IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"
IS uutisoi taas "Tuskailua deittimarkkinoilla " sekä naisen että miehen perskeptiiveistä:
”Olen 26-vuotias mies enkä ole ikinä seurustellut – mieluummin olisin työtön ja vähävarainen kuin yksin”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006026967.html
Onko tämän jutun sisältö sitä todellisuutta nyky deittimarkkinoilla? Onko vaikeaa synnyttää hyviä parisuhteita tavisten kesken, kun jokainen nainen haaveilee siitä Crazy Rich Asians -elokuvan kaltaisesta miehestä joka löytyy somesta jokaiselle tavis naiselle?
Miksi tyytyä kehenkään, kun odotetaan tällaista miestä. Onko IS väittämä otsikossa totta?
Kommentit (464)
mikä hiton einari siellä vieläkin unelmoi lavatansseista :D
Ilmainen liikeidea kirjoitti:
Eikö Suomessa järjestetä mitään hauskoja sinkuille suunnattuja tapahtumia, jossa ideana on, että juttusille sopii tulla? Muualla Euroopassa näitä on. Veikkaisin, että olisi kysyntää rennoille riennoille, jossa puuhataan jotakin yhdessä vaikka liikunnan tai kokkaamisen merkeissä ilman lihamarkkinatunnelmaa ja päihteitä.
Miksi kukaan ei tartu tilaisuuteen? Markkinarako olisi valtava. Vaikka Suomi on pieni maa, formaatin voisi myydä. Kyllä kai sitä Suomessakin osataan..!?
Naisten kannattaa opetella englanti hyvin. Voi olla parempi mahdollisuus päästä ulkomaille avioon. Moni suomalainen lähteeki töihin ulkomaille, ja jää sinne, kun löytyy elämänkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa normaalin aikuiselämään kykenevän miehen. Siinä kaikki.
Sellaiset käyttäytymisen muodot, jossa mies (tiedostamattaan) asettuu lapsen kaltaiseen asemaan ovat naiselle turnoff. Tällaisia ovat mm. huonot käytöstavat ja siisteys, ymmärtämättömyys normaalien perusasioiden hoitamisesta (katsopas, kun äiti hoitaa homman...), lapselliset "poikien vitsit", tavaton tohina joistain autoista tai urheilusta, vastuun puute, aukot sivistyksessä jne. Ajatelkaapas tältä kantilta asiaa.
Mutta nainen saa katsoa kaikenmaailman salkkareita ja olla muutenkin ihan täysi teinix, eix jeh.
Lapsellisuus häirinnee vähemmän miehiä, vai miten on?
Tuo mies ei kerro itsestään paljoa miten hän sitten esille itsensä tuo - todennäköisesti miehessä on vikaa, kun ei kenellekään kelpaa. Se on ruma totuus, niin se vaan on. Ja miksi naisen pitäisi alentaa toiveitaan vain että joku nyyhkis-mies saisi vaimon... Itse olen mieluummin yksin, kuin heikon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet asuvat tuppukylissä ja naiset isoissa kaupungeissa. Ja sitten ihmetellään kun ei suhteita synny?
No ei isoissa kaupungeissa asuvilla miehillä ole sen helpompaa
Katsekin jokin aika sitten tilastoja 20-29-vuotiaista sinkuista. Miltei kaikissa kunnissa oli enemmän miessinkkuja. Helsingissä oli pieni naisenemmistö, mutta jos otetaan Espoo ja Vantaa mukaan, ero poistuu. Mihin naiset oikein katoavat? Ulkomailleko?
2/3 ulkomaille muuttavista nuorista aikuisista on naisia.
Poikia yksinkertaisesti syntyy enemmän kuin tyttöjä. Sukupuolijakauman vinoutuminen alkaa siis jo synnärillä. Maasta- ja maahan.muutto vielä pahentaa entisestään. Ja parisuhteita ajatellen naissinkuissa on yli kolminkertainen määrä heitä, jotka haluavatkin olla sinkkuja (Perhebarometri 2016).
Pojat ovat heikompia alusta lähtien niinpä heitå kuolee enemmän jo alaikäisenä kuin tyttöjä.
Miehiä on enemmän kuin naisia kaikissa ikäluokissa alle 55v. Vauvoista keski-ikäisiin. Lapsikuolleisuus on Suomessa naurettavan alhaista kuten argumentointisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin.
Eli sinulle nainen tarkoittaa nuorta ja kaunista? Ei taida miljonääri kiekkoilijalle Tavis-Tiinat kelvata.
Ootsä joskus nähnyt miljonääri kiekkoilijalla Tavis-Tiinaa?? Minä en ole.
Olen, Sirpa Selänteen.
Eikä se Laineenkaan tyttöystävä tavallista ihmeellisempi ole.
Mielestäni on kyllä, kuten myös Sirpa Selänne. Eivät nuo mitään huippukaunottaria ole, mutta keskivertoa paremmannäköisiä ovat kyllä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Kädentaitoja ja käytännön järkeä löytyy sen verran että saa vaikka pyörään renkaan vaihdettua ja vasara ei tipu heti kädestä. Lisäksi pitää olla sen verran vahva että jaksaa kantaa muutossa perus kodintavaroita ettei ole mikään heiveröinen heinähanko.
Eiköhän tuommoisia tyyppejä ole vaikka kuinka paljon. Minä voisin ottaa vaikka pyörätuolissa istuvan, jos siis parisuhteen haluaisin. Muuttomiehet voi ostaa. Ei minun silmissä kenenkään miehen arvo ole siitä kiinni, jaksaako siirrellä pöytiä vuokrapakuun.
Kyllähän väite pitää hyvin pitkälle paikkaansa.
Olen korkeakoulutettu, normaalipainoinen, hyvässä työssä oleva introverttinen nainen 28v. Olen neitsyt enkä ole kelvannut yhdellekään miehelle. En syytä siitä ketään. En miehiä, en itseäni. En toivo kuuta taivaalta, mutta kun niitä lapsettomia samanikäisiä sinkkumiehiä ei vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi Helsingissä. Olen onnellinen näin.
Todellakin. Mun supersankari sais olla sellainen, joka pitää huolen perheestään, osaa nauraa, puhua ja pussata. On myös luotettava ja yhden miehen nainen.
Tällaisiahan on vain sadussa?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Mun supersankari sais olla sellainen, joka pitää huolen perheestään, osaa nauraa, puhua ja pussata. On myös luotettava ja yhden miehen nainen.
Sorry, siis yhden naisen mies 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, siis yhden naisen mies 😂
Jaaaa freudilainen lipsahdus!
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu, normaalipainoinen, hyvässä työssä oleva introverttinen nainen 28v. Olen neitsyt enkä ole kelvannut yhdellekään miehelle. En syytä siitä ketään. En miehiä, en itseäni. En toivo kuuta taivaalta, mutta kun niitä lapsettomia samanikäisiä sinkkumiehiä ei vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi Helsingissä. Olen onnellinen näin.
Ei ole tarpeeksi? Kuinka monta sitten tarvitset? Jopa minä tunnen useita kolmekymppisiä korkeakoulutettuja Helsingissä asuvia lapsettomia sinkkumiehiä
Mun mies on supersankari ehdottomasti!
Ei hänellä ole punaista viittaa vaan pappamasu ja jenkkakahvat kohtuullisesta treenaamisesta huolimatta. Mittaa 193 cm ja 104 karhumaista kiloa. Komea... no ei mutta miellyttävän näköinen, hyvin pukeutuva ja puhdas
Supersankarini on rakentanut mun kanssani 2 taloa ja kasvattanut 4 lasta. Valvonut sairaan lapsen kanssa 4 vuotta yöt jotta saisin nukkua. Käy töissä joka päivä ja tuo liksan kotiin. Nyt kun olen itse ollut muutaman vuoden kotona sairaana hän ei ole koskaan valittanut siitä että entisen 40% sijaan mun tulot onkin vain 20% kaikesta. Kun meinaan luovuttaa ja tunnen pilanneeni kaiken sairaudellani hän jaksaa lohduttaa kunnes lopulta saa mut nauramaan taas. Ei ikinä syyllistä eikä arvistele. Eikä ikinä lopeta haaveilua paremmista ajoista yhdessä.
Tuossa nyt pari pikkujuttua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa normaalin aikuiselämään kykenevän miehen. Siinä kaikki.
Sellaiset käyttäytymisen muodot, jossa mies (tiedostamattaan) asettuu lapsen kaltaiseen asemaan ovat naiselle turnoff. Tällaisia ovat mm. huonot käytöstavat ja siisteys, ymmärtämättömyys normaalien perusasioiden hoitamisesta (katsopas, kun äiti hoitaa homman...), lapselliset "poikien vitsit", tavaton tohina joistain autoista tai urheilusta, vastuun puute, aukot sivistyksessä jne. Ajatelkaapas tältä kantilta asiaa.
Mutta nainen saa katsoa kaikenmaailman salkkareita ja olla muutenkin ihan täysi teinix, eix jeh.
