Aloe-juomasta
Löytyykö sellaisia,jotka ovat käyttäneet Aloe Vera gel-nimistä juomaa raskauden aikana? Juoma kuulemma todella hyvä apu moneen vaivaan. Itse ajattelin käyttää lähinnä hemoglobiinin nostamiseen. Monet saaneet hemoglobiinin nousemaan todella nopeasti ja reilusti lyhyessä ajassa. Rautatabletit imeytyvät minulla huonosti eikä maha tahdo muutenkaan kestää niitä. Pullon kyljessä lukee kuitenkin,että mikäli olet raskaana tai aiot antaa valmistetta alle 1-vuotiaalla, neuvottele ensin lääkärin kanssa. Tiedän itse kuitenkin monia,jotka ovat käyttäneet valmistetta heti alkuraskaudesta lähtien,koska vaikuttaa kuulemma pahoinvointiin,väsymykseen ym. raskausajan vaivoihin helpottavasti. Onko kokemuksia?
Kommentit (11)
Tunnen minäkin naisia jotka käyttivät aloe geelijuomaa raskauden aikana ja aivan terveitä lapsia on tullut, joten ei siitä pitäisi vaaraa olla. Muista vain ettet käytä lisäksi muita esim. monivitamiineja. Suuret määrät eivät ole avuksi ja menevät sillon hukkaan. Aloe geelihän sisältää jo tarpeeksi vitamiineja muutenkin. Muista myös oikea säilytys, jääkaapissa. ja tuote säilyy vain kuukauden avattuna.
Minäkin ostin pari pulloa just samaa juomaa, mutta sitten kysyin neuvolasta ja meidän neuvolan kanta luontaistuotteisiin ehdoton ei. Hiukka harmittaa, mutta onneksi tuote säilyy avaamattomana pitkään. Monet ovat kertoneet aloittaneet aloe juoman käytön imetyksen aikana mutta sekin hieman epäilyttää. Mielelläni minäkin kuulisin jos jollakin omakohtaisia kokemuksia käytöstä joko raskauden tai imetyksen aikana.
Rauta-tabuilla saa nostettua veriarvoja. Mutta jos ei masu kestä, niin sitten kannattaa puputella pinaattia ja paprikaa esim. Hämmästyin itse neuvolassa käydessäni rauta-arvojani: 142 näytti!
Yleensä mulla roikkunut tuossa 124-135 hujakoita :)
Paprika ja pinaatti ovat tehneet mun kohdalla ihmeitä =)
mielenkiintoni heräsi
Ruusu: mistä kyseistä juomaa voi ostaa pääkaupunkiseudulla?? Vai myydäänkö sitä samalla periaatteella kuin Tupperin tuotteita. Ostin nimittäin kahta erilaista Aloe Vera voidetta ja jäin heti niihin koukkuun.
-m-
Päätin alkaa tuotteen käyttäjäksi. Mulla raskausviikkoja kasassa 18,joten aivan alkuraskaudessa ei enää mennä. Niinpä uskallan kokeilla. Kysyin itsekin neuvolasta,eikä terveydenhoitaja ollut millään lailla vastaan. En usko,että on millään lailla vaarallisempaa kuin monivitamiinit ja käyttämällä Aloegeeli-juomaa saa kaiken tarvittavan,eikä tarvitse muihin purkkeihin kajota. Otan kuitenkin vain minimiannoksen-30ml/päivä. On vain niin turkasen pahaa,ettei meinaa millään saada alas. :-)
Sitä aloe vera geeliä,jota nautitaan sisäisesti (mutta myös mahdollista käyttää ulkoisesti) EI suositella raskaana oleville sen KORKEAN A-vitamiinipitoisuuden vuoksi. Toki ulkoisesti voi käyttää aloe vera tuotteita. Itse olen siis erään tuotteen jälleenmyyjä ja näin meillä.
Tainu,poju ja masuasukki
Aloe vera tuotteita myydään jälleenmyyjäperiaatteella eli kuten Tuppereita. Myös luontaistuote kaupoista voi löytyä, mutta kannattaa silloin tarkistaa myös tuotteen laatu ja puhdas aloe vera pitoisuus!
Itse olen jälleenmyyjä pääkaupunki seudulla mutta nyt niin viimeisilläni että " liiketoimita" jäissä. itse käytän nyt raskausaikana ihonhoitoon ulkoisesti aloe vera concentratea eli tiivistettyä aloeta pikkuhaavoihin ja nirhamiin, paukamiin yms. seon ihan paras, iho rauhoittuu välittömästi! Lisäksi body balm pitää ihon koko keholla kunnossa! Suosikkeja ja kestokäytössä myös cleansing milk ja kasvovesi.
Juomaa on saatavana kolmea erilaista. Itse käytän sitä perusjuomaa,jonka A-vitamiinipitoisuus ei ole korkea. Karpalon/omenanmakuiseen juomaan A-vitamiinia on oikein lisätty(kuten myös C-vitamiinia) ja tätä juomaa en missään tapauksessa menisi ottamaan.
Sanoi että ensimmäisten 3 raskauskuukauden aikana kannattaa välttää näitä. Kuten yleensäkin kaikkia " ylimääräisiä/erikoisia" luontais-ym. tuotteita.
Ja ottakaa huomioon että Aloe- tuotteita on tosi monia, eri firmojen ja eri vahvuuksia. Ja myyjillä eri suositukset ja ohjeet!
Itse juon nyt Forever Living Products:n Aloe vera-juomaa, ja imetän :-)
Itse myyn kyseistä tuotetta. Olen käyttänyt ennen raskautta, mut en sen aikana. Kuulin kyllä että tuotetta voi käyttää, mutta kuulostele itseäsi ja ei ehkä kannata ottaa ihan täyttä annosta. Vähän sama kun kaikkien luontaistuotteiden kanssa, harkiten.
Sinänsä Aloe geelijuoma on todella hyvä aine, itselläni auttoi ennen raskautta huomattavasti kuivaan ihoon ja ihon kuntoon yleensä. Lisäksi yleiskuntoni parani ja säästyin flunssa ja vatsataudeilta kun sitä käytin. Uskon Ko. tuotteen voimaan!