PUTOUS 11. kausi
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mikä Roopessa teitä ärsyttää? Mä tykkään, paljon ärsyttävämpiäkin tv-naamoja on. Esim ällöttävä jaajo, jetro, se napakymppiukko...
Ennen ärsytti se jatkuva itsensäkorostaminen ja halu olla joka asiassa pääroolissa ja esillä. Aina mainostamassa itseään, bändiään, improryhmäänsä ja kavereitansa. Ja se, ettei luota omiin taitoihinsa, vaan Roopen improaminen oli ainakin aiemmilla kausilla niin selkeästi käsikirjoitettuja ja näyteltyjä (arvaustehtävät ja räppilyriikat), se on katsojien aliarvioimista. Tähän on tullut nyt vähän parannusta ja tämän päivän jaksossa impro-osuudet tuntui aidommilta.
Roope ei minua ärsytä enää läheskään niin paljon. Varmaan siksi, että loistavan Myyrä-ohjelman myötä kuvani Roopesta parani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mikä Roopessa teitä ärsyttää? Mä tykkään, paljon ärsyttävämpiäkin tv-naamoja on. Esim ällöttävä jaajo, jetro, se napakymppiukko...
Ennen ärsytti se jatkuva itsensäkorostaminen ja halu olla joka asiassa pääroolissa ja esillä. Aina mainostamassa itseään, bändiään, improryhmäänsä ja kavereitansa. Ja se, ettei luota omiin taitoihinsa, vaan Roopen improaminen oli ainakin aiemmilla kausilla niin selkeästi käsikirjoitettuja ja näyteltyjä (arvaustehtävät ja räppilyriikat), se on katsojien aliarvioimista. Tähän on tullut nyt vähän parannusta ja tämän päivän jaksossa impro-osuudet tuntui aidommilta.
Roope ei minua ärsytä enää läheskään niin paljon. Varmaan siksi, että loistavan Myyrä-ohjelman myötä kuvani Roopesta parani.
Tässäkin jaksossa mainittiin kuitenkin sekä Roope Salminen ja koirat sekä bestis Elias Kaskinen 🤭
Pelkkää pashaa koko ohjelma oli.
Pohjanoteeraus putouksesta.
Hyvä avausjakso! P O Liitikko oli hauska.
No eihän tämä nyt mitään huippuhauskaa ollut.
Mutta
Pesee mennen tullen kaikki realityp...t. kuten esim. tatskattujen wt-nuorten kesäleirin TISuomen.
Jos olisin sinkku, tuskin tätä katselisin. Mutta tätä on hauska katsoa lapsen kanssa.
Samaa mieltä monen muun kanssa, että Torikka ja Napatonni olivat illan parhaat.
Roope, jos luet tätä: Pyydä joltain kouluttajalta opetusta siihen, miten sanoja painotetaan. Sanojen painotus kuulostaa jossain kohdin tosi hassulta. Juontajan pitäisi osata - soriii.
Hahmoista jäi mieleen haalarimies, ruskealla asialla olevaa Liitikko ja pippelilehmä :D Muuuutosta ilmassa hahaha
Yllättävän hyviä hahmoja tänä vuonna, ainoa huono oli Risto Räppääjän näkönen ilkeä poika.
Tämä on niitä harvoja ohjelmia joita katsotaan koko perhe yhdessä. Se napakymppi-parodia oli kyllä paras :D" En ole nukkunut kolmeentoista vuoteen ".. ja lattialle vaakatasoon. Samoin ilmaisten ämpäreiden takaisin veto nauratti. Sketsihahmoista nuorempi tyttö piti kovasti ujosta dinosauruksesta ja vanhempi tyttö taas lehmästä, oma suosikki oli se peräkamarin ikiteini.
Simpsa oli paras, koska ei yrittänyt liikaa. Ehkä tämä myös pilottitakkeineen vetosi tälläiseen ex-ysäriteiniin.
Helmi-Leena käy hermoille, kaikki mitä tekee ärsyttää. Muuten ok
Yksikään hahmo ei mielyttänyt. Torikka oli hyvä.
Minun mielestä se cristofferin hahmo on ylivoimaisesti huonoin.
Cristofferin hahmo oli huono myös viime vuonna.
En tykkää naiseksi pukeutuneista miehistä. Ja muutenkin hahmo on erittäin huono.
Suorastaan iljettävän näköinen.
Ernest Lawsonin hahmo on paras P.O. Litiikko.
Toiseksi paras on Mikko Penttilän hahmo Simpsa.
Nykyinen Putous on vain varjo entisestä Putouksesta. Hahmoissakin oli edes jotain yritystä ja ideaa.
Parantuisiko Putous jos näyttelijät ja juontaja korvattaisiin koomikoilla?
Se Cristofferin Felix-hahmo on ihan nappivalinta. Ärsyttävän vastenmielinen Risto Räppääjä vol.2. Se jokaisen tietämä tai tuntema sietämättömän kauhea kersa, joka töksäyttelee epäkohteliaisuuksia & jonka pelkkä ulkonäkökin saa aikaan vilunväreitä.
Toinen hyvä oli Simpsa.
Huonoja Tosi-Täti, Lisko-Leena ja se lehmäksi pukeutunut mies.
Tätä jatketaan kuulkaas marmattajat niin kauan kun katsojia on se 600 000 - miljoona per jakso. Ihan sama miten kovasti toivoisitte tämän loppuvan. TIS:iä näin vertailun vuoksi katsoo ehkä 200-300 000 katsojaa per jakso ja parikymmentä tuhatta siihen päälle ruudusta. Roope on kyllä huono juontaja tähän. Liian adhd ja huutaja. Tosin nykyään juontajien pitää olla adhd ja huutajia. Myös Haluatko Miljoonäriksi ohjelmassa on adhd-karjuja, samoiten parissa muussa.
Taas pääsee mammat väittelemään siitä onko tuhnupallo hauskempi kuin raisa reikälä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hahmokilpailun top3:ssa on Erkku, Helmi-Leena ja Christopher. Ja heistä Roopen suojatit Erkku ja Helmi-Leena on finaalissa. Koska lapsiäänestäjiin vetoaa hassunnäköinen paksu mies ja sympaattinen, söpö lisko.
Helmi-Leena ja Tehin hahmot tosi surkeita, putoavat ensimmäisten joukossa.
Avausjakso oli kelpo. Tuli jopa naurettua ja olin selvinpäin!
Hahmoista oli yllättävän moni mieleinen ja kehityskelpoisia. Kumpa eivät laulausi sitten tulevaisuudessa niin paljon kuin parina edellisenä vuonna.. Nöpö Felix aiheutti ekana hieman hämmennystä ja ehdin jo ajatella, että "onpa aivan v*tun ärsyttävä pentu" ei jatkoon ja sitten se napautti sen lauseen: "sä et voi lyödä mua, koska mä olen lapsi!" :D Niin että sehän olikin se koko pointti, hitaalla käyn - koska valas oli ilman lauantaisiideriään?
Ämpärisketsi uppos. Waltteri Torikka oli huippu. Napakymppi/Napatonni, vai mikä se oli toimi. Kuin myös tää Jenni Kokanderin "otat kunnolla kiinni siitä, ettei roisku käsille." < oli hauskin hokema.
Kyllä katon viikon päästäkin.
kuka tämmöstä p*skaa katsoo :D Tämmöset ohjelmat yksi syy miksi jätin tv:n katselun jo monta vuotta sitten! Onneksi on netflix, Viaplay, Hbo ja youtube <3 Ja ilman mainoksia <3
”Roope ja lehmät.” 🙄