Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen ottaisit? Rehellisesti!

Vierailija
23.03.2013 |

Mies 1: Komea, hauska, seurallinen, kiltti, uskollinen, kaikken pitämä, älykäs, mutta jota kohtaan et tunne intohimoa ja hillitöntä vetovoimaa. Pidät kuitenkin hänen seurastaa. Kohtelee sinua hyvin.

Mies 2: Älykäs, itsevarma, voimaskastahtoinen, kunnianhimoinen, seksikäs, kiinnostava, jonka seurassa viihtyisit loputtomasti, keskusteltavaa riittää puhelimessakin tuntikausiksi. Tunnet häntä kohtaan äärimmäistä vetovoimaa, haluat vain häntä, rakastat hänen tuoksuaan ja makuaan. Mies ei ole ehkä uskollinen ja kohtelee sinua välillä huonosti ja piittaamattomasti.

Kumman kanssa aloittaisit vakavan, loppuiän suhteen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paskaa. Tuo kakkonen voi olla ihan yhtä hyvin uskollinen kuin ykkönenkin. Turhaa spekulointia. Miten te naiset voitte olla noin mustavalkoisia????

O_o  DDAAA DAAA DAA Sori että piti avautua. Pistää hermoon tuollaiset spekuloinnit, joilla ei ole mitään todellisuuden pohjaa. Esim ap ei edes tunne näitä miehiä. Menee vuosikymmeniä että toisen oppii tuntemaan. ½½½!"!"#"!¤

T: 11cm mies

Vierailija
22/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimisissa ykkösen kanssa ja rakastunut kakkoseen. mulla on suhde ja ystävät pitää hulluna ja varoittelee. tiedän jo itsekin, ettei tämä hyvin pääty, mutta toisaalta ajattelen, että elämä on lyhyt. nyt olen ainakin saanut kokea kaipaamaani intohimoa, ehkä ne muostot sitten lämmittää joskus, kun on saanut kynsilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 16:24"]

Jos mies on komea, hauska, seurallinen, kiltti, uskollinen, kaikken pitämä ja älykäs kuten mies 1, niin en keksi kyllä yhtäkään syytä miksi EN tuntisi häneen vetovoimaa  ja intohimoa. Ap:n kysymyksenasettelu oli vähintäänkin omituinen.

[/quote]

Samaa yritin sanoa, mutta sinä sen sanoit. :)

4

Vierailija
24/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi tuntisin minkäänlaista vetoa 2:n kaltaiseen otukseen. Eli ykkösen kanssa tietysti hynttyyt yhteen.

Vierailija
25/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen saattaisin ottaa tai olla ottamatta, riippuen jostain mistä lie tähtien asennosta. Jos on näitä kaverityyppejä, ettei yhtään kiinnosta hänen kanssaan petipuuhat, niin en voisi ottaa olkoon miten fiksu ja filmaattinen tahansa.

Kakkosen saattaisin ottaa, riippuen siitä mitä se huonosti kohtelu on. Jos siltä saa turpaan niin en ottais, olkoon mikä kreikkalainen jumala tahansa.

Maailmassa on onneksi enemmän miehiä kuin kaksi.

Vierailija
26/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen hetkeäkään epäröimättä

Vierailija
27/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

En tunne ykköseen seksuaalista vetoa, vaikka pidän hänestä valtavasti. Kakkosen lähellä vetäydyn hänen syliinsä vaistomaisesti, samoin hän minun. Välillämme on niin voimakas vetovoima (ja vuosien ystävyys), mutta hän ei ole valmis sitoutumaan minuun ja on kohdellut sillä tavalla huonosti, että jos seurueessamme esimerkiksi on kiinnostavampi nainen, hän jättää minut huomiotta ja viettää aikaa tämän toisen kanssa. (On jopa lähtenyt bileistä yhden tällaisen matkaan ja jälkeenpäin selitteli, ettei se merkinnyt hänelle mitään ym...)

Vierailija
28/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä kumpaakaan. En halua miestä, jota en rakasta enkä petturia.

Vierailija
29/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viisas valitsee A:n ja daiju B:n. Minähän olen fiksu, joten A mulle kiitos.

Vierailija
30/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
31/55 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän kakkonen edes halua olla kanssasi? Ja muutenki, ottaisin todellakin ykkösen.

Vierailija
32/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin joku tosielämään pohjautuva. :D No ei sitten kumpaakaan. 2 ei halua sua kuten joku jo kirjoitti. Haluaako 1? Sä et ainakaan halua sitä. Miksi sun pitäisi valita jompikumpi? Onko miehet loppuneet maailmasta?

Vierailija
33/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi luokkakaveri lukiosta, jota piiritti lukiolainen ja amis. Sillä oli samanlaista pohdintaa ja esimerkkejä. "Lähti bileistä jonkun muun kanssa ja selitteli mulle..." :D Ap:n ikä olisi aina hyvä tietää ennen kuin vastaa. Miten vanhoja te olette?

Vierailija
34/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen.

Jo ihan siksi, ettei se kakkosen kanssa onnistu.

Vierailija
35/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kumpaakaan, koska molemminpuolista vetovoimaa on oltava, mutta myös kunnioitusta. Alkaisin etsiä ihan uutta miestä. Jos olisi ihan pakko valita, niin ensimmäinen kuullostaa paremmalta.

Vierailija
36/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vielä jatkaa...

Eli se 2 tuntee sua kohtaan jonkintasoista fyysistä vetovoimaa, mutta ei halua vakavempaa suhdetta. Pelailee sinun ja muidenkin kanssa.

Ykkösmies voisi olla aviomiesmateriaalia, mutta sä ajattelet vaan sitä peluria, etkä osaa ihastua muihin. Yritäpäs unohtaa koko kakkosrenttu, niin voit ehkä alkaa katsella sitä ykkösmiestä uusin silmin. Tai sitten etsit ihan uusia tuttavuuksia!

Vierailija
37/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen tunteella ajatellen. Ykkönen järjellä.

Vierailija
38/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen kanssa perheen perustaminen ja avioliitto. Kakkonen rakastajaksi.

Vierailija
39/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elo yksinkin on ihan auvoisaa

Vierailija
40/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elo yksinkin on ihan auvoisaa