PUTOUS 11. kausi
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin sanon tätä, mutta 10min sivusilmällä katsonut/kuunnellut ja:
Mun mielestä tää oli varovasti sanoen vähän parempi kuin viime kausi, se oli ihan kuraa ne hahmot. Ainakin tää eka jakso. Jenny Kokanderin mukaan tulo hyvä. Jennyn hahmo oli hyvä ja P. O. Liitikko toinen.
Voi kristus.
Inhoan sitä lässyttävää ääntä , jolla Roope puhuu lapsi-ja eläinhahmoille. Voin kuvitella, että puhuu muka sympaattisen mukavan myötäelävän aliarvioivasti myös oikeille lapsille -kuten tekee moni muukin aikuinen.
Nöpö-Felix on paras <3
Aivan huikee! Muut ei niin sytyttänyt, tosin Simpsassa voisi olla ainesta.
En viitsi enää katsoa mitään ohjelmia, joissa on mukana Roope Salminen. Alkaa jo hänen naama ärsyttämään, kun hänen pitää suunnilleen joka toiseen ohjelmaan itsensä mukaan tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Nöpö-Felix oli niin hyvä irvikuva näsäviisaista kouluikäisistä. Just tuollaisia osa on. T. entinen ope
Tulee mieleen liikaa se ihana Nipa Caicu joka voitti sen toisen ohjelman hahmokisan, Kingikö se oli. 🤔
Hyvä avausjakso! Tykkäsin ja perhe tykkäsi! Omat suosikit hahmoista P.O Liitikko aivan huippu, toinen hyvä Simpsa. Torikka ja Juha Tapio ihan huiput.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mikä Roopessa teitä ärsyttää? Mä tykkään, paljon ärsyttävämpiäkin tv-naamoja on. Esim ällöttävä jaajo, jetro, se napakymppiukko...
Kaikkein ällöttävin Heedbäri.... 🤢🤮
Leija Salminen on vaan paras vaik iha kpää.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi Roopen frisöör
Kyllä isä osaa-tyypin kampaus. 🙈
https://www.google.com/search?q=kyll%C3%A4+is%C3%A4+osaa&rlz=1C9BKJA_en…
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Leena käy hermoille, kaikki mitä tekee ärsyttää. Muuten ok
Nuori ja kaunis, sehän siinä ärsyttää.
Kyllä Liitikko on paras jo syystä, et on niin ajankohtainen. Nauratti eniten. Mitä kaikkea vielä näemme ja kuulemme ennen vaaleja : )
Se lehmännahkstakkiin pukeutunut röllipeikko jolta tuli käärmeitä vatsasta oli hauska.
Huomaa, että Mikko Penttilä on Kaustiselta. Itsekin asuin siellä vuoden opiskelujen perästä ja tuttu paikka muutenkin niin silloin tällöin pistäytyy edelleen. Paikkakunnan nuorisosta tosiaan löytyy noita Simpsoja. Amisrallia harrastavia tyyppejä.
Muuten mielestäni jaksoi alkoi hieman töksähtelevästi, mutta parani loppua kohden. Napakymppi-parodia kanssa nauratti kunnolla eilen.
Ensimmäinen jakso saavutti 1,4 miljoonaa katsojaa. Roopen instasta luin.
Onko porukasta oikeesti Erkun hahmot vuodesta toiseen hyviä vai äänestääkö ihmiset vain ”koska Erkku”.... vähän sam kuin aikoinaan Hirviniemi.
Vierailija kirjoitti:
Onko porukasta oikeesti Erkun hahmot vuodesta toiseen hyviä vai äänestääkö ihmiset vain ”koska Erkku”.... vähän sam kuin aikoinaan Hirviniemi.
Mun mielestä tää oli Erkun paras hahmo tähän mennessä. Muut eivät ole minua miellyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöpö-Felix oli niin hyvä irvikuva näsäviisaista kouluikäisistä. Just tuollaisia osa on. T. entinen ope
Tulee mieleen liikaa se ihana Nipa Caicu joka voitti sen toisen ohjelman hahmokisan, Kingikö se oli. 🤔
Eihän niissä mitään samaa ole, mutta okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Leena käy hermoille, kaikki mitä tekee ärsyttää. Muuten ok
Nuori ja kaunis, sehän siinä ärsyttää.
Kaunis? Melkonen pallinaama, sitä vaan riittää. Eikä se nyt ihan hirveen nuorikaan ole, mua kahdeksan vuotta vanhempi.