Kirjoittelu, kuvien vaihto ja sitten tapaamisessa sekunnissa kiinnostus meni: millaiset asioita ne ovat olleet? Miehenä aloitan
1) Naisen meikki / kasvot oli jotenkin tosi suttuiset (yksi tapaus)
2) Isohko tai jotenkin muodoton takapuoli joka ei ollut näkynyt kuvissa (monta tapausta)
3) Miehekäs liikehdintä ja hartiat, vaikka kuvissa oli hyvin naisellinen (yksi tapaus)
M43
Kommentit (58)
Kuvat oli otettu todella edullisista kuvakulmista, joten nainen olikin livenä miltei tunnistamaton. Kuvissa näytti suht treenatulta ja normipainoiselta mutta todellisuudessa ylipainoa oli varmaan liki 20 kiloa ja koko olemus oli veltto ja ryhditön.
Vierailija kirjoitti:
Takapuolen feikkaus naisilla yleistå
Ikinä kuullutkaan. Toppaa pyllyssä vai täh? Liikutaan vissiin pikkasen eri piireissä :D
Vierailija kirjoitti:
Ohuet hiukset, sinisissä silmissä pari pientä ruskeaa pilkkua, iso luomi pimpissä, velhon viitat, onhan noita..
Miksi pari ruskeaa pilkkua sinisissä silmissä on turn off?
Miehellä profiilikuva useita vuosia vanha. Totuus: + 15 kg, päälaki kalju kokonaan, suvuilla ei harmaata vaan vaarinvalkoista. ”Hieman” narsistinen tyyli kirjoittaa vaihtui täysin holtittomaan itsekehuun ja omelänälertatyyliin jota jaksoin kolme tuntia. Minäminäminä, työtyötyö, yritysyritysyritys.
Ei ikinä enää.
Harva nainen näyttää samalta kuin kuvissa. Ihan sama vaikka instassa olisi 100 kuvaa kun muokattuja joka ikinen.
Esim yhdellä oli iso nenä. Olisi kai pitänyt pyytää profiilikuva kun edestä ei huomaa. 😂
Miehellä kimeä ääni (tai viskibasso), kovaäänisyys, lötrännyt hajusteilla, puhuu päälle, ei vastaa hymyyn, oudot eleet/ilmeet (esim. heiluu kuin heinämies), eri näköinen kuin kuvassa, on kännissä.
Ihan pahinta oli kun menin tapaamaan ikänsä REILUSTI valehdellutta miestä. Minä silloin 45v. Hän varmaan 70. Ihan oikeasti. Olin niin tyrmistynyt ja mikä oudointa, olin jotenkin myös todella vihainen itselleni. Se on ainoa kerta kun treffeillä käännyin kannoillani hänet nähdessäni. Yleensä sinnittelin edes kahvikupin ajan.
Toi tuliaisiksi kossupullon kun tuli kylään. Olin kertonut hänelle etten juurikaan käytä alkoholia.
Kuka noita jaksaa muistaa kun ei muista muutenkaan kaikkia treffikumppaneitaan. Yksi muistikuva on kuitenkin miehestä, jonka kanssa aloin kuitenkin seurustella kun yritin pakottaa itseni haluamaan häntä: Hän oli kyllä kertonut olevansa ylipainoinen, mutta kasvo- ja ylävartalokuvasta ruumiinrakenne ei näkynyt. Hän ei ollut pelkästään ylipainoinen vaan myös pitkäselkäinen, lyhytjalkainen ja leveälanteinen. Kun hän sitten tuli treffeille mustissa farkuissa, joiden lahkeet oli kääritty ylös, ja roikotti vielä lantiollaan puhelinta (tämä tapahtui siihen aikaan kun kännyköitä todellakin pidettiin vyöllä) ja takki oli kainaloissa kun ei mahtunut mahan ympäri kiinni, niin olin aika järkyttynyt.
Mutta kuten sanottu, olin nuori ja naiivi ja ajattelin, että olisi pinnallista hylätä hänet vain sen takia, että ensi reaktio on etten todellakaan halua häntä. Seurustelimme etäsuhteessa toista vuotta ja mitä pitempään olimme seurustelleet sitä harvemmin halusin tavata, kun toivoin, että hän haluaisi lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mukavan miehen ja sovimme treffit. Sovimme että mies hakee autollaan.
No auto tuli,kaverinsa oli kuskina ja mies pikki pöhnässä takapenkillä. Itse en juo,ja ajattelin että voihan vttu mutta menin takapenkille. Miehellä oli pari 1,5 litran limsapulloa ja viinapullo. Toinen limsoista oli ostettu minulle. Ajattelevaista.
Kaveri ajelutti pitkin kylänraittia,mies joi viinaa ja limsaa,sössötti ja kehui iseään samalla kun tuijotti rintoja. Kaveri kaartoi grillille, kävivät yhdessä ostamassa kassillisen sapuskaa minkä söivät sössöttäen autossa grillin pihassa. Jatkettiin kruisailua kylänraitilla,mies kunnon kännissä ,paita majoneesissa ja limsassa/maidossa, ja välillä kävivät tupakalla ulkona,välillä polttivat autossa ja radio soi. Joku kaveri soitti miehelle,ajoimme kaverin pihaan. Pihalla oli porukkaa,ja yksi vanhempi mies tuli autolle. Hän istui takapenkille ja tarjoutui saunottamaan ja nai.aan kunnolla jos treffikumppani ei jaksa. Tarjosi pullostaan ja kuvaili kiihkoaan minua kohtaan. Lupasi viedä vihillekin.Lopetan tähän. Treffit jäivät viimeisiksi. Ei vaan ollut minun juttuni.
LOL. Jos oli sama jonka kanssa itse olin treffeillä, voin kertoa, että kaverit on aina kuskina, koska ajokortti mennyt monta kertaa ja viinan lisäksi maistuu muutkin päihteet.
Tosi huomaavaista muuten kaverilta esittää tuollainen tarjous. Siinä on ollut varsinainen herrasmies :D
Kertoi että harrastaa vauva-foorumin av-palstan lukemista ja joskus kirjoitteleekin sinne.
Säälittävä luuseri siis, ei jatkoon!
Pettymys oli lyhyt mies, jolla oli naisellinen, mieheksi liian iso ja pyöreä pylly. Ääni oli korkea mieheksi ja puhetyyli feikki. Oli myös niin jumissa että olisin halunnut poistua melkein heti, mutta kohteliaisuudesta jäin puoleksitoista vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarttuu heti rintoihin. Niin on käynyt kaksi kertaa kahden eri deitin kanssa.
Syö omia eväitään.
On pumpsukkamahainen mamman kulta reppu selässä.
Edellyttää minun hoitavan puhumisen.
Polttaa tupakkaa.
Kaivelee autoavaimia taskustaan ja sieltä putoaa muun rojun mukana kondomit.
Puhuu vain lapsistaan ja millainen isä on.
Raapii karvaisia kainaloitaan hihattomassa teepaidassaan. Jo hihaton teepaita yököttää.
On jyrkkä ja tuomitseva mielipiteissään.
Kehuu stondistaan ja esittelee telttaansa verkkareissaan. Ja miksi tulee deiteille verkkareissa?
Ylipäätään älyllisesti heikko mies ja jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja saati rohkeutta olla oma itsensä.
Thihii
Kansallisuus (iraq), jonka oli jättänyt kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
1. Rumat kasvot
2. Lihavuus
3. Lihavuus
4. Lihavuus
Vinkki: käyttäkää viikon sisällä otettua valokuvaa.
5. Tylsyys
- todella monet miehet ovat ikävystyttäviä ja paasaavat tylsiä juttujaan
6. Kaljuus
Vinkki: tuore kuva - ei 15 tai 20 vuotta sitten otettu kuva.
7. Olematon ahteri.
8. Lihavuus
9. Alkoholismi
10. Tupakointi
N
Kaikki ei ota itsestään viikoittain kuvia! Siinä olen samaa mieltä, että noin puolen vuoden tai vuoden sisällä otettu kuva, että se on totuudenmukainen. Mutta tuo vinkkisi saa sinut vaikuttamaan siltä, että muiden pitäisi ottaa kuvia vain sinua varten, ettet sinä millään pettyisi. Ei jatkoon.
Nainen oli lihavampi ja vanhempi kuin kuvissaan. Tapahtunut monta kertaa, että nainen on näyttänyt itsestään vuosia vanhoja kuvia.
Musta kauluspaita mikä täysi jotain karvoja/nukkaa.