Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoisitko ghostaajalle (mies) jotain?

Vierailija
14.09.2022 |

Sovittiin tapaaminen, vain päivä ja eilen jo minusta tuntui ettei tapaaminen tule toteutumaan.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään, eikä kellonaikaakaan ole siis sovittu.

Kommentoisitko jotain?, vastausvuoro on minusta miehellä, hän tapaamista ehdotti.
Vai olisitko kun et muistaisi koko asiaa? Tämä saattaa aiheuttaa sen että hän ottaa myöhemmin yhteyttä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet itse ollut häneen päin yhteydessä?

Vierailija
2/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä kommentoida hänelle vain että ei tarvitse ottaa enää koskaan yhteyttä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä kommentoida hänelle vain että ei tarvitse ottaa enää koskaan yhteyttä.

ap

Ei todellakaan kannata. Anna olla äläkä vastaa ikinä mitään. 

Vierailija
4/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään, jos mies on alunperin itse ehdottanut sinulle tapaamista ja johon olet vastannut myöntävästi. Tällöin miehen tulee kertoa sinulle mihin aikaan voisi tavata. Ihmetyttää ettekö sopineet jo siinä kun mies ehdotti tapaamista minä päivänä tapaatte ja mihin aikaan?

Ison virheen teet jo siinä, että jäät häntä odottelemaan. Elä omaa elämääsi ja tee omia suunnitelmia eteenpäin, tapaa uusia ihmisiä jne. Mies ottaa kyllä yhteyttä, jos on todella kiinnostunut. Muutoin saat vain roolin "otetaan nyt tuo kun ei ollut parempaa tällä hetkellä saatavilla".

Vierailija
5/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sano mitään, jos mies on alunperin itse ehdottanut sinulle tapaamista ja johon olet vastannut myöntävästi. Tällöin miehen tulee kertoa sinulle mihin aikaan voisi tavata. Ihmetyttää ettekö sopineet jo siinä kun mies ehdotti tapaamista minä päivänä tapaatte ja mihin aikaan?

Ison virheen teet jo siinä, että jäät häntä odottelemaan. Elä omaa elämääsi ja tee omia suunnitelmia eteenpäin, tapaa uusia ihmisiä jne. Mies ottaa kyllä yhteyttä, jos on todella kiinnostunut. Muutoin saat vain roolin "otetaan nyt tuo kun ei ollut parempaa tällä hetkellä saatavilla".

Viestittelimme vaan lyhyesti, että nähdään ja päivämäärä. Hän ehdotti alunperin eri päivää ja taisikin siis olla vaan tuolle päivälle seuraa vailla. Suostui kyllä kun ehdotin toista päivää, mutta siihen se sopiminen sitten jäi, eilen vielä reagoi viestiin peukulla. Mutta sittemmin ei mitään.

Edelliestä yhteydenotosta on jo useita kuukausia ja minun tekisikin mieli kieltää enää ottamasta yhteyttä, muuten hän voi vain mennä eteenpäin edes miettimättä miltä minusta tuntuu.

Minusta sellainen on väärin ja myös sekin on hieman väärin että käyttäydyn kuin ei mitään. Vaikka se antaakin mielikuvan kovemmasta ulkokuoresta.

ap

Vierailija
6/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut miehessä, joka pitää kuukausien väliä yhteydenpidossa?

Vierailija
7/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies. Jatka elämää.

Vierailija
8/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tapana lopettaa viestittely kun treffit sovittu

Vierailija
9/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi roikut miehessä, joka pitää kuukausien väliä yhteydenpidossa?

No haha miten minä roikun, minulla on Paaaaljon muutakin seuraa.

Mutta olisin hänet uteliaisuudesta voinut tavata, hän on yleensä kohtelias. Tai ainakin oli.

ap

Vierailija
10/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olitte sopineet tapaamisen kuukausien päähän?