Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs ootte mieltä tästä fitnessbuumista?

Vierailija
24.03.2013 |

Jotenkin naurattaa, kun lähes kaikissa blogeissa on tällä hetkellä treenipostauksia. Trendikkäästi on niken pinkit töppöset vuittonin kassissa ja instakuvia, kun pukuhuoneessa pullistetaan hauista tai pebaa. Strong is new skinny, julistetaan jokaisessa aikaansa seuraavassa blogissa. Mitäs mieltä ootte?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin naurettavaa.

Oikeasti tietysti ihan sama mitä tekevät kunhan eivät tuputa sitä toisille.

Vierailija
2/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en ole törmännyt tuollaiseen, Mun tuttavapiirissä sohvaperunat on sitä yhä edelleen. Mutta en näe, että liikunnan harrastamisbuumi olisi millään tapaa pahasta kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan harrastaminen on todella hienoa. Toivon, että kaikki löytäisivät oman lajinsa ja tasapainon sen kanssa.

Mut lähinnä huvittaa kun kaikki pinnalla olevat bloggarit on löytäneet yhtäkkiä kuntoilun ja salillakäynnin.Nyt  ei enää haluta olla laihoja, vaan täytyy olla kunnon booty ja kivat habat. Suuresti huvittaa, että miten laumasieluja täällä me ollaankaan...!! Yks keksii, niin muut perässä. Tätä ilmiöö vois verrata suoraan suosittuun bloggareitten massakelloon, Korsin kultaiseen tai hopeiseen aikarautaan :DDDD

Vierailija
4/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se kansanterveydellisesti ajatellen olla ihan hyvä juttu, että liikunta on muotia. Mutta ei voi mitään kun mua aina vähän huvittaa nuo muoti-ilmiöt joiden perässä juostaan (4 kirjoitti tästä hyvin).

Lisäksi tuntuu, että nykyinen ihanne on aika lihaksikas. Omaa ihannettani ei selvästi lihaksikas kroppa vastaa. Jäntevyys ja hoikkuus on minun silmääni kauneinta.

Vierailija
5/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokanen kuintoilkoot miten haluaa mutta naisella liika lihas on minusta rumaa. lihasta saa olla mut ei sitä tartte miehekkäältä näyttää. kauniit pitkät lihakset naisella on kaunista ja seksikästä mutta pitää naisessa olla jostain mistä kiinni saa. ja nuo fitness naiset, niillä tissit ja takapuoli niin kireänä ettei edes kosketuksesta nauti.

Vierailija
6/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki toki, liika on liikaa.

Esim. täs linkissä... Joo, nostan hattua, että joku on jaksanut tehdä tälläisen työn, mutta mun mielestä alkaa melko miehekäs olemus..

Toisaalta taas sanotaan, että tää fitnessbuumi on oikeutettua syömishäiriöö, eli sen varjolla on helppo pitää tosiaan syömiset hanskassa  ja eikä kukaan ihmettele. Uskon senkin kyllä.. 

Vierailija
7/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lähikuvat jokaisen lihasryhmän kehityksestä on aika huvittavia... hyvä termi tuo "oikeutettu syömishäiriö", kun melko neuroottistahan se meno on. Ja joillakin on aiemmin ollut ongelmaa ylensyömisen ja -juomisen kanssa, joten vanha ongelma vaan korvataan uudella addiktiolla. 

Vierailija
8/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti tuo "oikeutettu syömishäiriö".

Vierailija
9/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa taas rumat läskit/hiirulaiset yhden syyn olla kateellisia .

Strong is new skinny, todellakin!

Vierailija
10/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 01:07"]

Saa taas rumat läskit/hiirulaiset yhden syyn olla kateellisia .

Strong is new skinny, todellakin!

[/quote]

Yritä nyt urpo tajuta että kaikkien mielestä pullistelevat lihakset vaan eivät ole kauniita. Voisko väsyneempää "kuittia" olla kuin iänikuinen kateuskortti, joka tekee kaikenlaisen kritiikin tyhjäksi (tai näin sen kortin heiluttelijat kuvittelevat kun ei kapasiteetti parempaan riitä).

Vierailija
11/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut jaksavat pyöriä punttisalilla. Perinteinen liikunta (vaikka hiihto, uinti, juoksu, pyöräily) tai pelien pelaaminen ja tanssiminen on ihan erilaista. Mutta tuntikausien ähkiminen laitteiden tai irtopainojen kanssa ja vielä sisätiloissa... Kaikista kummallisinta on se, että salille tullaan autolla ja aloitellaan lämmitellen juoksumatolla...

Se että käy muun urheilun tukena salilla on tietysti ymmärrettävää, mutta että tekee siitä salista kaiken keskipisteen?!

