Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Oletko ostanut täältä koskaan mitään? La Maison Primavera

Vierailija
24.03.2013 |

Kauanko kestää ennenkuin tilaus on asiakkaalla ? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmeen otteeseen. Tuotteiden toimitus kesti hiukan yli 2 viikkoa ja vastasivat täysin kuvaustaan. Viimeinen ostokseni onkin sitten facebookarvonnassa voittamallani lahjakortilla tehty eli maksoi minulle vain muutaman kympin vaikka oikea hinta olisi ollut toista sataa.

Vierailija
22/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:23"]

Olen ostanut kolmeen otteeseen. Tuotteiden toimitus kesti hiukan yli 2 viikkoa ja vastasivat täysin kuvaustaan. Viimeinen ostokseni onkin sitten facebookarvonnassa voittamallani lahjakortilla tehty eli maksoi minulle vain muutaman kympin vaikka oikea hinta olisi ollut toista sataa.

[/quote]

Eikös se lahjakortti ollut 100 euron suuruinen, jos osti vähintään 500 eurolla, näin sitä ainakin facebookissa kaupan sivuilla mainostettiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Milanna on täysi kusettaja.

Vierailija
24/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemun kylähullu.

Vierailija
25/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:46"]

Tämä Milanna on täysi kusettaja.

[/quote]

Tuskin kaupanteossa kusettaa, juttunsa vaan ovat aika lennokkaita ja kaikki elokuva ym. sopimukset eivät aina ihan toteudu, mutta lasken sen vaan positiiviseksi suhtautumiseksi ja hyväuskoisuudenn piikkiin. Hami, että hänellä ei vieläkään taida olla kunnon blogia.

Vierailija
26/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:23"]

[/quote]

Eikös se lahjakortti ollut 100 euron suuruinen, jos osti vähintään 500 eurolla, näin sitä ainakin facebookissa kaupan sivuilla mainostettiin...

[/quote]

Sellaista tietoa en saanut itse ja korttikoodi kelpais kaupassa ihan ok.

Vierailija
27/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milanna ei ehdi meksikoon, kun kauppa käy liika hyvin :D

Valtavat varastot tuntuvat heillä olevan, kun jotain sohvakalustojakin varastossa 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme