Tapaamani mies haluaisi musta kotirouvana
Ostaisi mulle vaatteita, meikkejä, auton, matkoja yms.
Mun taas pitäisi olla kotona ja tehdä hänelle ruoka valmiiksi, kun hän tulee töistä kotiin.
Tää mies myös uhkasi viedä mut äidilleen, jotta hän opettaisi mulle erilaisia ruokia.
Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja oikeasti nautin siitä työstä. Todennäköisesti mun pää hajoais kotirouvana.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
No varmasti ootkin putkimies.
?? No ai.akin meidän yrityksessä on naisia noissa hommissa, joten miksei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aika monta aloitusta kerennyt jo tälle aamulle.
Hohhoijaa. Mä olisin todella iloinen jos tää olis provo.
Ap
Hohhoijaa vaan tarinoillesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aika monta aloitusta kerennyt jo tälle aamulle.
Hohhoijaa. Mä olisin todella iloinen jos tää olis provo.
ApHohhoijaa vaan tarinoillesi!
Aa niinku sulle ei oo käyny näin ni tottakai tää on provo. Mee roskiin.
Ap
Nyt saatiin jo riita pystyyn, kun mä en halua jäädä kotiin. Sanoi laittavansa 1600e mun tilille joka kuukausi, mutta ei nyt hirveästi siltikään nappaa.
Ap
No mikä tuossa miehessä on niin ihanaa, että haluat jatkaa suhdetta?
Veikkaan, että tienaat työssäsi reilusti enemmän kuin 1600. Lisäksi eläkekertymää et saa kotirouvana. Ja edelleen: miksi? Miksi mies ei osaa hoitaa omia kotiasioitaan niin kuin muutkin työssäkäyvät ihmiset, vaan tarvitsee siihen henkilökohtaisen palvelijan? Onko hän jotenkin vajaakykyinen?
Käytä nyt ainakin tuplaehkäisyä.
Jääkööt mies itse kotiin jos hänen mielestä toisen täytyy nyhjätä kotona. Ei takuulla kelpaisi hänelle.
Veikkaan että mies sairalloisen mustasukkainen tai muuten vaan haluaa jo kontrolloida sinua viemällä itsenäisyytesi.
En ole kuullut nykypäivän Suomessa siitä että työkykyinen nainen jolla ei ole lapsia ja jolla riittäisi töitä, olisi jäänyt kotirouvaksi (poislukien ulkomaalaistaustaiset naiset).
Mitä mies sanoo, jos sanot, että "en missään nimessä tule koskaan jäämään kotirouvaksi. Älä kysy asiasta enää, olen jo vastannut.".
Vierailija kirjoitti:
No mikä tuossa miehessä on niin ihanaa, että haluat jatkaa suhdetta?
Veikkaan, että tienaat työssäsi reilusti enemmän kuin 1600. Lisäksi eläkekertymää et saa kotirouvana. Ja edelleen: miksi? Miksi mies ei osaa hoitaa omia kotiasioitaan niin kuin muutkin työssäkäyvät ihmiset, vaan tarvitsee siihen henkilökohtaisen palvelijan? Onko hän jotenkin vajaakykyinen?
Käytä nyt ainakin tuplaehkäisyä.
Niin tienaankin, mutta hän pelkää että mut r*iskataan tai jotain, kun menen jonkun yksinäisen miehen kotiin 🤦onneksi on hormonikierukka, enkä ole tälle miehelle siitä kertonut ja että aion sen vaihtaa parin vuoden päästä. Ja tosiaan normaalikykyinen mies johtavassa asemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoo, jos sanot, että "en missään nimessä tule koskaan jäämään kotirouvaksi. Älä kysy asiasta enää, olen jo vastannut.".
Riitahan siitä tuli 😂 tää alkaa olla jo aivan naurettavaa.
Ap
Millään pikkuhiluilla ei tuohon kannata ryhtyä. Teette työsopparin ja mies maksaa 3000 e palkkaa kuukaudessa ja hoitaa tietenkin sairausjvakuutus ja työeläkemaksut. Lomat kertyy normaalisti ja työtehtävät ovat kevyet kotityöt ja yksi aterian valmistus per päivä.
Vielä kun tää mies tajuaisi sen. Muutenkin sillä joku hirveä kiire saada mut nalkkiin.
Ap