Lapsellisuus häirinnee vähemmän miehiä, vai miten on?
Tottakai, kun salaa haaveilevat niistä lapsellisista 18-kesäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on supersankari ehdottomasti!
Ei hänellä ole punaista viittaa vaan pappamasu ja jenkkakahvat kohtuullisesta treenaamisesta huolimatta. Mittaa 193 cm ja 104 karhumaista kiloa. Komea... no ei mutta miellyttävän näköinen, hyvin pukeutuva ja puhdas
Supersankarini on rakentanut mun kanssani 2 taloa ja kasvattanut 4 lasta. Valvonut sairaan lapsen kanssa 4 vuotta yöt jotta saisin nukkua. Käy töissä joka päivä ja tuo liksan kotiin. Nyt kun olen itse ollut muutaman vuoden kotona sairaana hän ei ole koskaan valittanut siitä että entisen 40% sijaan mun tulot onkin vain 20% kaikesta. Kun meinaan luovuttaa ja tunnen pilanneeni kaiken sairaudellani hän jaksaa lohduttaa kunnes lopulta saa mut nauramaan taas. Ei ikinä syyllistä eikä arvistele. Eikä ikinä lopeta haaveilua paremmista ajoista yhdessä.
Tuossa nyt pari pikkujuttua:)
Onnea! Olet löytänyt ihannemiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut järkättiin deiteille tämmösen ”mä en kelpaa kenellekkään” miehen kanssa. mielestäni treffit meni ihan ok, mutta miehestä en kuullut mitään sen jälkeen. on kiva olla huonompi kuin ei-ketään. ihan perusnainen olen, hyvä hygienia, ei ylipainoa, puhevikaa tai pahaa asennetta. mutta ilmeisesti tämä kaveri itkee edelleen kun ei baareissa kelpaa kenellekään, eli sille kauniille kymmenykselle naisia...
Niin, siis tuo itku naisista tarkoittaa AINA, alle 20v naisia, jotka on tasoltaan noin 9-10 ulkonäöllisesti.
Koko tämä vinkukonsertti helpottaisi, jos kaikki tajuaisivat ettei ole kyse NAISISTA, vaan siitä alle promillesta, jota kaikki miehet haluaa.
Siitä promillesta vingutaan ja uhriudutaan, niiden pitää kelpuuttaa rumat ja vanhat miehet, ei sinänsä naisista.
Tiedät varsin hyvin, ettei tuo pidä paikkaansa.
Miesten kirjavasta naismausta on kirjoitettu runsaasti täällä av-palstallakin.
Kyllä. Jos otetaan 10 miestä, saadaan 10 erilaista kuvausta ihannenaisesta.
Paitsi että erästä palstamiestä lainatakseni ne 10 naista ovat kaikki geneettisesti enemmän tai vähemmän samanlaisia:
- hyvä iho
- hyvät hiusgeenit
- tiimalasi, ei omena eikä raamikas
- jos ei suorastaan pitkäsäärinen niin kuitenkin jalat sopivan pituiset suhteessa selkään/kokonaispituuteen (siis ei lyhytjalkainen)
- pituudeltaan 160-170
- symmetriset kasvonpiirteet
- pikemmin täyteläiset kuin ohuet huulet
jne
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveripiirissä on kolme sinkkua. Minä, yks toinen nainen ja mies. Miehelle on tarjontaa, mutta ei innostu kenestäkään. Toki ei valitakaan, mutta on tosiaan yksin. Minä ja se toinen nainen ei taas ainakaan olla mitään ykkösvalintoja kellekkää. Ollaan molemmat aika sarkastisia myös, niin ihmiset ei aina ymmärrä. Olis ihan kiva, kun jotakin oikeasti kiinnostais mitä sulla on sanottavaa, eikä se että antaako heti vai ei. Täällä usein kuulee, että kun on runko kunnossa on vientiä, mutta ei mulla ainakaan ole vientiä vaikka suhteellisen hyvässä kunnossa olenkin. Väkisin mä en voi itseäni, enkä ketää muutakaan kiinnostuu musta.
Me ollaan kuitenkin niitä aika normaaleja, joten toivoisin että olis jotain, mutta ei niin ei. Mä ainakin haluaisin hauskan miehen, mutta sekin tuntuu olevan aika tiukassa. Parisuhdemarkkinat on oudot
Joo, ootko hyvä ottaan poskeen?
Joillakin heimoilla on myös tuo tanssi-rituaali. Siinä nainen valitsee, kenen kanssa haluaisi treffeille.