Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUTOUS 11. kausi

Vierailija
16.03.2019 |

Keskustelua täällä

Mä en odota tältä mitään.

Kommentit (523)

Vierailija
161/523 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! kirjoitti:

Mikä kappale soi, kun sketsihahmo Nöpö-Felix tuli lavalle? Minun on saatava tietää sen kappaleen nimi!!!!

Castle on a cloud, Les Miserables musikaalista.

Kiitos! Katsoin videon musikaalileffasta youtubesta. Hauskaa, että siinä laulaa suloinen ja viaton tyttö, mutta Felix Nöpö saa saman biisin kuulostamaan puistattavan creepylta, painajaismaisen pelottavalta...xD T.eri

Ymmärsin sen olleen Nöpö-Felixin pointti. Se on yksinäinen lapsi ja hakee hyväksyntää totuuksilla ja creepyidellä.

Se mua siinä hahmossa viehätti, että jo alkuun tuli vähän sisältöäkin. Kappalevalinta ja miten hän itse sitä hoilas alkuun. *shivers*

Vierailija
162/523 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkku ulos. Samat kökkö maneerit joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/523 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mammat ovat salaa ihastuneita Roopeen.

Millään muulla ei tätä Helmi-Leenan haukkumista voi selittää.

Vierailija
164/523 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on ollut kahdessa ohjelmassa. Ja itketään, että se on joka ohjelmassa.

Heikki Paasonen on kolmessa ohjelmassa samaan aikaan. Eikä kukaan valita että se on joka ohjelmassa.

Heikki, Roope, Mikko, Vappu ja Elina. Siinä ne suomalaiset juontajat, joita töllössä näkee.

Heikkiä eniten, muita vähän vähemmän. Roope on kyllä huono juontaja eikä sillä taida olla mitään juontokoulutusta. No, se onkin nykyaikaa ettei tarvi olla. Jos olet menestynyt laulaja/näyttelijä/muuten julkkis niin pääset juontajaksi. Putous tosin avasi hienosti yli 800 000 katsojalla. Saas nähdä kuin paljon katsojaluvut tippuu jatkossa. Yli miljoona oli tavoitettavuus, mutta keskikatsojamäärä oli reilut 800 000.

Vierailija
165/523 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Paasonen on kolmessa ohjelmassa samaan aikaan. Eikä kukaan valita että se on joka ohjelmassa.

Heikki, Roope, Mikko, Vappu ja Elina. Siinä ne suomalaiset juontajat, joita töllössä näkee.

Heikkiä eniten, muita vähän vähemmän. Roope on kyllä huono juontaja eikä sillä taida olla mitään juontokoulutusta. No, se onkin nykyaikaa ettei tarvi olla. Jos olet menestynyt laulaja/näyttelijä/muuten julkkis niin pääset juontajaksi. Putous tosin avasi hienosti yli 800 000 katsojalla. Saas nähdä kuin paljon katsojaluvut tippuu jatkossa. Yli miljoona oli tavoitettavuus, mutta keskikatsojamäärä oli reilut 800 000.

Lauantaina tuohon aikaan taitaa mikä tahansa sonta maikkarilla päästä noihin katsojalukuihin.

Vierailija
166/523 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on ollut kahdessa ohjelmassa.

😃😂😂

Vierailija
167/523 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kahdessa ohjelmassa? Öö...ei.

Putous, Vedetään hatusta, Älä jäädy, EVS, Myyrä, Koomikot, Hittikärpänen, Roope Salminen Show, Tähdet tähdet, UMK, Roba, Kotikatu. Ja päälle vielä vierailut, leffat, yms.

Vierailija
168/523 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kahdessa ohjelmassa? Öö...ei.

Putous, Vedetään hatusta, Älä jäädy, EVS, Myyrä, Koomikot, Hittikärpänen, Roope Salminen Show, Tähdet tähdet, UMK, Roba, Kotikatu. Ja päälle vielä vierailut, leffat, yms.

Tarkoitin SAMAAN AIKAAN pyöriviä ohjelmia, eli niitä jotka pyörivät juuri NYT. Ei ollu tarkotus muistella missä kaikissa ohjelmissa se on ollut aiemmin. 

Vierailija
169/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas seuraamaan Putousta kello 19:30 alkaen!

Sen voi muuten katella suorana, ilmaiseksi, MTV.fi sivustolta!

Vierailija
170/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkku Halla-Ahona

Vierailija
171/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei napannut tääkään rikkinäinen luuri

Vierailija
172/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi felix on niin ärsyttävä

Vierailija
173/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää uusi näyttelijä on komea

Vierailija
174/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ei naurata ollenkaan. Vähän liikaa politiikkaa ja hahmot ei naurata edes lapsia.

Vierailija
175/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaihdoin myös ajat sitten kanavan, aika ajanut tämän ohjelman ohi

Vierailija
176/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on yllättävän hyvä! Minä oon ainakin viinipäissäni saanut muutamat hyvät naurut.

Vierailija
177/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laittaisivat vaikka uusintana Fraserin.

Vierailija
178/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Perä :D

Vierailija
179/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on yllättävän hyvä! Minä oon ainakin viinipäissäni saanut muutamat hyvät naurut.

Sama homma minulla. Ehkä pari drinkkiä sai sopivaan tunnelmaan.

Vierailija
180/523 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun vetää sitä nöpöä turpaan!!!! Niin ärsyttävä!