Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoittelu, kuvien vaihto ja sitten tapaamisessa sekunnissa kiinnostus meni: millaiset asioita ne ovat olleet? Miehenä aloitan

Vierailija
16.03.2019 |

1) Naisen meikki / kasvot oli jotenkin tosi suttuiset (yksi tapaus)
2) Isohko tai jotenkin muodoton takapuoli joka ei ollut näkynyt kuvissa (monta tapausta)
3) Miehekäs liikehdintä ja hartiat, vaikka kuvissa oli hyvin naisellinen (yksi tapaus)

M43

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesten kohdalla menettänyt mielenkiinnon mm. seuraavista asioista: huonot hampaat/löyhkäävä hengitys, kummallinen puheääni tai r-vika, vaatetustyyli (esim. Ed Hardy -tyyli 🤦🏻‍♀️), liiallinen innokkuus... Onhan noita.

Vierailija
22/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kamalia. Itse yhä kuppaisiakin kuin arvostelemanne ihmiset. :(

No niin ollaankin, mutta ei me silti haluta samanlaisia kumppaneita kuin me olemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin pikkusiskon kanssa treffeille

suhde ei edennyt.

Vierailija
24/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet tulee mieleen: huonot hampaat, todella pitkä mies (yli 2m), itsensä liiallinen kehuskelu ja ylimielisyys, juttu ei luista ja joudun olemaan ainut joka pitää keskustelua yllä, liian hintelä ja naismainen olemus (tapailtiin jonkun aikaa ja mietin edelleen tykkäsikö hän kuitenkin enemmän miehistä?), yksi puhui heti alkuun seksistä eikä halua mitään vakavaa, rumat vaatteet... onhan näitä tullut vastaan, onneksi nyt on löytynyt hyvä.

Vierailija
25/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miesten kohdalla menettänyt mielenkiinnon mm. seuraavista asioista: huonot hampaat/löyhkäävä hengitys, kummallinen puheääni tai r-vika, vaatetustyyli (esim. Ed Hardy -tyyli 🤦🏻‍♀️), liiallinen innokkuus... Onhan noita.

Stan Laurel ja Oliver Hardy - tyyli.

Vierailija
26/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa katsoa silmiin, niin se on siinä, en siedä epämääräistä vilkuilua.

Löysä kädenpuristus takaa myös sen, että mies ei ole minua varten.

Epäsiisti olemus kertoo kantajastaan paljon. Jos hän ei ole edes treffeille viitsinyt nähdä vaivaa, niin tuskin muutenkaan ja voin vain kuvitella minkälainen läävä hänen kotinsa on.

Kuin mun viimeisin deittini! 😂 Käsipäiväällä tervehtiessä kylmä ja nihkeä lurppakäsi, jonka veti välittömästi pois (wtf?!) Ei katsonut kunnolla silmiin. Vaatteet haisivat LIALLE, eli ei taida kovasti pestä niitä. Miten lie suihkussa käynti sitten... Lisäksi höpötti hermostuksissaan niin nopeasti, etten saanut selvää. Ihan kivannäköinen mies, mutta ei jatkoon. Ehkä kuitenkin löytyy joku samanmoinen nainen hänelle.

Vierailija
27/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli joku alelaarin takki. Huonolaatuinen, halpa ja ruma.

Ei jatkoon.

Vierailija
28/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rumat kasvot

2. Lihavuus

3. Lihavuus

4. Lihavuus

Vinkki: käyttäkää viikon sisällä otettua valokuvaa.

5. Tylsyys

- todella monet miehet ovat ikävystyttäviä ja paasaavat tylsiä juttujaan

6. Kaljuus

Vinkki: tuore kuva - ei 15 tai 20 vuotta sitten otettu kuva.

7. Olematon ahteri.

8. Lihavuus

9. Alkoholismi

10. Tupakointi

N

Vierailija
29/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässävedettävä emmä tiiä - mies. Minä päätän että mitä tehdään ja mistä puhutaan. Olin ihan kuin äiti helsinginmatkalla teinipoikansa kanssa. Aloin heti ekan 10 min jälkeen keksiä tekosyytä häipyä.

Vierailija
30/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kun luen naisten luetteloita miesten turn-offeista, luulen ettei omalla miehelläni olisi mitään mahiksia parisuhdemarkkinoilla: huonot hampaat, hiki haisee aika usein, hintelä mutta mahanpömppö löytyy, hieman naismaisia eleitä, puhevika, ed-hardy-tyyli (ikäisellään jo vähän naurettava), mutta ihana se silti on. En taida laittaa markkinoille :) 

Vierailija
31/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mukavan miehen ja sovimme treffit. Sovimme että mies hakee autollaan.

No auto tuli,kaverinsa oli kuskina ja mies pikki pöhnässä takapenkillä. Itse en juo,ja ajattelin että voihan vttu mutta menin takapenkille. Miehellä oli pari 1,5 litran limsapulloa ja viinapullo. Toinen limsoista oli ostettu minulle. Ajattelevaista.

Kaveri ajelutti pitkin kylänraittia,mies joi viinaa ja limsaa,sössötti ja kehui iseään samalla kun tuijotti rintoja. Kaveri kaartoi grillille, kävivät yhdessä ostamassa kassillisen sapuskaa minkä söivät sössöttäen autossa grillin pihassa. Jatkettiin kruisailua kylänraitilla,mies kunnon kännissä ,paita majoneesissa ja limsassa/maidossa, ja välillä kävivät tupakalla ulkona,välillä polttivat autossa ja radio soi. Joku kaveri soitti miehelle,ajoimme kaverin pihaan. Pihalla oli porukkaa,ja yksi vanhempi mies tuli autolle. Hän istui takapenkille ja tarjoutui saunottamaan ja nai.aan kunnolla jos treffikumppani ei jaksa. Tarjosi pullostaan ja kuvaili kiihkoaan minua kohtaan. Lupasi viedä vihillekin.

Lopetan tähän. Treffit jäivät viimeisiksi. Ei vaan ollut minun juttuni.

Vierailija
32/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä "velhon viitta"?

Vierailija
33/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu heti rintoihin. Niin on käynyt kaksi kertaa kahden eri deitin kanssa.

.

millainen tämä tilanne on?

Vierailija
34/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa puhutaan asioista jotka selvisi heti treffikumppanin nähtyäsi

Vierailija
35/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli kirjoittanut profiiliinsa olevansa 175 senttinen mutta jouduin 160 senttisenä katsomaan häntä alaspäin. Pituus ei sinänsä kiinnosta minua, mutta siitä valehtelu on kyllä turn off. Tapaamisen mittaan kyseinen tyyppi kyllä oli muutenkin niin outo että jos ei olisi ollut saman näköinen mitä kuvissa niin olisin epäillyt joutuneeni jonkun random jampan kanssa treffeille, ei ollut yhtään sellainen mitä viestien perusteella olin kuvitellut. Loppujen lopuksi se pituudesta valehtelu oli ehkä pienin paha, seuraavaa tapaamista ei olis kuitenkaan tullut sillä käytöksellä.

Toisessa miehessä taas ei sinänsä ollut mitään outoa, ihan oli saman näköinen mitä kuvissa, kohtelias, yms, mutta kuitenkin heti tavatessa iski ajatus että tää ei nyt toimi. Mitä pidemmälle se vaivaantunut keskustelu eteni niin sen selvemmäksi tuli että meillä ei yksinkertaisesti ollut mitään yhteistä.

Kolmas tuli tapaamiseen likaisissa työvaatteissa. Itsekin olen duunari ja yleensä pidän ihmisistä raksavaatteissa, mutta ei itselle tulis mieleen lähteä lauantai-aamuna kahville tapaamaan uutta ihmistä ryönäisissä housuissa. Tosin tämäkin sitten treffien edetessä paljastui melkoiseksi kontrollifriikiksi joka koki asiakseen heti alkaa määräilemään miten mun pitäis elämääni elää (vaihtaa alaa ihan ensiksi hänen mielikseen jne) joten ei se tilanne pelkästään likaisiin vaatteisiin kaatunut.

Vierailija
36/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mukavan miehen ja sovimme treffit. Sovimme että mies hakee autollaan.

No auto tuli,kaverinsa oli kuskina ja mies pikki pöhnässä takapenkillä. Itse en juo,ja ajattelin että voihan vttu mutta menin takapenkille. Miehellä oli pari 1,5 litran limsapulloa ja viinapullo. Toinen limsoista oli ostettu minulle. Ajattelevaista.

Kaveri ajelutti pitkin kylänraittia,mies joi viinaa ja limsaa,sössötti ja kehui iseään samalla kun tuijotti rintoja. Kaveri kaartoi grillille, kävivät yhdessä ostamassa kassillisen sapuskaa minkä söivät sössöttäen autossa grillin pihassa. Jatkettiin kruisailua kylänraitilla,mies kunnon kännissä ,paita majoneesissa ja limsassa/maidossa, ja välillä kävivät tupakalla ulkona,välillä polttivat autossa ja radio soi. Joku kaveri soitti miehelle,ajoimme kaverin pihaan. Pihalla oli porukkaa,ja yksi vanhempi mies tuli autolle. Hän istui takapenkille ja tarjoutui saunottamaan ja nai.aan kunnolla jos treffikumppani ei jaksa. Tarjosi pullostaan ja kuvaili kiihkoaan minua kohtaan. Lupasi viedä vihillekin.

Lopetan tähän. Treffit jäivät viimeisiksi. Ei vaan ollut minun juttuni.

Täytyy itsessäkin olla vikaa ja pahasti, että ylipäänsä ajautuu tuollaiseen tilanteeseen. 

Mutta sehän on tässä elämässä vaikein rasti myöntää oma osuutensa tilanteisiin. 

Kyllä mun deitit on tullut ruusujen ja vinkkupullon kanssa. Ei treffeistä aina välttämättä mitään ole tullut, mutta tajuan tasoni ja sitä myöten muutkin. 

Vierailija
37/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa katsoa silmiin, niin se on siinä, en siedä epämääräistä vilkuilua.

Löysä kädenpuristus takaa myös sen, että mies ei ole minua varten.

Epäsiisti olemus kertoo kantajastaan paljon. Jos hän ei ole edes treffeille viitsinyt nähdä vaivaa, niin tuskin muutenkaan ja voin vain kuvitella minkälainen läävä hänen kotinsa on.

Näistä kommenteista tulee mieleen ikään kuin olisi jonkun paula risikon kanssa treffeillä.  Saat pisteitä käden puristuksen jämäkkyydestä, eikä taatusti mikään jää kotkan katseelta piiloon.

Vierailija
38/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä "velhon viitta"?

Paha sanoa. Velhon hihat kyllä viittaa pitkiin lepattaviin häpyhuuliin. Viitta on mysteeri.

Vierailija
39/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn offeja:

Kun treffeillä selviää heti ensimmäisenä, että on valehdellut ikänsä nuoremmaksi.

Minkä tahansa asian valehtelu profiilissa.

Väsähtäneisyys, epäsiisteys....

Varattu

Vierailija
40/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin käydä kymmenien miesten kanssa treffeillä sinkkuaikoina ja syitä ghostaamiseen on kyllä lukuisia. Suurin pettymys on ollut varmaankin se että ulkonäkö ei ole vastannut sitä mitä Tinder-kuvissa luvattiin. Kertoo huonosta itsetunnosta, jos ei kehtaa laittaa kuvia nykyisestä ulkonäöstä, koska mahaa on tullut ja iho roikkuu. Sinänsä ylipaino ei haittaa, mutta se haittaa, jos sitä häpeillään ja esitetään muuta kuin mitä ollaan.