Tiedätkö sinä jotain hyvin salaista?
Tiedätkö jotain mitä muut eivät tiedä?
Tietoa, jonka muut haluaisivat tietää mutta eivät tiedä?
Jotain hyvin salaista?
Kommentit (19)
Tiedän. Johtuen suhteistani (yritysmaailmaan). Minulla on muutama "valtaapitävä" lähipiirissä, joten kuulen tietyntyyppisistä asioista toisinaan aika salaistakin ja vielä ei-julkista tietoa. Mutta en missään nimessä kertoisi niitä eteenpäin.
Tiedän, ja nyt ajattelin tulla kertomaan kaiken tietämäni tänne av:lle. Pidetäänhän jooko ne jutut salaisuutena ihan näin meidän kesken?!
Tiedän. En voi käräyttää kauhean rikoksen tehnyttä ihmistä, sillä se johtaisi vielä pahempaan.
Tiedän. Tämä ihminen on tehnyt aika kamalan rikoksen. Olen harkinnut hänen käräyttämistään, mutta en ole vielä uskaltanut.
Tiedän. Vanhentunut insestirikos. Haluaisin kertoa tekijän puolisolle mutta en voi.
Tiedän, mutta en mitään valtakunnanpolitiikkaan liittyvää. Enemmän sellaisia henkilökohtaisia, muilta salattuja katastrofeja: pieleen menneitä ihmissuhteita, piiloteltuja mielenterveyden häiriöitä, sukupuolitautiasioita, katumusta ja katkeruutta, sen sellaista.
Mäkin olen vähän tuollainen salaisuuksien likakaivo.
Kyllä. Teen ihmisläheistä työtä ja tiedän sadoista ihmisistä hyvin arkaluonteisia asioista.
Tiedän salasuhteestani av-mammaan.... tätä ei mamman mies tiedä mitä välillämme tapahtui ;) . Luulee vain että olimme ystäviä, mutta ei.... kyllä lihaa laitettiin piiloon :D
T: Mies
Sellaisia yritysjuttuja valmistellaan juuri, joista kilpailijat tietenkin haluaisivat jo tietää. Mutta saavat tietää sitten aikanaan.
En sitten yhtään mitään salaista.
Tiedän. En tiedä, haluaisivatko kaikki tietää... Mutta tiedän aivan liikaa mafiasta, joka toimii tuossa Lahden toisella puolella.
Tiedän. Tiedän paljon yleiseen turvallisuuteen liittyviä asioita jotka ovat salaisia.
Tiedän. Onneksi en sentään mitän valtakunnan turvallisuuteen liittyvää:D
Minä tunnun olevan salaisuuksien likakaivo ystäville ja tuttaville. Kaikki tietävät, etten koskaan kerro mitään salaisuuksia tai käytä niitä epäreilusti omaksi hyödykseni, joten kertovat sitten kaiken minulle.
Joskus kyllä ihmettelen, miksi. Mikä ihmeen pakko ihmisillä on kertoa jollekin, jos asia on sellainen, ettei siitä pitäisi kertoa kenellekään?