Miksi aikuinen nainen käyttää kuukautissiteitä?
Neitsyeiltä sen vielä ymmärtää, mutta miksi kukaan aikuinen, kokenut nainen käyttäisi kuukautissiteitä? Kertokaa.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:07"]
Miksi tästäkin vetäistiin herneet nenään? En käynyt haukkumaan siteiden käyttäjiä, ainoastaan kysyin. Olen oikeasti ajatellut, ettei tamponi tai kuukuppi voi tuntua pahalta jos kerran yhdyntöjäkin harrastaa. Selvisipä tämäkin.
[/quote]
No mulla on kierukka ja sen takia hyvin niukat menkat. Tuntuu aika turhalta muutaman tipan takia laittaa kuppi tai tamponi. Lisäksi ne tuntuu minusta epämiellyttäviltä, tuntui jo ennen kierukkaa. Side on siis paras.
En vedä hernettä nenään, mutta vähän kyllä ihmettelen aikuista naista joka ei osaa yhtään ajatella. Jotenkin sitä kuvittelis, että olisit monesta muustakin asiasta huomannut että me ihmiset ja myös naiset ollaan erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:12"]
Minä en halua änkeä sisääni mitään ylimääräistä tavaraa, tuntuu todella epämukavalta ajatuksenakin. En ole koskaan edes kokeillut. Mulla kun ei ole mikään lentokonehalli. Hyvin on siteiden kanssakin pärjännyt.
[/quote]
Joo, kompensoidaan sitten omaa estoisuutta vihjaamalla että sisäisten suojien käyttäjillä on "lentokonehalli". Voi toista.
Miksi tästäkin vetäistiin herneet nenään? En käynyt haukkumaan siteiden käyttäjiä, ainoastaan kysyin. Olen oikeasti ajatellut, ettei tamponi tai kuukuppi voi tuntua pahalta jos kerran yhdyntöjäkin harrastaa. Selvisipä tämäkin.
[/quote]
Niin, yhdyntöjen harrastaminen on vähän eri juttu kuin kulkea joku vanupötkö sisällään päiväkausia. Tunne on inhottava.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:23"]
[/quote]
Niin, yhdyntöjen harrastaminen on vähän eri juttu kuin kulkea joku vanupötkö sisällään päiväkausia. Tunne on inhottava.
[/quote]
Se tamponi on väärin laitettu jos se tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten sulla ei ole yhtä herkät paikat kuin mulla.
Olen yrittänyt opetella sitä tamponin käyttöä, mutta kun vaikka miten yritän eri tekniikoilla (eri syvyysasteisiin jne) niin silti minun sisäisellä ruumiinrakenteella tamponi hiertää... Äidilläni on sama juttu, joten tekemistä varmaankin oman koon ja kallistuksen kanssa. En siis yrityksistä huolimatta koe tamponia mukavaksi, vaikka systeeminä onkin kivempi kuin se side sielä pikkuhousuissa. Vaihtaisin mielummin tamponiin mutta kun ei käy, niin ei käy.
Kaikki ihmiset kun eivät ole samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:25"]
[/quote]
Tai sitten sulla ei ole yhtä herkät paikat kuin mulla.
[/quote]
Joo, siis on varmasti pieni osa naisista niitä joille se vaan ei fyysisesti käy. Osa tuntuu vaan olevan estoisia, siis ne joille koko ajatuskin on hyi niin kauhea ettei uskalleta edes kokeilla. Se on vähän outoa, mutta onpa kaikilla meillä ongelmamme. Mä olen kyllä ikionnellinen siitä että mulle käy kuukuppi, olisi kyllä äärimmäisen vittumaista joutua käyttää siteitä.
Siksi kun se on niin helppo ja nopea vaihtaa vähän epähygieenisemmissäkin oloissa.
Aloittaja ei ole koskaan saanut kuukautisia sellaisessa paikassa ja tilanteessa, jossa pesumahdollisuus on lievästi sanoen vaatimaton.
Muutenkaan kaikki meistä eivät pidä siitä, että joutuu tunkemaan itseensä jotain, ja sitten kaivamaan sitä samaa pois. Siteen vaihtaminen vaan tuntuu mukavammalta.
minä en ainakaan tykkää, että minulla on veriset housut :D
Häh mäkään en tajua koko kysymystä. Miksi aikuinen nainen ei käyttäisi sidettä?? Jokaisella on menkat ja kyllä sillo on parempi joku suoja olla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:39"]
Siksi kun se on niin helppo ja nopea vaihtaa vähän epähygieenisemmissäkin oloissa.
Aloittaja ei ole koskaan saanut kuukautisia sellaisessa paikassa ja tilanteessa, jossa pesumahdollisuus on lievästi sanoen vaatimaton.
Muutenkaan kaikki meistä eivät pidä siitä, että joutuu tunkemaan itseensä jotain, ja sitten kaivamaan sitä samaa pois. Siteen vaihtaminen vaan tuntuu mukavammalta.
[/quote]
No tuo nyt on ihan poikkeustilanne ja yleensä varmaan ennakoitavissa, siis nuo epähygieeniset olot. Tosin esim. mökillä mä otan kupin sijaan käyttöön asettimelliset tamponit. Ei tarvitse laittaa mahdollisesti epähygieenisiä sormia sisään. Jos ei esim. ole juoksevaa vettä, niin on se siteen takia verinen alapääkin aika ikävä juttu, mieluummin siinäkin tapauksessa käytän tamponia.
Minä en halua änkeä sisääni mitään ylimääräistä tavaraa, tuntuu todella epämukavalta ajatuksenakin. En ole koskaan edes kokeillut. Mulla kun ei ole mikään lentokonehalli. Hyvin on siteiden kanssakin pärjännyt.