Olen m45 ja aion etsiä itselleni 20-25 vuotiaan naisen kumppanikseni.
Kommentit (59)
Google: Mielisairaala, löytyy osoitteita.
Sopii mulle. Onko sulla muuta mielen päällä, mistä haluat avautua?
Mistä ajattelit aloittaa etsinnät? olen kuullut, että internet on hyvä paikka, pysy siis vain koneen ääressä :) N25
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Sittenhän voit hengata kumppanisi 20-25-vuotiaiden frendien kanssa samassa porukassa. Ties vaikka saat uusi ystäviä porukan jätkistä.
No mitä sinä täällä sitten teet? Täällä tuskin on paljon tuon ikähaarukan naisia ja jos on niin täällä käyvillä naisilla ei yleensä ole kovin korkea taso. Samoin ku yliksellä käyvillä miehilläkään ei ole.
Löytyisi ehkä tyttäresi kavereista, mutta tytär tuskin tykkäisi saalistuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisi ehkä tyttäresi kavereista, mutta tytär tuskin tykkäisi saalistuksestasi.
Voiko tuon ikäisten pokaamista kutsua saalistukseksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuon ikäisten pokaamista kutsua saalistukseksi? Ap
Ennemminkin vainoamiseksi.
Mikäköhän vaihe sun kehityksessä on jäänyt väliin, jos pelkkä ikä ratkaisee sun parisuhteesi?
Onnea yritkyseen. Mahdollisuutesi lienevät lähes yhtä suuret, kuin minulla lottovoittoon tänään.
En ole lotonnut.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän vaihe sun kehityksessä on jäänyt väliin, jos pelkkä ikä ratkaisee sun parisuhteesi?
Kerroinhan muut kriteerit..
Good for you. Pitäähän sitä pojalla ajan vietettä ja harrastus olla.
Nyt jännätään sitten kuinka kauan tähän operaatiohon menee. Valmistuuko koskaan..
Helppo homma jos on rahaa ja komee naama.
Sitten meet vaan maahan jossa naiset eivät ole ikärasisteja. Eli kaikkialla missä eivät ole valkoihoisia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritkyseen. Mahdollisuutesi lienevät lähes yhtä suuret, kuin minulla lottovoittoon tänään.
En ole lotonnut.
Kannattaisi lotota. Mä olen 55+ ja naisystävä 22. Ei siinä järkeä ole, mutta tunnetta senkin edestä. Molemmilla. Tiedän, et halua uskoa, ja mun kaverit sanoo samaa - kateellisina.
Oisin tapailla, mutta en vakavampaa. En kuitenkaan ryhtyisi tekemään lapsia ja leikkimään perhettä siinä iässä. Ja tekisin tämän naiselle selväksi. Muuten ok, jos henkinen taso kohtaa.
Ihan rauhassa. Miten se on muilta pois?