Mikä on miehesi mielestä ihanne kuppikoko naisella?
Kommentit (21)
Hän tykkää pienistä ja sievistä, A ja B, kammoaa hinkkejä.
kuulemma suuret tissit on kuin ralliratti ladassa. onhan se kiva, muttei paranna ajo-ominaisuuksia. muuta ei suostunut sanomaan, on kuulemma epäolennaista. kertoo varmaan jotain MUN tissien koosta :
Sille riittää että ne tissit löytyy. Ei osaa sanoa kuppikokoa kun ei ymmärrä numeron ja kirjaimen yhteyttä kokonaan ja tietää että d voi olla aika pieni tai todella suuri.
Kiinteät ja pystyt D:t. Viivapillu ja tiukka pimpsa on sen mieleen. Siksi se onkin mun kanssa :)
Huuteli tuolta keittiöstä että teekuppi.
En usko että se tietää kuppikokoasioista mitään, mutta päätellen siitä minkälaisia otsikoita löytyy tietokoneen sivuhistoriasta, tykkää ainakin katsella mahtimeijereitä. Itsekään en tiedä mikä sellaisten koko saattaisi olla.
t. 80E joka tuntee itsensä siinä rinnalla hyvinkin laudaksi
Kuulemma nappurin akalla on just sopivan kokoset!
En ole kysynyt. Voisin kuvitella että jokaisen miehen mieleen on sellaiset naiselliset, ei liian isot, eikä kovin roikkuvat rinnat. Toki jotkut tykkää erilaisista....
Itselläni on A-kupin rinnat ja olen hoikka ja pieni muutenkin. Ei mua suoraan sanottuna edes kiinnosta mieheni ihannenaisen mitat, sillä hän teki valintansa ja valitsi minut! Kyllä hän olisi saanut varmasti kauniimmankin, olipa seukannut jonkun mallinkin kanssa joskus aiemmin....mutta mitä väliä?!!
Blaa blaa blaa blaa mies sitä mies tätä kot kot kot
En ole kysynyt, mutta kehuu kyllä minun A-kupin rintojani.
Isoista tykkää. Ja kuulemma saa vähän roikkuakin jos ovat tarpeeksi suuret.
"Onkos sulla äffä vai gee?" "Vähän sekä ja että. Tämäkö?" "Niin, se".
Ihan oikea vastaus. Pisteet kotiin :)
Kroppaan sopivista. Pienellä sirolla ihmisellä pienehköt ja rotevammalla ja lihavammalla isommat paremmat. Näin on antanut ymmärtää. :)
Mulla roikkuva C/D. Hyvin kelpaa. Isommatkin sais kuulemma olla.
Voisin kuvitella, että 75 c olis ihan täydellinen, mutta kiltisti tyytyy pienempään.
Ei semmoista olekaan. Mieheni on fiksu ja tietää, että kuppikoko ei hirveesti kerro rintojen koosta.