi itselleen mitään ja samalla karkoittavat äänestäjiä muihin puolueisiin tajuamatta sitä itse.

Vierailija
8/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin julkaiseman selvityksen mukaan suomalaisille tärkein vaaliteema on juurikin sote, joten ylen painotus meni täysin oikein. Máahanmuutto ei ole suomalaisille lähellekään yhtä tärkeä vaaliteema.

Vierailija
9/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on tyhmiä, eikä heitä saa millään ilveellä äänestämään Persuja. Tämä pitää vaan tunnustaa.

Itse kiihdyttäisin maa.hanmuuttoa, otetaan pari miljoonaa lisää, eihän niissä ole mitään vikaa, tänne vaan, täällä on tilaa ja rahaa. Saisi nähdä mikä on kipupiste suvaitsevaisuudelle, vai onko sitä edes. Otetaan sitten suoraan 10 miljoonaa, jotta nähdään miltä tulevaisuus näyttää. Minua ei enää suoraan sanottuna kiinnosta, me tulemme olemaan vähemmistö omassa maassamme, on vain ajan kysymys milloin. Joten yhtä hyvin voimme avata rajat kaikille tänne haluaville.

Vierailija
10/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaha*muutto on aika lailla kaluttu luu josta on vaikea enää löytää mitään uutta.

Rajat kiinni on paras toimi ilmastonmuutostorjunnassa.

Halla-aho on ainut puoluejohtaja joka on sanonut mahdollisuudesta että suomalaiseset voisivat hyväksyä elintasonsa laskun jos lasku kohdentuu oikeudenmukaisesti. Jos siis vähenevä väestö johtaisi elintason laskuun. Tällä hetkellä näyttää siltä että elintaso laskee sitä enemmän mitä enemmän Suomeen on maa*anmuuttoa.

Vierailija
11/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen uhriutumista on aina ilo katsella. Uhriutukaa vähän lisää myös Uuden-Seelannin tapahtumilla, hauskaahan se on seurata miten persut eivät voi itselleen mitään ja samalla karkoittavat äänestäjiä muihin puolueisiin tajuamatta sitä itse.

Persujen mielestä Uuden-Seelannin joukkomurhan uhrit olivat itse syyllisiä siihen että äärioikeistolainen etnonationalisti ampui heidät kesken iltapäivärukousten.

Vierailija
12/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintiöpkaolaisten pakkosiirtojen vastustaminen on edelleen inhimillinen ilmastoteko. Tämä alkaa olla kaikille selvää ja yleisesti hyväksytty fakta.

Kaikkihan tietävät että tanska on lopettanut kiintöi jo vuonna 2016. Suomessa puolueet ovat auttamattomasti jälkijunassa ja kuvittelevat äänestäjiensä haluavan kiintiöitä nostettavan. Tämä on täysin väärä johtopäätös.

Suomalainen äänestäjä haluaa ihmisiä autettavan lähempänä kriisialueita jotka ovat kulttuurillisesti sopivampia ja samoilla resursseilla autamme moninkertaisen määrän ihmisiä samalla ilmastokuormalla.

Vierailija
13/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap muualta tullut, kun niin sekavasti kirjittaa? mahdollisesti pietarista.

Vierailija
14/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen mielestä Uuden-Seelannin joukkomurhan uhrit olivat itse syyllisiä siihen että äärioikeistolainen etnonationalisti ampui heidät kesken iltapäivärukousten.

Aika sairasta ajattelua.

Vierailija
15/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valepukki, valepukki. Lähdettä kehiin.

Vierailija
16/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä etnonationalismikysymys nostettiin yhdessä IS:n järjestämässä vaalitentissä esille kun Perussuomalaisten nuorisojärjestössä on näitä etnonationalisteja ja sieltä myös yksi etnonationalistiksi tunnustautuva on eduskuntavaaliehdokkaana.

Vierailija
17/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä etnonationalismikysymys nostettiin yhdessä IS:n järjestämässä vaalitentissä esille kun Perussuomalaisten nuorisojärjestössä on näitä etnonationalisteja ja sieltä myös yksi etnonationalistiksi tunnustautuva on eduskuntavaaliehdokkaana.

Miksi Suomessa tuetaan puoluetuella tuollaisen ideologian levittämistä?

Vierailija
18/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin julkaiseman selvityksen mukaan suomalaisille tärkein vaaliteema on juurikin sote, joten ylen painotus meni täysin oikein. Máahanmuutto ei ole suomalaisille lähellekään yhtä tärkeä vaaliteema.

Hesarin julkaisema selvitys : ————————————-D

Hesari ja fakta. Valitse yksi, sillä molempia et voi saada. Olemme kuitenkin samaa mieltä siitä että yle ON muuttanut painostustaan.

Vierailija
19/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muutamat hallituspuolue perussuomalaisten kansanedustajaehdokkaat levittävät aktiivisesti tuon valkoritarin manifestissaan esittämiä harhoja.

Vierailija
20/54 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin Uuden-Seelannin joukkomurha on tulosta äärioikeiston harjoittamasta jo pitkään jatkuneesta groomauksesta. Kyllä noita harhaisia vatipäitä löytyy tekemään iskuja kunhan tarpeeksi kauan jankutetaan samaa sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan