Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies haluaisi musta kotirouvana

Vierailija
17.03.2019 |

Ostaisi mulle vaatteita, meikkejä, auton, matkoja yms.
Mun taas pitäisi olla kotona ja tehdä hänelle ruoka valmiiksi, kun hän tulee töistä kotiin.
Tää mies myös uhkasi viedä mut äidilleen, jotta hän opettaisi mulle erilaisia ruokia.
Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja oikeasti nautin siitä työstä. Todennäköisesti mun pää hajoais kotirouvana.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on vasta tapailuasteella, niin ehkä se on helppo vielä nyt laittaa poikki. Haluatte elämältä eri asioita, riittävän hyvä syy.

Vierailija
22/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me naiset ollaan erilaisia.

Itse olisin ihan onnessaan tuosta tilanteesta. En ole erityisen kunnianhimoinen ja töitä teen tasan rahan takia.

Saisi olla kotona ja hoitaa kotia, sisustaa, shoppailla, näyttää nätiltä ja varsinkin jos mies olisi hyvätuloinen ja pystyisi tuollaisen elintason tarjoamaan. Toki jos elämistäni muuten rajattaisiin etten saisi tavata ystäviä tai harrastaa vapaasti(omat harrastukset lähinnä lenkkeilyä) niin sitten en pystyisi(enkä siihen että kotirouvailisin jossain perähikiällä vanhassa kuluneessa talossa eikä rahaa olisi kuin ruokaan juuri ja juuri ja hiki hatussa vääntäisin lihapullia ja muusia anopin ohjeistuksella) mutta muuten tuollainen kotirouvan elämä sopii minulle hyvin.

Olen nytkin kotirouva mutta miehen rahoilla ei pelkästään elettäisi näin. Meillä neljä lasta eli tällä hetkellä ei olisi edes aikaa käydä kunnolla töissä. Yksi on erityislapsi ja olen hänen omaishoitaja ja saan siitä palkkion jonka turvin voin kotona olla. Aika menee siivoamiseen, ruuanlaittoon, harrastuksiin kuskaamisiin ja erityisen kuntoutukset ja lääkärit siihen päälle. Jää aikaa kyllä löhöilyynkin.

Mieluummin tätä kuin töissä. En kyllä osaa vastata miten arki kävisi pitkäksi jos ei lapsia olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pieni dicki ja yrittää pönkittää egoaan. Painaa naista alas kotipiian rooliin, jossa on miehestä täysin riippuvainen. Hän ei halua naisella omaa tahtoa ja loistamista valitsemallaan tiellä. Haluaa sammuttaa naisesta elämänilon ja maailmalle, ulospäin katsomisen.

Vierailija
24/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske hänen palkata musta kotirouva.

Vierailija
25/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aika monta aloitusta kerennyt jo tälle aamulle.

Vierailija
26/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on putkiasentaja, työkavereina on luultavasti paljon miehiä.

Veikkaan, että mies on niin mustasukkainen, ettei siksi halua naisen käyvän töissä.

Vierailija
27/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämänilo just lisääntyisi tollaset. En tuntia et oisin jotenki epäitsenäinen tai mitään. Ja mul on ammattikirja, saisin töitä koska vaan. Mut jos mies ois niin rikas, nii miks menisin töihin???? Jos alkais tulee riitoja, nii sut mä menisin töihin. Tohon vielä yhdistettynä miehekäs, naista palvova luonne nii mä kyl loistaisi enkä tod kadottaisi elämäniloon sillä että Saan olla kotona(joka muutenkin on ihan mun juttu)

Vierailija
28/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan töissä. Se on hyvä kerryttää itsellesi eläkettä esimerkiksi. Eri asia jos haluat itse sitä kotiin jäämistä. 

Vierailija
29/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aika monta aloitusta kerennyt jo tälle aamulle.

Hohhoijaa. Mä olisin todella iloinen jos tää olis provo.

Ap

Vierailija
30/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on putkiasentaja, työkavereina on luultavasti paljon miehiä.

Veikkaan, että mies on niin mustasukkainen, ettei siksi halua naisen käyvän töissä.

No eipä se mitään sanonut kun miespuolinen kaveri oli tässä jokin aika sitten yötä, ettei se hirveän mustasukkaiselta ole vaikuttanut. Enkä mä ole mitenkään hehkeä näky töissä, että turhaan saa pelätä kenenkään mua edes iskevän.

Ap

Vierailija
31/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin olen ihmetellyt. Olen ollut parissa suhteessa joissa mies ei katsonut työntekoani hyvällä silmällä vaan vaati jäämään kotiin. Miehet eivät olleet varakkaita vaan kohtalainen perusduunin palkka, itse olen yrittäjä. Mietin että kuvittelevatko he että ihan oikeasti jäisin johonkin vuokrakaksioon tai kipeästi remonttia kaipaavaan taloon kituuttamaan yhden palkalla päätyönäni vääntää sapuskaa jostakin pakasteseiti- tarjousjauhelihajutusta.

Myöhemmin selvisi etteivät halunneet minun tapaavan näitä miespuolisia kollegoja joilla oli kaikki härpäkkeet sekä älyä ja kunnianhimoa vaikka muille jakaa. Sellaisen kanssa nyt hengailen eikä puhettakaan että jäisin kotiin..ehkä jossain vaiheessa sitten molemmat pyyhälletään palmun alle elelemään koroilla.

Vierailija
32/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos mies ois niin rikas, nii eiköhän sitä rahaa voi laittaa talteen eläkepäiviä vartrnkin jos kokee sen tärkeöks😁

Vierailija
33/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämänilo just lisääntyisi tollaset. En tuntia et oisin jotenki epäitsenäinen tai mitään. Ja mul on ammattikirja, saisin töitä koska vaan. Mut jos mies ois niin rikas, nii miks menisin töihin???? Jos alkais tulee riitoja, nii sut mä menisin töihin. Tohon vielä yhdistettynä miehekäs, naista palvova luonne nii mä kyl loistaisi enkä tod kadottaisi elämäniloon sillä että Saan olla kotona(joka muutenkin on ihan mun juttu)

Ammattikirja...?

Vierailija
34/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule jos mies ois niin rikas, nii eiköhän sitä rahaa voi laittaa talteen eläkepäiviä vartrnkin jos kokee sen tärkeöks😁

Nojoo. Kyllähän tuolla rahaa on. En siltikään kokisi elämääni tyydyttäväksi, jos olisin vain kotona. Toki tää mies on ehdottanut sitäkin, että alkaisin striimaamaan, kun olen ihan hyvä pelaaja ja hauska. Tosin sitten tarvitsisin jo paremman tietokoneen yms.

Ap

Vierailija
35/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kotirouvana?

Korjaus mustaa kotirouvaa.

ap

Vähän tähän malliin https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--19f_fctM--/c_scale…

Vierailija
36/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kotirouvana?

ap

Vähän tähän malliin https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--19f_fctM--/c_scale…

Onko kenenkään muun mielestä nää ap:na esiintyvät mielikuvituksettomia?

Vierailija
37/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kotirouvana?

ap

Eivät ole.

T. ap

Vierailija
38/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kotirouvana?

ap

Eivät ole.

T. ap

Mee pois.

Ap

Vierailija
39/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti ootkin putkimies.

BUAHAHAHAHAAAA !!!!!

PutkiTransu korkeintaan . . . . . . .  Mutta mies ei kuitenkaan.

En ole transu. Putkiasentaja kyllä.

Ap

Vierailija
40/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata vastata tuolle häiriintyneelle tyypille, siitä se vain innostuu.

Olet ihan oikeilla jäljillä siinä että pidät oman työsi ja ammattisi. Jos olisit pitkään poissa työelämästä, voisi olla vaikea löytää yhtä hyvää työtä, lisäksi eläkettä ei kery ja olet riippuvainen miehestä. Kun sinulla on oma palkka,, sinulla on myös enemmän valtaa ja vapautta elää kuten itse haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme