Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoittelu, kuvien vaihto ja sitten tapaamisessa sekunnissa kiinnostus meni: millaiset asioita ne ovat olleet? Miehenä aloitan

Vierailija
16.03.2019 |

1) Naisen meikki / kasvot oli jotenkin tosi suttuiset (yksi tapaus)
2) Isohko tai jotenkin muodoton takapuoli joka ei ollut näkynyt kuvissa (monta tapausta)
3) Miehekäs liikehdintä ja hartiat, vaikka kuvissa oli hyvin naisellinen (yksi tapaus)

M43

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin tullut esiin muita turn-offeja, mutta tässä ketjussa käsitellään vain asioita jotka näkyi heti ekojen sekuntien aikana. AP

Vierailija
2/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen olemus miehellä, liian kaita vartalo, naismaiset eleet, vähän liian lyhyt. Ja epämiellyttävän kiinnostunut vartalostani (minä pidän kun nainen huolehtii vartalostaan ja virnuilua), pälyilevä katse ja poikamieheltä kysymys mitä mieltä olen naimisissa olevan miehen kanssa seurustelusta. Join kahvini ja lähdin sanomatta hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pahanhajuinen hengitys ja muutenkin tuntui että huono hygienia vaikka koulutettu ja hyvässå työssä

Vierailija
4/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lyhyt ja hieman ylipainoinen (ei näkynyt kuvista) ja henki haisi pahalle. Ei myöskään katsonut kunnolla silmiin jutellessa. t. N21

Vierailija
5/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhevika ja minua lyhyempi 😬 yhdellä jotenkin nörtti ja nössö olemus, vaikka oli lävistyksiä jne joista pidän.

Vierailija
6/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet hiukset, sinisissä silmissä pari pientä ruskeaa pilkkua, iso luomi pimpissä, velhon viitat, onhan noita..

Vierailija
7/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen feikkaus naisilla yleistå

Vierailija
8/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu heti rintoihin. Niin on käynyt kaksi kertaa kahden eri deitin kanssa.

Syö omia eväitään.

On pumpsukkamahainen mamman kulta reppu selässä.

Edellyttää minun hoitavan puhumisen.

Polttaa tupakkaa.

Kaivelee autoavaimia taskustaan ja sieltä putoaa muun rojun mukana kondomit.

Puhuu vain lapsistaan ja millainen isä on.

Raapii karvaisia kainaloitaan hihattomassa teepaidassaan. Jo hihaton teepaita yököttää.

On jyrkkä ja tuomitseva mielipiteissään.

Kehuu stondistaan ja esittelee telttaansa verkkareissaan. Ja miksi tulee deiteille verkkareissa?

Ylipäätään älyllisesti heikko mies ja jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja saati rohkeutta olla oma itsensä.

Vierailija
9/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kännissä treffeillä. Oli ihan mukava, mutta ei jatkoon alkoholisti. 2. Tuli myöhässä treffeille ja oli omahyväinen ja piikitteli. 3. Haisi. Risat ja likaiset vaatteet. Vaikutti sovinistilta ja syrjäytyneeltä. Nykyiselläni puuttuu mm. hampaita, mutta hän huolehtii pesuista ja pukeutuu siististi. Luonne aina ollut minulle miehessä tärkeintä, mutta epäsiisteys ällöttää.

Vierailija
10/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu heti rintoihin. Niin on käynyt kaksi kertaa kahden eri deitin kanssa.

Syö omia eväitään.

On pumpsukkamahainen mamman kulta reppu selässä.

Edellyttää minun hoitavan puhumisen.

Polttaa tupakkaa.

Kaivelee autoavaimia taskustaan ja sieltä putoaa muun rojun mukana kondomit.

Puhuu vain lapsistaan ja millainen isä on.

Raapii karvaisia kainaloitaan hihattomassa teepaidassaan. Jo hihaton teepaita yököttää.

On jyrkkä ja tuomitseva mielipiteissään.

Kehuu stondistaan ja esittelee telttaansa verkkareissaan. Ja miksi tulee deiteille verkkareissa?

Ylipäätään älyllisesti heikko mies ja jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja saati rohkeutta olla oma itsensä.

Ensimmäisinä sekunteina tapahtuu paljon

Vierailija
11/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttävä äänensävy miehellä. 

Vierailija
12/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa katsoa silmiin, niin se on siinä, en siedä epämääräistä vilkuilua.

Löysä kädenpuristus takaa myös sen, että mies ei ole minua varten.

Epäsiisti olemus kertoo kantajastaan paljon. Jos hän ei ole edes treffeille viitsinyt nähdä vaivaa, niin tuskin muutenkaan ja voin vain kuvitella minkälainen läävä hänen kotinsa on.

Vierailija
13/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet hiukset, sinisissä silmissä pari pientä ruskeaa pilkkua, iso luomi pimpissä, velhon viitat, onhan noita..

Wau, siinä on päästy nopeasti tositoimiin!

Vierailija
14/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi paljaanako se nainen tuli ekoille treffeille, kun pystyit sen luomen ensisilmäyksellä huomaamaan?

Vierailija
15/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kamalia. Itse yhä kuppaisiakin kuin arvostelemanne ihmiset. :(

Vierailija
16/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko muija alasti treffeille, vai miten spottasit velhon hihat ensimmäisen sekunnin aikana?

Vierailija
17/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huono itsetunto oli näkyvästi esillä jo heti eka treffeillä. Tutustuminen meni kuulusteluksi ja kun joku asia alkoi hiertämään miehen hipiää niin alkoi vähättely mm. työni, koulutukseni ja huippu oli, että varusmiespalvelukseni olisi suoritettu vain tavatakseni miehiä. Keskustelussa asiat alkoivat tulla pikkuhiljaa esille mutta jos ihminen ei tervehtiessä katso edes silmiin niin jotain on pielessä.

Vierailija
18/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miehen ulkonäkö ei vastannut kuvaa. Kuva otettu 10 kiloa ja 10 vuotta sitten. Fiilis meni välittömästi. Todennäköisesti oli valehdellut myös ikänsä.

2) Miehen olemus oli ihan erilainen, kuin mitä olin mielessäni kuvitellut. Olin piirtänyt mielessäni kuvan 190-senttisestä harteikkaasta ja lihaksikkaasta miehestä. Olin nähnyt kuvia, mutta en sellaisia, joista olisu näkynyt koko olemus. Todellisuudessa pituutta oli kyllä 190 mutta painoa korkeintaan 60. Fiilis meni välittömästi.

Vierailija
19/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyttävä äänensävy miehellä. 

Feikki ääni on aina SUURI varoitusmerkki. Niin miehellä kuin naisella. Tietää erittän v-mäistä luonnetta.

Vierailija
20/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sekunnissa näytti tavaraansa sulle? Oliko joku ilotalo?