Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies seuraa teini-ikäisen tyttären kavereita IG:ssä

Vierailija
16.03.2019 |

Onko tavallista? Sanoo että haluaa pysyä ajan tasalla kenen kanssa tyttäremme hengailee.😒

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu minkälaisia kuvia niillä on jne.

Tiedän tapauksen jossa äijä melkeen 70v jakelee facessa kuvia oman teini-tyttärensä ikäisistä tyttöjen herutuskuvista eikä näe toiminnassaan mitään väärää.

Ja tiedän monta aikuista miestä jotka avoimesti kuolaa teinien perään. Joskus häiritsee kun mua luullaan usein 10v nuoremmaksi ja vanhat ukot puhuu härskejä ja miehenikin oli luullut mua 17-vuotiaaksi, kuten eksänikin, nyt ikää 31.

Kammottavaa. Kai se pitäis pokata joku 80v että ei kuolais lasten perään.

Veikkaanpa että arvaavat ikäsi oikein ja oot narsisti joka valehtelee itselleen.

Vierailija
22/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä 28v oli pannut paksuksi hädintuskin 16v tyttöystävänsä kun alettiin seurustelemaan, en tiennyt tytön ikää silloin. Mua se oli luullut 17-vuotiaaksi, olin 27. Nyt sillä on joku parikymppinen ja itse on 35.

Ei se oo noille miehille niin justiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä 28v oli pannut paksuksi hädintuskin 16v tyttöystävänsä kun alettiin seurustelemaan, en tiennyt tytön ikää silloin. Mua se oli luullut 17-vuotiaaksi, olin 27. Nyt sillä on joku parikymppinen ja itse on 35.

Ei se oo noille miehille niin justiinsa.

Ei oo niin justiinsa, kunhan on alle 20.

Vierailija
24/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako teidän muiden teinityttöjen kavereiden isät teinejänne instassa (tai kadulla tai missä vaan)?

Vierailija
25/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen niin ulkona sosiaalisesta mediasta, että en ole ihan varma mitä tämä tarkoittaa, sitäkö, että on jotenkin listautunut kyseisten profiilien seuraajaksi? Jos näin on, niin kyllä se on epäilyttävää. On eri asia käydä katsomassa, millaisten tyyppien kanssa nuori netissä viettää aikaa, mutta tuossa on kyllä ihan muut motiivit.

Aika moni teinityttö kertoo joutuvansa kavereidensa isien ahdistelemaksi

Tässä on kyse mitä luultavammin siitä, että haluaa pysyä kärryillä lapsensa kavereista ja "kavereista". 

Vierailija
26/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini joskus angstas ja kerto että kun oli yläasteella niin ne ala-asteen tytöt oli niin ihania ja seksikkäitä, mutta ei oo vaan mahiksii.

Mies kävi lukion, yliopiston ja meni töihin ja edelleen valittaa samaa.

Tekisin jo ilmoituksen jonnekin jos en tietäis että on niin saamaton kaikessa.

Mikä niissä pikkutytöissä kiehtoo?

Vierailija
27/27 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu minkälaisia kuvia niillä on jne.

Tiedän tapauksen jossa äijä melkeen 70v jakelee facessa kuvia oman teini-tyttärensä ikäisistä tyttöjen herutuskuvista eikä näe toiminnassaan mitään väärää.

Ja tiedän monta aikuista miestä jotka avoimesti kuolaa teinien perään. Joskus häiritsee kun mua luullaan usein 10v nuoremmaksi ja vanhat ukot puhuu härskejä ja miehenikin oli luullut mua 17-vuotiaaksi, kuten eksänikin, nyt ikää 31.

Kammottavaa. Kai se pitäis pokata joku 80v että ei kuolais lasten perään.

Kaikki kuolaa naisen näköisiä vartaloita. Sitä ikää ei ole otsaan tatutoitu.

Ei ole ei. Onko silti soveliasta että himoitsee "naisia" jotka voisi mennä omasta tyttärestä?

Ei kuka vaan voi tyttäreni olla. Yksi tyttö on tosin sellainen, että voi olla, vaikka papereissa isä on toinen mies. Tyttö on 175 cm pitkä, tytön äiti 161 cm, "isä" 168 cm ja minä 188 cm.