Olen niin epätoivoisen ihastunut! Enkä osaa ja uskalla kertoa tunteistani!
Niin turhauttavaa ja säälittävää rypeä omassa epätoivossaan. Mutta minkäs sitä itselleen voi kun ei uskalla niin ei uskalla! :(
Eniten pelkään sitä että minut torjutaan. Mutta tämä salaisessa ihastumisessa eläminenkin on niin kamalaa...
Miten voisin saada sen rohkeuden että jotenkin osoittaisin omia tunteitani tai kertoisin niistä torjumisenkin uhalla?!!
Kommentit (15)
aha ja kehen sä olet ihastunut? Onko joku peräti kuuluisuus?Eiköhän ne sun ihastumiset kaikki oo lukenut jo täältä.Hän ei tuu mun luo,kultani on ollut sairaana jne.Ole realisti vaikka voin kertoa että minäkin olin vuosikausia ihastunut mieheen johon ei ollut mitään mahdollisuuksia.Onneksi hän on nyt naimisissa jne.Joten tajuan ettei ole mitään.Toiseksi mies uhkasi viedä mut jopa poliisiasemalle jos ihastuminen ei ota loppuakseen.Että näinkin pitkälle saa ihminen mennä että pitää pyytää poliisia avuksi.
Noinhan se on. Ja kovasti koitankin tehdä töitö että unohtaisin ihastukseni. Mutta aina kun olemme tekemisissä niin tunteet nousevat pintaan.
Romantikkona sitten rupean elättelemään toiveita mitkä ehkä ovat aivan turhia.
Ja tätä epätoivon tilaa ruokkii vielä enemmän se että niin kovasti toivoisin että löytäisin itselleni ihanan kullan, Kamalaa olla yksin.
Miten sä sitten voi nähdä tätä ihastuksen kohdetta? Mun ihastukseni siis se silloinen asui toisessa kaupungissa.Mutta nolasin itseni ja koko perheeni täysin useita kertoja että en suosittele samaa!
Siis häh? Kerro enemmän millainen ihminen jne.Miksi luulet että teillä olisi mahdollisuus..harvoin on.Jos toinen selkeästi sanoo,ei.Se on ei.Usko nyt jo.Älä tee virhettä että menet sanomaan tai lähestyt tätä henkilöä,vainoamisesta on tulossa ensi vuoden alusta rikosoikeuteen pykälä.Mieti kuinka noloa on saada sakot tai jopa vankeutta ettei aikuinen ihminen kykyne hillitsemään itseään.Ei tuollainen käytös sovi aikuiselle ihmisille.Jallitus kuuluu 16-18 vuotiaille pojille.He voivat jallittaa tyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:58"]
Miten sä sitten voi nähdä tätä ihastuksen kohdetta? Mun ihastukseni siis se silloinen asui toisessa kaupungissa.Mutta nolasin itseni ja koko perheeni täysin useita kertoja että en suosittele samaa!
[/quote]
Jep. Ja pahinta on se, ettei tiedä kertooko ihastuksen kohde nolosta käytöksestä koko kaupungille....
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:04"]
Siis häh? Kerro enemmän millainen ihminen jne.Miksi luulet että teillä olisi mahdollisuus..harvoin on.Jos toinen selkeästi sanoo,ei.Se on ei.Usko nyt jo.Älä tee virhettä että menet sanomaan tai lähestyt tätä henkilöä,vainoamisesta on tulossa ensi vuoden alusta rikosoikeuteen pykälä.Mieti kuinka noloa on saada sakot tai jopa vankeutta ettei aikuinen ihminen kykyne hillitsemään itseään.Ei tuollainen käytös sovi aikuiselle ihmisille.Jallitus kuuluu 16-18 vuotiaille pojille.He voivat jallittaa tyttöjä.
[/quote]
Aamen. Jokainen pysyköön omissa oloissaan ja antakoon tilaa myös kanssaeläjille. Ihmisiin pitää säilyttää tietty etäisyys. Tuollainen ahdistelu on kamalan epäkohteliasta ja so last season.
Jos sä vaan kuvittelet koko jutun.Esim olet katsonut jonkun nyyhkyleffan ja pääroolia näytellyt mies on sinusta ihan erään tutun näköinen,niin sitten päätä pahkaan kuvittelet mielessäni jonkun suhteen jne.Näitä juttuja on Regina täynnä.Menee ohi ajallaan.
Ei kait tää oo mitään naisrakkaus juttuja? Siis ei niissä mitään pahaa ole,mutta aika toivotonta koska noita lesboja taikka biikkareita on niin vähän.Pahoitteluni.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:50"]
Tuollaset ihastukset kannattaa vaan unohtaa, jättää omaan arvoonsa ja keskittyä johonkin tärkeään, kuten urheiluun. Oon aikapäiviä sitten oppinut, että kun nyt satun olemaan niin pelkuri, etten kuitenkaan uskalla tehdä mitään, niin turha haaveillakaan mistään. Ihminen pärjää loistavasti yksinkin ja ihastuminen on ajanhukkaa.
[/quote] Siis tarkoitin tuota viestiä kun sanoin että " näinhän se taitaa olla". vastaukseni tuli Hieman pahaan paikkaan ja koko keskustelu sai aivan vääränlaisen värin. En luokittele itseäni vainoajaksi. Enkä ole roikkunut kenessäkään siten miten tuossa ylempänä nyt oikeat epätoivoiset kirjoittelevat omista menneisyyden ihastuksistaan..
En ole mitenkään kertonut tai viestittänyt tunteistani ko. ihastuksen kohteelleni. Näemme toisiamme aina silloin tällöin. Ja tulemme toimeen oikein hyvin. Hän on oikea herrasmies. Olimme yhdessä syömässä jokin aika sitten ja meillä oli mukavaa. Olemme molemmat eronneita ja viimeeksi oli molempien lapset myös mukana ja kaikki meni oikein kivasti myös lasten osalta.
Turhauttavinta tässä on se että aina kun olemme yhdessä niin juttu luistaa ja aika menee hyvässä seurassa nopeasti. Mutta en osaa lukea tätä miestä että voisiko hän olla minuun ihastunut. Kuitenkin hänelle seeurani aina kelpaa ja hän myös ehdottelee tapaamisia. Ei usein mutta silloin tällöin. Hän on minua 10 vuotta vanhempi ja minua tämä ikäerokaan ei haittaisi.
Jotenkin vain toivoisin että aloite tulisi miehen puolelta jos on tullakseen, mutta tämä epätietoisuuskin on raastavaa.
jaaha.Tosi mielenkiintoista.Olet siis eronnut ja ihastunut eronneeseen mieheen.Huoh.Onneksi itse en ole.Miksi nyt täällä tätä pähkäilet..mä en jaksa näitä keväisiä provosekopää viestejä.Sorry!Kuitenkaan mitään ihastumista ei ole kehenkään kunhan vain keksit ajanvietteeksi tyhmiä tarinoita.
Mä voin kertoa kanssa että mulle on tullut tällaisia kommenteja miehiltä kun olen ollut ihastunut:kuule,jätä mut rauhaan,ei meidän välillä ole mitään.Oletko lääkkeissä,ei mun asiani niin huonosti ole että tuon naisen kanssa olisin tosissaan,jne.Että aika lailla takapakkia ja nyt on ikää niin paljon että tämä neiti-ihminen aikoo viettää loppuelämän autiolla saarella kynsiä lakkailen.
Vältän lisäksi tiettyjä horoskooppimerkkejä kuten jousimies,kauris ja neitsyt.Pahimmat seksikokemukset liittyy näihin merkkeihin ja törkeitä kommentteja tullut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 19:38"]
Mä voin kertoa kanssa että mulle on tullut tällaisia kommenteja miehiltä kun olen ollut ihastunut:kuule,jätä mut rauhaan,ei meidän välillä ole mitään.Oletko lääkkeissä,ei mun asiani niin huonosti ole että tuon naisen kanssa olisin tosissaan,jne.Että aika lailla takapakkia ja nyt on ikää niin paljon että tämä neiti-ihminen aikoo viettää loppuelämän autiolla saarella kynsiä lakkailen.
[/quote]
Ei jumalauta oikeesti, miten voi olla, että aikuinen (?) ihminen (?) ei osaa käyttää VÄLILYÖNTIÄ pisteen jälkeen?!
Yksinäisyyteen ei voi kuolla.Mutta huono parisuhde syö ihmistä.Usko nyt jo en ole sinusta kiinnostunut.
Tuollaset ihastukset kannattaa vaan unohtaa, jättää omaan arvoonsa ja keskittyä johonkin tärkeään, kuten urheiluun. Oon aikapäiviä sitten oppinut, että kun nyt satun olemaan niin pelkuri, etten kuitenkaan uskalla tehdä mitään, niin turha haaveillakaan mistään. Ihminen pärjää loistavasti yksinkin ja ihastuminen on ajanhukkaa.