Laitatin ripsienpidennyksen, ovat tosi harvasti laitettu!
Onko kenelläkään kokemusta, onko teillä ripset laitettu harvasti, eli läheskään joka ripsessä ei ole pidennystä? Pidennykset näyttää tosi harvalta :( Joudun edelleen laittamaan ripsiväriä.
Valitanko?
Kommentit (7)
Noikin luultavasti irtoovat sitten aika nopsaa, varsinkin jos alat vielä ripsivärillä ja meikinpoistoaineilla niitä valella.
Valitanko?
Tunnut valittavan kyllä.
No jos ovat huonosti laitettu, niin mene takaisin ja sano ettet ole tyytyväinen. Valitsitko paikan halvimman hinnan vuoksi vai suositteliko joku?
Edelleen kyselen onko kenelläkään kokemusta aiheesta? Kuuluuko omia ripsiä näkyä välistä vai kuuluuko pidennysten olla joka ripsessä kiinni?
Ap
Mä otin kerran reissuripset, kyllä ne oli tosi tuuheat ja niitä oli paljon. Mun käsittääkseni ne pitäisi olla jokaisessa ripsessä.
Mä olen ottanut aina vain ulkomaanreissuja varten, ja olen ollut reissussa aina väh. 6vko, eli olen tekijälle sanonut että huoltoväli venyy väkisinkin ainakin 7vkoon ja pitää näyttää silti hyvältä, ovat sitten laittaneet tosi tiheästi, niin ei haittaa vaikka osa putoileekin. Ovat olleen vielä parin kuukaudenkin päästä hyvät. Ei ole ollut mitään rakoja, ja tietääkseni aina pitäisi laittaa joka ripseen.
Mulla on muuten periaate etten ripsistä maksa yli 70€.a, eli menen aina halvimpiin paikkoihin ja opiskelijoille, musta tuntuu että ne opiskelijat tekee yleensä kaikista parhaiten, keskittyvät oikeasti ja haluvat tehdä hyvää jälkeä. Moni mun tutuista taas on käynyt niissä kalliissa ja mainostetuissa "luxuspaikoissa" ja lopputulos ei ole ollut nii hyvä, eivät itsekään ole olleet täysin tyytyväisiä. Eli ei sekään aina totta ole että halvalla ei saa hyvää ja päinvastoin
No kannattiko tommonen humpuuki?