Yläluomileikkaukseen?
Tajusin vasta nyt, että miksi minulla on kauheat uurteet otsalla, jatkuvaa päänsärkyä, roskan tunnetta silmässä jne. Luin eilen artikkelin yläluomileikkauksista ja ymmärsin, että omanihan roikkuvat vaikka kuinka ja paljon. Nostelen sitten koko ajan otsalihaksilla ja siitä sitten aiheutuu vaikka ja mitä. Mulla on tässä maalaistesti menossa nyt, nostin ihoteipillä yläluomet ylemmäksi ja ta-daa, ihan eri olo! Ikää on mulla 38. Onko kukaan teistä käynyt korjauttamassa, millaisia kokemuksia ja minkälaisia hintoja? Pääsisiköhän työterveyshuollon kautta leikattavaksi, kun haitta on ilmeinen? En halua leikkausta kosmeettisista syistä, vaan pääsisi näistä silmävaivoista ja päänsäryistä eroon.
Kommentit (2)
Ei tarvi todistaa. Oma työterveyslääkäri laittoi lähetteen Tayssiin (Tre) ja viikon päästä tuli kutsu kuvauksiin. Tämä helmikuusssa -13 maaliskuussa kuvattiin. Kutsu leikkaukseen 6.9.13. Nyt leikkauksesta vajaa 2 viikkoa, meni vain päiväkirurgiamaksu ei ole vielä tullut mutta alle 100 euroa, matkakulut saa molempiin suuntiin koska tarvit saattajan kotiin.
Jos pystyt tk:ssa tai työterveydessä todistamaan, että yläluomivirhe haittaa näkökykyä, saat leikkauksen maksamalla vain polimaksun. Muussa tapauksessa täytyy maksaa koko kallis leikkaus itse.