Vierailija
12/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uinu kilpaa monta vuotta. Treeneihin on (uimisen ja aerobisen) lisäksi viimeisen 5 vuotta kuulunut lihaskuntotreenit. Menen salille autolla koska mulla on mukana treenikassi, jossa on treenivaatteet, pyyhe, juomat, kengät, pesuaineet, vaihtopaidat jne. Riippuen iästä lämmittely kannattaa aina tehdä kunnonkohotussykkeellä, itselläni se on noin 140. Eli 20minuuttia niin että hiki valuu. Lämmittely ei siis oikein siinä kävelymatkalla onnistu. Toisekseen, sen salitreenin jälkeen pitää mennä kotiin. Treenin jälkeen olet joko hikinen tai suihkusta tullut ja kun Suomessa elämme, niin pakkasta voi olla jopa -26. Itse kuljen talvella autolla kaikkiin treeneihin.
Muuten minusta lihavat tai liian laihat ovat kuvottavan näköisiä. En voisi koskaan seurustella lihavan tai huonokuntoisen miehen kanssa. Mukavaa, että ihmiset ovat innostuneet liikunnasta. Suomalaiset ovat olleen niin surkeassa kunnossa.

Vierailija
13/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sportlife.fi/wordpress/author/Sofia/

Tää Sofia on kyllä kaikenhuippu.. oikeesti, puolessa vuodessa fitnesslavoille...!

Vierailija
14/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 09:07"]

http://www.sportlife.fi/wordpress/author/Sofia/

Tää Sofia on kyllä kaikenhuippu.. oikeesti, puolessa vuodessa fitnesslavoille...!

[/quote]en jaksa lukea, riippuu pohjista. Onko hänellä?

Vierailija
15/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on vähän samanlaista kuin se syömishäiriö, mikä on kamalaa kontrollointia. En muista nimeä joku O:lla alkava. Kai se on sellaista, kun johonkin juttuun aletaan sitä mietitään koko ajan. Ei kai niillä kaikilla se asia sillä tavalla överiksi mene.

Vierailija
16/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 07:56"]

En ymmärrä miten jotkut jaksavat pyöriä punttisalilla. Perinteinen liikunta (vaikka hiihto, uinti, juoksu, pyöräily) tai pelien pelaaminen ja tanssiminen on ihan erilaista. Mutta tuntikausien ähkiminen laitteiden tai irtopainojen kanssa ja vielä sisätiloissa... Kaikista kummallisinta on se, että salille tullaan autolla ja aloitellaan lämmitellen juoksumatolla...

Se että käy muun urheilun tukena salilla on tietysti ymmärrettävää, mutta että tekee siitä salista kaiken keskipisteen?!

[/quote]

Jokainen tavallaan, eikös? Ei kaikki pidä hiihdosta, pyöräilystä tai tanssista, esimerkiksi. Itse käyn salilla, vain ja ainoastaan. Ei ole paljon aikaa liikunnalle, joten käytän sen salilla. Ja juu, menen autolla, miksi? Oliskohan vaikka sen pitkän matkan takia..

Vierailija
17/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tuota Sofiaa. http://www.sportlife.fi/wordpress/wp-content/uploads/2013/03/blogi2.jpg

Oli aikaisemmin niiin kaunis, nyt jotenkin luonnoton..

Vierailija
18/40 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mä en lue kenenkään blogeja. Mulla riittää ihan tarpeeksi hommaa omassa elämässä kun yritän selvitä töistä ja kahdesta lapsesta eli normaalista arjesta. Pullistelkoot keskenään missä lystäävät ja kuvailkoot joka ihokarvan, normaaleilla ihmisillä ei olis aikaa sellaseen touhuun.

Vierailija
19/40 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:00"]

Muutenkin älytöntä verrata punttisalia hiihtoon tms.

[/quote]

Niin on, hiihtäessä ollaan sentään ulkona ja maisemat vaihtuvat.

Vierailija
20/40 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa sen verran, että on tämä fitness buumi monta kertaa kivempaa seurattavaa kuin sitä edeltänyt liiallinen laihuus ja syömättömyys. Rajansa tietty kaikella, mikään trendi ei ole hyvä jos mennään liiallisuuksiin.  Mieluummin soisin nuorille naisille kuitenkin kiinnostuksen kohteeksi urheilun ja terveellisen ruokavalion kuin ruualla pelleilyn ja muotidieetit. Hyvä puoli myös mielestäni on se, että fitness harrastajat välttävät alkoholia ja pikaruokaa, myös tupakkaa. Ihan tervetullut trendi mielestäni ihannoida terveitä elämäntapoja.