Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupia lauantai-iltaan. "Millainen perheeni on?"

Vierailija
23.03.2013 |

Kuvaile itseäsi hieman. Sen jälkeen muut esittävät visionsa miehestäsi, perheestäsi tms. 

Aloitan:

Olen 36-vuotias. Kuuntelen "magic folk" tyyppistä musaa (keskaikatyyliin, kelttiläistä ym.). Minulla on lyhyet, blondatut hiukset. Käytän korsettia ja meikkaan päivittäin. Amk-tason koulutus. Yksi lapsi.

Millainen on mieheni? Mikä voisi olla lapseni nimi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v yliopisto-opiskelija. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka ja kaunis. Käytän vain beigejä, harmaita ja valkoisia vaatteita, kotini on tummanruskealla sisustettu. Olen rikkaasta perheestä, mutta isäni ei pidä ammatinvalinnastani.

Mikä mun tuleva ammattini on? Keitä mun perheeseen kuuluu ja mitä mä harrastan?

Vierailija
22/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:21"]

38v, tanakka, punakka, vuositulot 48t€, yksi lapsi, autona vanha ford fiesta, 2012 valmistunut omakotitalo, mitä muuta? 

[/quote]

luet blogeja. kaipaat muiden hyväksyntää, vaikka et sitä itsellesi myönnäkään. käyt prismassa kaupassa ja ostat avocadoja niiden trendikkyyden vuoksi. yläkaapissa on keksipaketti, mutta miehesi kyllä tietää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähattu ja vilttitossu- elokuvan perhe- isä tekee tiedettä lukitussa huoneessaan ja äiti poltta pullat ja lapset ovat toinen nipo ja toinen taiteilija...

Vierailija
24/24 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 00:06"]

Heinähattu ja vilttitossu- elokuvan perhe- isä tekee tiedettä lukitussa huoneessaan ja äiti poltta pullat ja lapset ovat toinen nipo ja toinen taiteilija...

[/quote]

mihin tää nyt oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi