PUTOUS 11. kausi
Kommentit (523)
Erkku ulos. Samat kökkö maneerit joka kerta.
Kaikki mammat ovat salaa ihastuneita Roopeen.
Millään muulla ei tätä Helmi-Leenan haukkumista voi selittää.
Roope on ollut kahdessa ohjelmassa. Ja itketään, että se on joka ohjelmassa.
Heikki Paasonen on kolmessa ohjelmassa samaan aikaan. Eikä kukaan valita että se on joka ohjelmassa.
Heikki, Roope, Mikko, Vappu ja Elina. Siinä ne suomalaiset juontajat, joita töllössä näkee.
Heikkiä eniten, muita vähän vähemmän. Roope on kyllä huono juontaja eikä sillä taida olla mitään juontokoulutusta. No, se onkin nykyaikaa ettei tarvi olla. Jos olet menestynyt laulaja/näyttelijä/muuten julkkis niin pääset juontajaksi. Putous tosin avasi hienosti yli 800 000 katsojalla. Saas nähdä kuin paljon katsojaluvut tippuu jatkossa. Yli miljoona oli tavoitettavuus, mutta keskikatsojamäärä oli reilut 800 000.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Paasonen on kolmessa ohjelmassa samaan aikaan. Eikä kukaan valita että se on joka ohjelmassa.
Heikki, Roope, Mikko, Vappu ja Elina. Siinä ne suomalaiset juontajat, joita töllössä näkee.
Heikkiä eniten, muita vähän vähemmän. Roope on kyllä huono juontaja eikä sillä taida olla mitään juontokoulutusta. No, se onkin nykyaikaa ettei tarvi olla. Jos olet menestynyt laulaja/näyttelijä/muuten julkkis niin pääset juontajaksi. Putous tosin avasi hienosti yli 800 000 katsojalla. Saas nähdä kuin paljon katsojaluvut tippuu jatkossa. Yli miljoona oli tavoitettavuus, mutta keskikatsojamäärä oli reilut 800 000.
Lauantaina tuohon aikaan taitaa mikä tahansa sonta maikkarilla päästä noihin katsojalukuihin.
Vierailija kirjoitti:
Roope on ollut kahdessa ohjelmassa.
😃😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ai kahdessa ohjelmassa? Öö...ei.
Putous, Vedetään hatusta, Älä jäädy, EVS, Myyrä, Koomikot, Hittikärpänen, Roope Salminen Show, Tähdet tähdet, UMK, Roba, Kotikatu. Ja päälle vielä vierailut, leffat, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkiä eniten, muita vähän vähemmän. Roope on kyllä huono juontaja eikä sillä taida olla mitään juontokoulutusta. No, se onkin nykyaikaa ettei tarvi olla. Jos olet menestynyt laulaja/näyttelijä/muuten julkkis niin pääset juontajaksi. Putous tosin avasi hienosti yli 800 000 katsojalla. Saas nähdä kuin paljon katsojaluvut tippuu jatkossa. Yli miljoona oli tavoitettavuus, mutta keskikatsojamäärä oli reilut 800 000.Ai kahdessa ohjelmassa? Öö...ei.
Putous, Vedetään hatusta, Älä jäädy, EVS, Myyrä, Koomikot, Hittikärpänen, Roope Salminen Show, Tähdet tähdet, UMK, Roba, Kotikatu. Ja päälle vielä vierailut, leffat, yms.
Tarkoitin SAMAAN AIKAAN pyöriviä ohjelmia, eli niitä jotka pyörivät juuri NYT. Ei ollu tarkotus muistella missä kaikissa ohjelmissa se on ollut aiemmin.
Tänään taas seuraamaan Putousta kello 19:30 alkaen!
Sen voi muuten katella suorana, ilmaiseksi, MTV.fi sivustolta!
Ei napannut tääkään rikkinäinen luuri
Siis tämä ei naurata ollenkaan. Vähän liikaa politiikkaa ja hahmot ei naurata edes lapsia.
Joo vaihdoin myös ajat sitten kanavan, aika ajanut tämän ohjelman ohi
Täähän on yllättävän hyvä! Minä oon ainakin viinipäissäni saanut muutamat hyvät naurut.
Joo, laittaisivat vaikka uusintana Fraserin.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on yllättävän hyvä! Minä oon ainakin viinipäissäni saanut muutamat hyvät naurut.
Sama homma minulla. Ehkä pari drinkkiä sai sopivaan tunnelmaan.
Mä haluun vetää sitä nöpöä turpaan!!!! Niin ärsyttävä!
Ymmärsin sen olleen Nöpö-Felixin pointti. Se on yksinäinen lapsi ja hakee hyväksyntää totuuksilla ja creepyidellä.
Se mua siinä hahmossa viehätti, että jo alkuun tuli vähän sisältöäkin. Kappalevalinta ja miten hän itse sitä hoilas alkuun. *shivers*