Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupia lauantai-iltaan. "Millainen perheeni on?"

Vierailija
23.03.2013 |

Kuvaile itseäsi hieman. Sen jälkeen muut esittävät visionsa miehestäsi, perheestäsi tms. 

Aloitan:

Olen 36-vuotias. Kuuntelen "magic folk" tyyppistä musaa (keskaikatyyliin, kelttiläistä ym.). Minulla on lyhyet, blondatut hiukset. Käytän korsettia ja meikkaan päivittäin. Amk-tason koulutus. Yksi lapsi.

Millainen on mieheni? Mikä voisi olla lapseni nimi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vähän pointti auki

Vierailija
2/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pönäkkä tavallinen suomalainen mies. Tehdastyössä. Lapsesi nimi on jarna-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aika hiljainen, etenkin sinun seurassasi. Lauantai-iltanakaan sinulla ei ole muuta tekemistä kuin hakea tällaista hupia. Miehelläsi ei ole paljonkaan sanottavaa kun nainen kuuntelee tuollaista musaa ja meni perhana leikkaamaan tukkansakin. Naimisiin mennessä ne olivat vielä pitkät ja siitä miehesi piti. Miettii, että onneksi sentään vielä käytät korsettia. Ja kiittää luojaansa siitä, että et ole itseään täynnä oleva korkeakoulutettu, jonka kanssa pitäisi puhua sivistynyttä shaissea. On itseasiassa ihan tyytyväinen siihen, että saa katsoa lätkää eikä tarvi lätistä mitään kanssasi.

Lapsesi nimi on Julia tai Julius. Suosittuja nimiä Rooman valtakunnan aikana. Halusit keskiaikafanaattisuudestasi huolimatta olla rebel.

Vierailija
4/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin millanen mun perhe on :) Ja keksikää vaikka samalla mun koulutus ja ammatti :)

Minä olen: 30-vuotias, punaiseksi värjätyt hiukset, tatuointi alaselässä, bootcut-farkut.

Vierailija
5/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Sulle sopii taideala. Ei mitään pitsinnypläystä, vaan ehkä automaalaus, burleski-esiintyminen tai valokuvaus.

Et ole naimisissa, mutta avoliitossa jo jonkin aikaa. Kaksi lasta; villit pojat :) Miehesi on rock-muusikko. Kitaristi ehkä?

Vierailija
6/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias. Kuuntelen sekä iskelmäradiota että nrj:tä. Pukeudun pillifarkkuihin ja tunikaan. Minulla on usein ripsenpidennykset. Työskentelen rahoitusalalla. Yksi lapsi. 

Millainen mies, entä lapsi minulla on?

Vierailija
7/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Miehesi on yrittäjä. Urheilualalla. Sporttinen kaveri muutenkin. Ehkä joukkuepelimiehiä? Hän on kolmekymppinen, ei niin kiinnostunut musiikista.

Lapsenne on tyttö. Nimeltään Vilja, Veera tai Emilia. Avoin. Ulospäinsuuntautunut. Enemmän isän kuin äidin tyttö.

Vierailija
8/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää; Olen 38-vuotias, kuuntelen eniten vanhaa rockia, joskus uudempaakin. Hiukset ovat polkkapituiset ja punaiset. tatuointi löytyy, samoin rakenne kynnet. Pukeudun useimmiten mustaan tai muihin tummiin väreihin, tunikoihin ja farkkuihin.Olen luovassa työssä.

Millainen perhe minulla on? Entä harrastukset?

Vierailija
9/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätte kaikki kyrvästä ja melkein muistatte mainoksen jossa Elovena kaurapuuroa saa viidellä pennillä.

Sanokaa rehellisesti tiesinkö taas kerran oikein.

Vierailija
10/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Olet eronnut, koska exäsi ei kestänyt temperamentisuuttasi (ja oli ehkä muutenkin vähän mulkku). Olet tuoreessa avoliitossa. Yksi lapsi sinulla on edellisestä liitostasi ja olet vähän kahden vaiheilla, että vieläkö sitä vaiko ei...

Uusi miehesi on moottoripyörämiehiä. Ei mikään jengiläinen, vaan ajamisesta muuten vain innostunut kaveri. Työskentelee sähkömiehenä. Tienaa hyvin, sillä kyllä osaavalle kaverille kysyntää löytyy.

Sinä harrastat lenkkeilyä ja joogaa tai pilatesta. Olet näppärä käsistäsi ja teet hienoja täytekakkuja.

Vierailija
11/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: sinulla on 10v poika nimeltä Joel. Käyt hevostalleilla. Asutte pk-seudun jossain kehyskunnassa, ehkä Kirkkonummella. Miehesi on 45 v, ajaa moottoripyörällä, hän ei käytä alkoholia, työskentelee sosiaalialalla.

Vierailija
12/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v. Asun omassa omakotitalossa. Olen osa-aikaisesti töissä. Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja silmälasit. Ketä muita kuuluu perheeseeni ? :) 

Vierailija
13/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 & 12: :) Kyllä siellä jotain osui oikeaankin!

Voin vastata seuraavalle.

t. 9

Vierailija
14/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Perheeseesi kuuluu kaksi lasta, mies ja koira! Koira on joku hiukan reippaampi rotu; bodercollie, belgianpaimenkoira tms.

Olet osa-aikaisesti töissä, koska lapsesi ovat sen verran pieniä. Lisäksi haluat aikaa käsityöharrastuksellesi, josta salaa haaveilet saavasi joskus elannonkin pienimuotoisena yrityksenä.

Kertokaa, että kuinka pahasti nämä menivät pieleen :D

Vierailija
15/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 osti lapsuudenkotinsa vanhemmiltaan kohtuuhintaan. Hän on sairaanhoitaja joka odottaa esikoistaan. Mies on insinööri, jotain tietotekniikkaan liittyvää ehkä. Kolmentoista vanhemmat asuvat saman talon siipirakennuksessa ja voivat tulevaisuudessa auttaa lastenhoidossa. Se tulokas on muuten tyttö.

Vierailija
16/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Olet eronnut ja sinulla on 2 lasta. Sinulla on uusi miesystävä, joka harrastaa kalastusta ja luonnossa liikkumista. Itse harrastat lenkkeilyÄ ja pumppia. Asutte paritalossa jossain isossa kaupungissa. 

Vierailija
17/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias, raskaana, pitkät punaiset hiukset ja ikinä en käytä pitkiä housuja (alkkarit on, ihan oikeasti!). Kuuntelen nyt koiran kuorsausta. Mitäs muuta osaatte kertoa :D

Vierailija
18/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v, kotiäitinä kolmatta vuotta. Asutaan pk-seudulla ja suunnittelen koulun penkille palaamista. Kerro lisää elämästäni, perheestäni?

Vierailija
19/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 18, teillä on miehesi kanssa molemmilla pitkät hiukset ja lattiakaivo aina hiusten peitossa. Kuuntelet metallimusaa ja käytkin melkein joka vuosi Tuska-festareilla. Olet puhelias, sosiaalinen tyyppi, miehesi vähän vakavampi mutta huumorintajuinen hänkin. Esikoinen tulossa ensi syksynä. Koira on iso ja kiltti ku mikä.

Vierailija
20/24 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v, tanakka, punakka, vuositulot 48t€, yksi lapsi, autona vanha ford fiesta, 2012 valmistunut omakotitalo, mitä muuta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä