Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen ottaisit? Rehellisesti!

Vierailija
23.03.2013 |

Mies 1: Komea, hauska, seurallinen, kiltti, uskollinen, kaikken pitämä, älykäs, mutta jota kohtaan et tunne intohimoa ja hillitöntä vetovoimaa. Pidät kuitenkin hänen seurastaa. Kohtelee sinua hyvin.

Mies 2: Älykäs, itsevarma, voimaskastahtoinen, kunnianhimoinen, seksikäs, kiinnostava, jonka seurassa viihtyisit loputtomasti, keskusteltavaa riittää puhelimessakin tuntikausiksi. Tunnet häntä kohtaan äärimmäistä vetovoimaa, haluat vain häntä, rakastat hänen tuoksuaan ja makuaan. Mies ei ole ehkä uskollinen ja kohtelee sinua välillä huonosti ja piittaamattomasti.

Kumman kanssa aloittaisit vakavan, loppuiän suhteen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ykkösen. Minulla onkin jo sellainen. Tosin ajoittain (yleensä ovulaation aikoihin) tunnen suurta intohimoa häntä kohtaan... tosin saattaisin tuntea tuollaisena hetkenä intohimoa jotakuta muutakin kohtaan. En kuitenkaan jaksaisi olla tuollaisen nro kakkosen kanssa pitkään. Tietysti jos ei tarvitsisi avioliittoa tms. vakavaa suhdetta perustaa, niin sitten tuo kakkonen. Siis jos suhden olisi sellainen, että voisin itsekin määritellä, miten usein/koska/millä tavoin olen miehen kanssa tekemisissä. Sit tuo kakkonen.

Vierailija
42/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä vähän samanlainen tilanne. Valitsin kakkosen. Alku oli ihanaa, mutta sitten hänen mielenkiintonsa lopahti ja hän alkoi flirttailemaan toisille naisille vaikka olin paikalla ja samaan aikaan kyttäsi sairaalloisesti minun tekemisiäni. Erohan siitä tuli kun emme kumpikaan pystyneet luottamaan toisiimme.

Mies nro 1 odotti minua edelleen. Tapailen nyt häntä, emme kuitenkaan seurustele. Haluan edetä hitaasti. Hävettää aivan kamalasti, mutta minkäs teet. Ja siitä intohimosta ja halusta, ne voivat tulla pikkuhiljaa. Tämä mies tekee vuokseni aivan uskomattomia asioita, ne voivat olla ihan pieniä, mutta niistä näen, että hän välittää minusta ja jokaisen tällaisen hetken jälkeen sydämeni sykähtää aina vain voimakkaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 09:22"]

Ykkösen kanssa perheen perustaminen ja avioliitto. Kakkonen rakastajaksi.

[/quote]

Tällaisella asenteella sitä varmaan onnistuukin elämässään.

Vierailija
44/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 07:38"]

Ykkösmies voisi olla aviomiesmateriaalia, mutta sä ajattelet vaan sitä peluria, etkä osaa ihastua muihin. Yritäpäs unohtaa koko kakkosrenttu, niin voit ehkä alkaa katsella sitä ykkösmiestä uusin silmin. Tai sitten etsit ihan uusia tuttavuuksia!

[/quote]

Just näin. Ei kannata ajatella, että jos juuri nyt et halua mitään fyysistä muuten ihanan miehen kanssa, niin sitten et koskaan. Ei se aina mene niin. Useinkaan. Tunteet tulevat ja menevät, ja tunteet jotakuta toista kohtaan voivat ummistaa silmät muilta mahdollisuuksilta.

Vierailija
45/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen kanssa on paremmat mahdollisuudet tasa-arvoiseen avioliittoon.

Kakkosen kanssa jäisit kotiorjaksi lasten ja kotitöiden väliin, kun mies luuhaisi maailmalla uusia naisia iskemässä.

Vierailija
46/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Vierailija
47/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosesta ei olis pitkällä tähtäimellä mitään iloa, murhetta vaan. Koska kenenkään kanssa ei voi loputtomasti puhua tuntien puheluita ja piehtaroida jossain intohimon hekumassa.

pitkässä suhteessa tarvitsee ystävän, jonka kanssa on äärimmäinen vastavuoroinen kunnioitus ja halu palvella toista ja olla toiselle hyvä. 

"vaarallisesta tuhmasta pojasta" viehättyminen on tosi teiniä tai keski-iän kriisiä

Vierailija
48/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan. Olen valinnut:

Mies: Komea, kiltti, uskollinen, jota kohtaan tunnen intohimoa ja vetovoimaa. Kohtelee minua hyvin.

En voisi valita miestä, jota kohtaan en tunne vetovoimaa. Mutta en myöskään voisi valita miestä joka ei kohtelisi minua hyvin. Jos vaihtoehtoina olisi vain tälläisiä, niin en ottaisi miestä ollenkaan. Ehkä sen 2:n kanssa voisin aloittaa seksisuhteen, mutta en parisuhdetta. Sen 1:n kanssa voisin olla kaveri. Odottaisin rauahassa että tapaisin joskus sen 3:n, jonka kanssa voisin aloittaa parisuhteenkin.

Vierailija
49/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, toivoton avioliitto edessä molemmissa tapauksissa, kun toinen ei halua ja rakasta yhtä paljon kuin toinen. Jos olisi pakko valita, niin kakkonen. Todennäköisemmin pystyisin hyväksymään satunnaiset sivusuhteet, kuin sen, että seksi on aina pakkopullaa.

Vierailija
50/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on toi ykkönen ja sen kanssa olen jo lupautunut olemaan loppuelämäni.

Yritän kyllä korjata mun asennevammaa ja kehittää uutta intohimoa meidän välille.

Vierailija
51/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä valitsin ykkösen, mutta nyt yli 10 vuoden jälkeen salaa kaipaan kakkosta :( Tiedän, että olisin ollut onneton kakkosen kanssa, mutta loppuelämä ilman kunnon intohimoa kolmikymppisenä tuntuu epäreilulta. Ja toisaalta rakastan miestäni niin paljon, että joskus en voi käsittää miksi hän edes on minun kanssani.

Vierailija
52/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paska kohtalo olla tuo ykkönen naiselle. 

Turvallinen ja lässynlässyn tyyppi. Paskamaisinta olisi, jos nainen haikailisi kakkosen perään, kuten jossain jäätelömainoksessa... Oksentaa.

Tuo on oikeasti pahin painajaiseni. Älkää naiset tyytykö turvallisiin tapauksiin vain itsenne takia. Se on pilkkaa miestänne kohtaan. 

Vierailija
53/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:53"]

Mies 1: Komea, hauska, seurallinen, kiltti, uskollinen, kaikken pitämä, älykäs, mutta jota kohtaan et tunne intohimoa ja hillitöntä vetovoimaa. Pidät kuitenkin hänen seurastaa. Kohtelee sinua hyvin.

Mies 2: Älykäs, itsevarma, voimaskastahtoinen, kunnianhimoinen, seksikäs, kiinnostava, jonka seurassa viihtyisit loputtomasti, keskusteltavaa riittää puhelimessakin tuntikausiksi. Tunnet häntä kohtaan äärimmäistä vetovoimaa, haluat vain häntä, rakastat hänen tuoksuaan ja makuaan. Mies ei ole ehkä uskollinen ja kohtelee sinua välillä huonosti ja piittaamattomasti.

Kumman kanssa aloittaisit vakavan, loppuiän suhteen?

[/quote]

lukematta muiden vastauksia ja hetkeekään miettimättä vastaan Mies numero 1

Vierailija
54/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:18"]

No minä valitsin ykkösen, mutta nyt yli 10 vuoden jälkeen salaa kaipaan kakkosta :( Tiedän, että olisin ollut onneton kakkosen kanssa, mutta loppuelämä ilman kunnon intohimoa kolmikymppisenä tuntuu epäreilulta. Ja toisaalta rakastan miestäni niin paljon, että joskus en voi käsittää miksi hän edes on minun kanssani.

[/quote]

Kerro tuo miehellesi. Hän varmasti tuntee olevansa supermies tuon jälkeen. Melkoinen mäjäys itsetunnolle. Kiva tuhlata ainut elämänsä elämäntuhlaajan kanssa, joka aina yhdynnän aikana sulkee silmänsä ja haaveilee kakkosesta :( :( haisevasta kakkosesta... 

Vierailija
55/55 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä AP tiedät, millaista olisi olla parisuhteessa kummankaan kanssa tai että se olisi heidän puoleltaan loppuelämäksi?