Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissavaivoja, mutta ei tulehdusta???

Vierailija
12.03.2013 |

Minulla on ollut jo monta viikkoa jatkuva pissahätä. Kun rakko on tyhjä oireet vain pahenevat. Tulehdusta ei ole??? Nukkuminen ihan kauheaa, kun pissahätä vaivaa, mutta pikku liruja vain tulee. Enkä ole raskaana ja sukupuolitauti ei voi olla, mutta mikä?? Huomenna lääkäri. Pelottaa, että rupean pissaamaan housuun..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla liittyy tiettyihin ruokiin ja allergioihin.

Jos alkaa näin keväällä niin yksi mahdollisuus ristireakointi siitepölyjen kanssa eli tuore omena, porkkana jne saattaa aiheuttaa allergiaa näin keväisin.

Vierailija
2/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Ihan kuin itselläni vuosi sitten..

Koko ajan oli pissahätä, alavatsassa tuntu painetta, tuli vain pieniä tippoja.. pissahätä pissahätä pissahätä! Itseltäni otettiin MONTA testiä ja mitään tulehdusta ei havaittu. Lääkäri jopa väitti, että on varma, että minulla on sukupuolitauti! Noh, olin varma, ettei se ole mahdollista, mutta menin testeihin.. negatiivinen oli eli olin oikeassa. Sellaisesta ei ollut kyse.

Varasin ajan gynelle ja aloin heti itkeä ovesta sisään päästyäni. Itkin ja kerroin, että tulen hulluksi :( Kerroin oireet ja gyne tyynen rauhallisesti sanoi, ettei ole mitään hätää.. Kertoi, että oireet viittaavast vahvasti yliaktiiviseen rakkoon. Sain Vesiscare nimistä lääkettä ja AH, SIITÄ ALKOI ELÄMÄ
Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tosiaan myös bakteeriton tulehdus. Minulla on ollut sellainen.

Vierailija
4/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos kyse on yliaktiivisesta rakosta tai jostain sen tyyppisestä, niin ei kannata rampata vessassa vaan kannattaa vaan juoda suht reilusti ja "kouluttaa" rakkoa eli pidätellä niin kauan että tietää rakon olevan täynnä. Sitten vasta vessaan. Jos alkaa rampata vessassa joka kerta kun vähän tuntuu siltä että olisi hätä niin vaiva pahenee.

Onko oireet pahempia illalla vai aamulla? Kirveleekö virtsatessa vai onko vaan hätä?

2

Vierailija
5/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydia

Vierailija
6/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pis pis pis pis

Vierailija
7/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvojen kuivuutta? Yliaktiivinen rakko?

Vierailija
8/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hiivakin tai bakteerivaginoosi voi aiheuttaa virtsaoireita. Vai onko nekin tutkittu?

2

Vierailija
9/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis tiedät, ettei ole virtsarakontulehdusta?  

Vierailija
10/10 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellainen pissatulehdus joka testeissä näyttää miinusta.

Minulla on sellainen.

Onneksi meillä on lääkärillä myös samanlainen. Nuorempana kun kävin lääkärissä kun olo oli ihan hirveä niin lääkäri väitti että tarvitsen psykiatrin apua ja antoi sellaisen yhteystiedot.

Osta karpalotabletteja. ne auttaa heti. Usko tai älä, mutta auttavat oloa.

Ja mene lääkärille ja sano että sulla on tulehdus vaikka ei näy testeissä. Käske sen selvittää asiaa. On varmasti muitakin lääkäreitä jotka tuntee sen jo nykyään.

Antibiootilla alkuun ensin yksi kuuri ja sitten olet varovainen ettet palelluta itseäs. ja syöt niitä karpalotabletteja. Niistä on ihmeesti apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän