Tapaamani mies haluaisi musta kotirouvana
Ostaisi mulle vaatteita, meikkejä, auton, matkoja yms.
Mun taas pitäisi olla kotona ja tehdä hänelle ruoka valmiiksi, kun hän tulee töistä kotiin.
Tää mies myös uhkasi viedä mut äidilleen, jotta hän opettaisi mulle erilaisia ruokia.
Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja oikeasti nautin siitä työstä. Todennäköisesti mun pää hajoais kotirouvana.
Kommentit (51)
Just joo, yök, sano, että palkkaa kotiapulaisen.
Vierailija kirjoitti:
Musta kotirouvana?
Minusta kotirouvansa.... Ei näin aamusta lähte kirjottelu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Just joo, yök, sano, että palkkaa kotiapulaisen.
Taidan juosta pian, jos ei tajua. Ei nyt ihan nappaa tuo kotona olo.
Ap
Mies saa haluta ja sinulla on oikeus kieltäytyä tai olla kieltäytymättä.
Voisit siirtyä tekemään työtä puolipäiväisesti, jos työnantajalle vain sopii. Ehtisit hyvin tehdä ruuan, jos oma työpäiväsi kestää 4h ja miehesi 8h.
Missään tapauksessa en suostuisi moiseen määräilyyn ja lopettaisi työtäni, josta vielä pidän, ollakseni taloudellisesti täysin (?) toisen ihmisen armoilla. Hän ostaisi sinun vaatteesi ja meikkisi, siis sellaisia kuin hän haluaa. Hän määräisi minne sinä saat mennä, tuskin ainakaan ystävien kanssa enää minnekään. Siis pahimmassa tapauksessa. Ja jos se ero koittaisi, lähtemisesi olisi hankalaa ilman tuloja ja rahaa. Miehen ostamat korutkin osoittautuisi rihkamaksi. Olen kyllä ymmärtänyt putkimiehille riittävän kysyntää, että uudestaan työllistyminen ehkä onnistuisikin helposti?
Vierailija kirjoitti:
Mies saa haluta ja sinulla on oikeus kieltäytyä tai olla kieltäytymättä.
Nojoo. Tokihan kotirouvana olis hyvät puolensa, mutta suoraan sanottuna mun aika kävis pitkäksi ja sitten laiskistuisin.
Mieluummin teen säännöllistä työtä ja töiden jälkeen suihkun kautta päikkäreille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisit siirtyä tekemään työtä puolipäiväisesti, jos työnantajalle vain sopii. Ehtisit hyvin tehdä ruuan, jos oma työpäiväsi kestää 4h ja miehesi 8h.
Missään tapauksessa en suostuisi moiseen määräilyyn ja lopettaisi työtäni, josta vielä pidän, ollakseni taloudellisesti täysin (?) toisen ihmisen armoilla. Hän ostaisi sinun vaatteesi ja meikkisi, siis sellaisia kuin hän haluaa. Hän määräisi minne sinä saat mennä, tuskin ainakaan ystävien kanssa enää minnekään. Siis pahimmassa tapauksessa. Ja jos se ero koittaisi, lähtemisesi olisi hankalaa ilman tuloja ja rahaa. Miehen ostamat korutkin osoittautuisi rihkamaksi. Olen kyllä ymmärtänyt putkimiehille riittävän kysyntää, että uudestaan työllistyminen ehkä onnistuisikin helposti?
Miksi ihmeessä?
Mies voisi siirtyä 50-luvulta nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo en ole luopumassa työstäni, enkä ajatellut edes lyhentää työpäivääni.
Ap
Jos tuollaiseen päädyttäisiin suhteessa molempien halusta ja sattumalta, olisi vain hauskaa. Mutta jos tuollaisia toiveita on jo alussa, voit uskoa, että edessäsi on isoja ongelmia, jos haluat mennä töihin. Ja varmasti kaikissa muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaiseen päädyttäisiin suhteessa molempien halusta ja sattumalta, olisi vain hauskaa. Mutta jos tuollaisia toiveita on jo alussa, voit uskoa, että edessäsi on isoja ongelmia, jos haluat mennä töihin. Ja varmasti kaikissa muissakin asioissa.
Joo. Väännetään jo siitäkin, kun hän yrittää painostaa mua läheisemmäksi oman perheeni kanssa ja nyt vielä toi kotirouvatouhu.
Ap
Olin suhteessa miehen kanssa, joka vihasi sitä, että kävin töissä. Aluksi hän koetti muotoilla sitä nätisti, että hän mielellään elättäisi naisensa, tahtoisi tarjota minulle prinsessaelämän ja koetti saada minutkin haaveilemaan kotirouvan roolista. Todellisuudessa kyse ei ollut siitä, että hän halusi tarjota minulle kotirouvaelämän, vaan siitä, että hän ei missään nimessä tahtonut minun käyvän töissä, koska työ rajoittaisi aikaa, jolloin olen hänen käytettävissään. Hän häiritsi nukkumistani, järjesti hirveitä riitoja juuri ennen töihin lähtöäni niin, että jouduin menemään töihin silmät itkusta punaisina, välillä yritti estää kotoa lähtemisen niin, että myöhästyin. En suosittele miestä, joka puhuu noin.
Mä tuntisin olevani maksullinen tossa tilanteessa, joten sanoisin no thanks. N53
Vierailija kirjoitti:
No varmasti ootkin putkimies.
No olen. Ei pitäisi nykypäivänä olla mikään ihmettelyn asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin suhteessa miehen kanssa, joka vihasi sitä, että kävin töissä. Aluksi hän koetti muotoilla sitä nätisti, että hän mielellään elättäisi naisensa, tahtoisi tarjota minulle prinsessaelämän ja koetti saada minutkin haaveilemaan kotirouvan roolista. Todellisuudessa kyse ei ollut siitä, että hän halusi tarjota minulle kotirouvaelämän, vaan siitä, että hän ei missään nimessä tahtonut minun käyvän töissä, koska työ rajoittaisi aikaa, jolloin olen hänen käytettävissään. Hän häiritsi nukkumistani, järjesti hirveitä riitoja juuri ennen töihin lähtöäni niin, että jouduin menemään töihin silmät itkusta punaisina, välillä yritti estää kotoa lähtemisen niin, että myöhästyin. En suosittele miestä, joka puhuu noin.
Hyi kamala.
Ap
Ei tosiaan kannata jäädä pois töistä. Itselläni jo se että olen ollut kolmen lapsen kanssa kotona 3x3 vuotta on tehnyt hirveästi hallaa uralleni (olen korkeasti koulutettu ja joudun tekemään nyt viimeisen hoitovapaan jälkeen työtä joka ei tosiaan vastaa koulutustasi). Lisäksi kannattaa ajatella omaa eläkekertymäänsä vaikka se tässä vaiheessa tuntuisikin kaukaiselta asialta. Minulla se ainakin on pitkästä opiskelusta ja noita poissaoloista johtuen surkea. Eikä ollut herkkua olla ilman omia tuloja kun elettiin miehen palkan varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti ootkin putkimies.
No olen. Ei pitäisi nykypäivänä olla mikään ihmettelyn asia.
Ap
Poikani opiskelee putkimieheksi ja koulutuksessa on paljon naisia / tyttöjä.
Musta kotirouvana?