Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan käynyt pakettilomamatkoilla.

Vierailija
24.03.2013 |

Enkä missään kanariansaarilla ym.Ei tulisi mieleenkään.Ne lomat on tarkoitettu kielitaidottomille lihapullien syöjille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisit joskus kuitenkin, matkailu avartaa...

Vierailija
2/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettimatkoja on muuallekin. Ja omatoimimatkoja Kanarialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen:) ainut miten se matka erosi siitä, jonka tein omatoimimatkana esim. espanjaan, oli se, että lentokentältä oli kuljetus hotellille, ja siellä oli opas mukana.

Rantalomalle sitä ei kannata aina välttämättä omatoimimatkaa tehdä:)

Vierailija
4/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Onpa hiaanoa.

Meillä on kokemusta sekä paketti- että omatoimimatkailusta. Käytännössä näissä ei ole ollut mitään muuta eroa kuin se, että pakettimatkailu on helpompaa kun ei tarvitse varata lentoja ja hotellia erikseen ja miettiä miten kulkee kentältä hotellille ja toisinpäin.

Loman sisältöönhän sillä ei ole merkitystä miten ja mistä matka on varattu.

Vierailija
5/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:05"]

Enkä missään kanariansaarilla ym.Ei tulisi mieleenkään.Ne lomat on tarkoitettu kielitaidottomille lihapullien syöjille.

[/quote]

sama juttu, olen kanssa omimatoimimatkailija, ostan lennot, hotellit, risteilyt, auton vuokrauksen kaikki netistä, näin matkustaminen on joustavaa ja suunnitelmat voi muuttaa matkan aikana, en kestäisi mitää seuramatkoja muiden suomalaisten kanssa, hyi olkoon

Vierailija
6/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:28"]

Ohhoh! Onpa hiaanoa.

Meillä on kokemusta sekä paketti- että omatoimimatkailusta. Käytännössä näissä ei ole ollut mitään muuta eroa kuin se, että pakettimatkailu on helpompaa kun ei tarvitse varata lentoja ja hotellia erikseen ja miettiä miten kulkee kentältä hotellille ja toisinpäin.

[/quote]

olette onnistuneet tekemään omatoimimatkailusta pakettimatkatasoisen, onnittelut

Vierailija
7/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:28"]

Ohhoh! Onpa hiaanoa.

[/quote]

olette onnistuneet tekemään omatoimimatkailusta pakettimatkatasoisen, onnittelut

[/quote]

Pakettimatkailuhan ei tarkoita sitä, että matka vietetään muiden suomalaisten kanssa lihapullia syöden. Loma vietetään kuule ihan itsenäisesti omien matkasuunnitelmien parissa, omia retkiä tehden ja kohteeseen tutustuen.

Ihmettelen jos joku ei tätä pysty ymmärtämään.

Vierailija
8/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole vieläkään saanut kunnon vastausta näiltä "paremmilta matkailijoilta", että mitä he niillä matkoilla tekevät? Mikä on se asia, joka tekee heidän lomailutyylistään paremman?

Jos joku haluaa viettää aikaa ryhmän kanssa, sen enempää paikallisten ihmisten elämään tunkematta, niin mikä vika?

Vierailija
9/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käyn vain ja ainoastaan matkatoimistojen pakettimatkoilla. Kielitaitoa löytyy ja lihapullat paikalliseen tapaan saattaa joskus maistua. Suosin lomilla paikallista ruokaa, erikoisuuksia jne. 5-6 lomamatkaa vuodessa teen.

Vierailija
10/10 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kokemus kuin edellisilläkin. Olen ollut pakettimatkoilla ja omatoimimatkoilla, ja ainoa ero on siinä, että pakettimatkoilla on kuljetus lentokentältä hotellille. Se on itse asiassa aika hyvä juttu silloin, kun matkassa on 3 lasta eli ei mahduta yhteen taksiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi