Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Oletko ostanut täältä koskaan mitään? La Maison Primavera

Vierailija
24.03.2013 |

Kauanko kestää ennenkuin tilaus on asiakkaalla ? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:37"]

Olen nyt odottanut tilaustani puolisen vuotta ja rahoja myös, eipä ole kuulunut. Todella murheenkryyni koko yritys!!!

[/quote]

Miksi valehtelet tuollaisia? Vihaatko/kadehditko  yrittäjyyttä ylipäätään vain Milannan energisyyttä ja elämänhallintaansa muutenkin?

[/quote]

Eihän elämää voi hallita...

Vierailija
2/27 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo valehtelija, mutta kadehdin maidonvalkeaa virheetöntä hipiäänsä ja jonkun verran myös rahojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ehtinyt tilata mitään! Mun piti juuri mennä katseleen niitä tuotteita mutta tosiaankin se sivu on suljettu. Onkohan kuluttaja-asiamies vihdoin puuttunut moiseen toimintaan. Miten kauan tällaista on jatkunut?

Vierailija
4/27 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kerran ja tilaus ei ole vieläkään tullut kohta 4kk kestänyt. Olen ollut yhteydessä moneen kertaan firmaan asiasta mutta tilausta ei kuulu...

Maksanut olen tuotteet joten jää nähtävksi saanko niitä ikinään tuntuu vähän siltä.

Vika kerta kun sieltä tilaan yhtään mitään!!!!!!

Vierailija
5/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:23"]

Olen ostanut kolmeen otteeseen. Tuotteiden toimitus kesti hiukan yli 2 viikkoa ja vastasivat täysin kuvaustaan. Viimeinen ostokseni onkin sitten facebookarvonnassa voittamallani lahjakortilla tehty eli maksoi minulle vain muutaman kympin vaikka oikea hinta olisi ollut toista sataa.

[/quote]

Eikös se lahjakortti ollut 100 euron suuruinen, jos osti vähintään 500 eurolla, näin sitä ainakin facebookissa kaupan sivuilla mainostettiin...

[/quote]

Sellaista tietoa en saanut itse ja korttikoodi kelpais kaupassa ihan ok.

[/quote]

Siellä se oli arvonnan säännöissä selkeästi mainittu kyllä.

Vierailija
6/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 16:10"]

[/quote]

Olen ostanut useampaan otteeseen.

2-4 viikkoa on toimitus kestänyt.

Vierailija
7/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

Minkä kautta kuljetus, matkahuolto, posti?

Vierailija
8/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Yhden kerran matkahuollon kautta. Kaksi muuta postitse.

Vierailija
9/27 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Yhden kerran matkahuollon kautta. Kaksi muuta postitse.

[/quote]

Ok. Harkitsen tässä tilaamista, mutta vielä vaikea päättää/valita parista vaihtoehdosta :)

Vierailija
10/27 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkä hyvät ihmiset ilmotus kuluttaja asiamiehelle jos rahat veloitetaan ja tuotteita ei kuulu. EIhän tossa oo mitään järkeä vaan odotella ja odotella. Ei ne varmaan vastaa mihinkään sähköposteihin jos rahat vaan kelpaavat. Kuluttaja asiamies laittaisi asiaan vähän vipinää!

Vierailija
11/27 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 19:23"]

Olen ostanut kolmeen otteeseen. Tuotteiden toimitus kesti hiukan yli 2 viikkoa ja vastasivat täysin kuvaustaan. Viimeinen ostokseni onkin sitten facebookarvonnassa voittamallani lahjakortilla tehty eli maksoi minulle vain muutaman kympin vaikka oikea hinta olisi ollut toista sataa.

[/quote]

Eikös se lahjakortti ollut 100 euron suuruinen, jos osti vähintään 500 eurolla, näin sitä ainakin facebookissa kaupan sivuilla mainostettiin...

[/quote]

Sellaista tietoa en saanut itse ja korttikoodi kelpais kaupassa ihan ok.

[/quote]

No sellainen tieto siellä kaupan facebook sivulla oli. Ei varmaan hyväsydämisenä sinulle asiasta huomauttaa, hän on siinä mielessä ehkä liian herkkä. Ja tuntuu harmittelevan, kun on paljon työtä, mutta palkkaa ei juuri kerry.

Vierailija
12/27 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan yks kokemus putiikista..tilasin heicon lampun ja maksoin heti. tuotteen pitiolla varastossa ja toimituksen nopea,mutta kerkesin jo laittaa pippurisen viestin asiakaspalveluun kun sitä ei meinannut kuulua. viestiin ei vastattu ikinä, mutta lamppu tuli aikanaan. hinnaltaan tuote oli kyllä hyvinkin edullinen (n. 30€!!) halvempi kuin ruotsalaisilla kilpailijoilla, joten loppupeleissä voin sanoa olevani tyytyväinen. itseasiassa olin menossa katsomaan niitten sivuilta joululahjoja, mutta palveluntarjoaja oli sulkenut sivun..toivottavasti saatte rahanne/tavaranne pois!

Vierailija
13/27 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle tapahtui vaarallinen tapaturma.

Vierailija
14/27 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt odottanut tilaustani puolisen vuotta ja rahoja myös, eipä ole kuulunut. Todella murheenkryyni koko yritys!!!

Vierailija
15/27 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:37"]

[/quote]

Miksi valehtelet tuollaisia? Vihaatko/kadehditko  yrittäjyyttä ylipäätään vain Milannan energisyyttä ja elämänhallintaansa muutenkin?

Vierailija
16/27 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyseistä firmaa suosittele. Olen tehnyt tilauksen helmikuun alussa ja maksanut sen samalla silloin. Tavaraa ei näkynyt ja olen ollut heihin yhteydessä useaan otteeseen tässä välillä. Viimein kuukausi sitten lupasivat toimittaa tuotteet. No, eipä ole vieläkään luukusta kolahtanut. Ja taas sähköpostia eikä siihenkään ole vielä vastattu. Joten, en suosittele. Puoli vuotta on melko pitkä aika odottaa muutamaa lyhtyä ja tyynynpäällistä

Vierailija
17/27 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. firma kyllä mainosti marraskuun lopussa-joulukuun alussa(?) en muista tarkkaan lopettavansa koko puljun. Siksi ei sivut ole enää toiminnassa. Tuskin mistään tapaturmasta siinä on ollut kyse jos etukäteen ilmoitetaan lopettavansa? Tai sitten tapaturma on tapahtunut sen jälkeen. Itse odottelen ko. paikasta vastausta reklamaatioasiaan, 10 sähköpostia laitettu, tulee bumerangina takaisin kun hänellä s.posti täynnä. Ketuttaa kun en saa rahojani takaisin ainakaan ennen joulua ja joudun ostamani tuotteen kuitenkin tilata muualta jouluksi.

Vierailija
18/27 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:37"]

Ko. firma kyllä mainosti marraskuun lopussa-joulukuun alussa(?) en muista tarkkaan lopettavansa koko puljun. Siksi ei sivut ole enää toiminnassa. Tuskin mistään tapaturmasta siinä on ollut kyse jos etukäteen ilmoitetaan lopettavansa? Tai sitten tapaturma on tapahtunut sen jälkeen. Itse odottelen ko. paikasta vastausta reklamaatioasiaan, 10 sähköpostia laitettu, tulee bumerangina takaisin kun hänellä s.posti täynnä. Ketuttaa kun en saa rahojani takaisin ainakaan ennen joulua ja joudun ostamani tuotteen kuitenkin tilata muualta jouluksi.

[/quote]

:(

Vierailija
19/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä tilasin ja maksoin etukäteen mutta tuotetta ei vaan kuulu ja sähköposteihin ei vastata.Enpä enää toista kertaa kyseisestä putiikista tilaa mitään.

Vierailija
20/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin asiattoman viestin kuten ailmoitan aina kun tätä firmaa mainostetaan täällä.

Kaks plussalle tämä venäiläinen huijari sai bannin vuodeksi pelkästään mainostamisen vuoksi.

Mainostaminen on myös kielletty muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän