Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää jos 21v naisella on 33v miehen kanssa vauva?

Vierailija
22.03.2013 |

Kysyin tätä jo eilen, mutta kysytään nyt uudestaan ja laitetaan tuohon selvennykseksi että kyse on vauvasta eli ihan muutaman kuukauden ikäisestä lapsesta, eikä esim. 7-vuotiaasta :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tunne ihmisiä, ei herää mitään tunteita.

Jos tunnen ihmiset, herää erilaisia tunteita (onnellisuudesta sääliin) riippuen siitä KETKÄ ovat kyseessä.

Valitettavasti esim. moni narkkari saa nuoria naisia ja lapsia tehdään kun ei ymmärretä ehkäistä jne. =todella paha juttu.

Sitten taas kyseessä voi olla ns fiksut täyspäiset ja samalla tasolla olevat ihmiset, jolloin iloitsen että kaksi hyvää tyyppiä rakastaa toisiaan ja saa lapsen.

Vierailija
2/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ajatus herää, että onko ikäerofanaatikko keksinyt taas uuden tulokulman obsessioonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ajatus kuin kolmosella, vaikea uskoa ettei näin olisi...

Vierailija
4/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa ihan ok:lta. 21v naiset on aika usein kypsiä ihmisiä jo ja 33v miehet taas hyvinkin nuorekkaita. 33v miehellä saattaa olla hyvä ammatti jo ja hieman hankittua varallisuutta ja 21v taas on fyysisesti tosi hyvässä iässä saamaan lapsia....

Joten voi olla hyväkin juttu...

Vierailija
5/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girlsissä parikymppinen tyttö jätti 33-v. miehensä kun tyttö kasvoi vähän ja huomasi miten lapsellinen mies hänellä onkaan...

Sen sarjan ehkä todenmukaisin juonenkäänne.

Vierailija
6/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää että eksäsi sai uuden juttunsa kanssa vauvan kun sinä et siihen ollut valmis tietoisesti. Mulle kävi samalla lailla. Olen pahoillani, ap.

Vierailija
7/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Täysin normaalia. Ei herätä sen enempää ajatuksia kuin että 22v ja 34v tekee lapsen.

Vierailija
8/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fyysisesti, fyysisesti, fyysisesti.." Av-mammat vauhdissa taas! 

Siivellä eläjiä tuollaisen yhdistelmän naiset, miehen varoilla maataan kotona, kun töihin tai opiskelemaan ei jaksa!

Vierailija
9/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas ihmeellisiä vastauksia taas kerran... :D

Niin laidasta ja laitaan. Mut tätähän mä halusin!

Sen verran voin kertoa et ihan kunnollisia ihmisiä ollaan ja parisuhteessa oltu nyt 3v kun lapsi syntyi meille.

Minä olin 3v myös töissä ennen kun meillä tuli pieni maailmaan ja en tiedä kauanko aion olla pienen kanssa kotona sitten ennen kun menee hoitoon. :) Mutta mitään en lorvi, hoidan pientä vauvaa. t. ap

Vierailija
10/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään näköisiä ajatuksia,miksi pitäisi?

Ikä on numeroita. Se ei kerro ihmisestä yhtään sen enempää,ja on kapea katseista ja älytöntä tuijottaa numeroita. Kyseessä on kuitenkin aikuiset ihmiset.

Vierailija
11/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha juttu! Pitäisi olla vähintään 22v ja 34v! 

Vierailija
12/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:05"]

en tiedä kauanko aion olla pienen kanssa kotona sitten ennen kun menee hoitoon. :) Mutta mitään en lorvi, hoidan pientä vauvaa. t. ap

[/quote]

Joopa joo, se vauvan hoitohan on ylitsepääsemättömän rankkaa. Pianhan tulee jo seuraava sinappikone ja kotona makaamisaika tuplaantuu! Taidat olla lähihoitaja ammatiltasi?

Vierailija
13/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo "3 vuotta yhdessä" ennen lasta on pahempi kuin "parin kuukauden jälkeen raskaaksi" TÄSSÄ tapauksessa.

Lähinnä siksi, että jos 18-v (opiskelut kesken jne) alkaa seukkaamaan aikuisen (30-v) kanssa kyse on teinistä ja aikuisesta. Tarkoittaa sitä, että toisella "opinnot kesken" ja toisella "vakityö" =toisen elämään on helppo sujahtaa. On toki helpopaa elää opintotuella jos toinen käy töissä ja maksaa enemmän, vert. kaksi opiskelijaa laskikisi pennosiaan ja miettisi mihin on varaa ja mihin ei.

Hauskaa on huomata se, että harvoin ne joilla esim. rahaa on (käytännössä perittyä) sortuvat mihinkään "ison ikäeron" suhtesiin, kun sitten taas ne joilla rahaa ei ole, hyvinin usein lähtevät sellaisen ihmisen matkaan jolla rahaa on (käytännössä opiskelijalle tmv. jo varastomiehen palkka on iso raha).

Vierailija
14/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:22"]Minusta tuo "3 vuotta yhdessä" ennen lasta on pahempi kuin "parin kuukauden jälkeen raskaaksi" TÄSSÄ tapauksessa.   Lähinnä siksi, että jos 18-v (opiskelut kesken jne) alkaa seukkaamaan aikuisen (30-v) kanssa kyse on teinistä ja aikuisesta. Tarkoittaa sitä, että toisella "opinnot kesken" ja toisella "vakityö" =toisen elämään on helppo sujahtaa. On toki helpopaa elää opintotuella jos toinen käy töissä ja maksaa enemmän, vert. kaksi opiskelijaa laskikisi pennosiaan ja miettisi mihin on varaa ja mihin ei.   Hauskaa on huomata se, että harvoin ne joilla esim. rahaa on (käytännössä perittyä) sortuvat mihinkään "ison ikäeron" suhtesiin, kun sitten taas ne joilla rahaa ei ole, hyvinin usein lähtevät sellaisen ihmisen matkaan jolla rahaa on (käytännössä opiskelijalle tmv. jo varastomiehen palkka on iso raha).[/quote]

LAITTAKAA TUONNE KYSYMYSPOSTAUKSEEN KYSYMYKSIÄ TULEMAAN JOS HALUATTE!

Vierailija
15/15 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että olen kohta toivottavasti itse samassa tilanteessa...  olen tosin 34vuotias nainen ja tyttöystäväni on 23v...