Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä ja edullinen (alle 9e) hintainen käsivoide?

Vierailija
22.03.2013 |

Marketista ja apteekista saatava.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumminkin joku tuttusi myisi Avon-tuotteita, niin siellä on maailman paras käsirasva, jota mulla pitää olla aina varastossa, muuten ei tule mitään. Hintaa usein kampanjoissa 2,50 ja nimi on Glycerine hand and nail. Joistain marketeista saa Nivean soft -yleisrasvaa, tuubi maksaa alle 3 euroa ja on myös hyvä rasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erioil parasta, 200 gramman pullo alle 7 euroa.

Vierailija
4/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil käsivoide E 6,40 e, tosi hyvä. Kannattaa tietysti tilata yli 50 eurolla vaikka kimpassa kavereiden kanssa niin ei mene toimituskulja. Dermoshopilla on paljon hyviä tuotteita, mm. shampoot ja deodorantit ostan aina sieltä, paljon halvempia kuin kaupan/apteekin tuotteet ja itse pidän niitä myös parempina. Ja ei, en ole siellä töissä tai saa provikkaa :)

Vierailija
5/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erioil maksaa kyllä vain 3,50. Natsusan käsirasva ehdoton ykkönen.

Vierailija
6/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan L on ehdottomasti paras käsivoide.

t. Kuivat kädet

Vierailija
7/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lidl.de/media/product/0/0/6/1/0/8/1/cien-bodycare-handcreme-handkonzentrat-regular.jpg

Tuossa kuvassa oikealla oleva pieni tuubi. Kyseessä on siis Lidlin käsivoide, jonka suhteen olin aika skeptinen. Se on kuitenkin ollut kuivien käsieni pelastus tänä talvena. Hintakin oli muistaakseni alle 2 euroa, joten paljon ei menetä, vaikkei tykkäisikään.

Vierailija
8/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuivakätiselle aivan ehdoton löytö on apteekin Decubal Original Clinic cream. Maksaa alle kympin ja jos saat lääkäriltä reseptin esim. atopian takia, vieläkin vähemmän.

Kaiken olen kokeillut, Neutrogena oli aiemmin suosikkini, mutta lääkäri suositteli tuota ja enää en vaihda. Decubalia on juoksevampanakin, mutta tuo mainitsemani imeytyy hetkessä, vaikka on rasvainen. Olin käsistäni sairaslomalla kaksi viikkoa, ja tuo voide paransi haavaiset kädet.

Vierailija
9/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactoline päiväkäyttöön, sillä se imeytyy hetkessä. Yökäyttöön erisan ja puuvillakäsineet päälle. Maksavat yhteensä noin 5-6 euroa.

Vierailija
10/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan Hoitava Käsivoide. Hajustamaton, 75 ml. Hinta alle neljä euroa.

Vierailija
11/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tätä: hiero käsiin öljyä (esim. oliivi- kookos- tm. ihan rypsiöljykin käy) ja yöksi puuvillahanskat käteen (lähinnä siksi ettei öljy tahraa vuodevaatteita), TOIMII!

Toinen hyvä on kaurahiutalekylpy, eli ihan tavallisia kaurahiutaleita (mitä puuroon käytetään) vatiin/kulhoon ja lämmintä vettä päälle. Liota käsiä tuossa 15-30min (katsele vaikka telkkaria samalla) ja sitten huuhtele ja kuivaa =ihanan pehmeät kädet.

Kannattaa kokeilla noita, vaikka skeptinen olisit, koska ei maksa mitään (kotoa löyty valmiina) ja takaan että huomaat että hyvin toimii :)

Vierailija
12/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natusan 24 hr moisture. Kuva tällä sivustolla: http://mustikkaa.blogspot.fi/2012/12/ensivaikutelma-natusan-24hour-moisture.html

Äiti oli ostanut tuota ja laitoin sitä kokeeksi hänen luonaan käydessäni. Varmaan paras käsivoide, mitä olen kokeillut ikinä. Kosteutti tehokkaasti jopa minun korppukäteni, ei jättänyt niljakkaaksi tai tahmeaksi ja tuoksu oli vieno ja miellyttävä.

Ihan marketista äiti oli sen kuulemma ostanut. Aion ostaa itsekin, kun saan tämänhetkisen käsivoiteeni kulutettua. Mulla on nyt apteekista Sebamedin käsivoide, mutta siitä jää käsiin liukas pinta ja se ei kosteuta tarpeeksi käsiäni nyt talvella.

Vierailija
13/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:51"]

Dermosil käsivoide E 6,40 e, tosi hyvä. Kannattaa tietysti tilata yli 50 eurolla vaikka kimpassa kavereiden kanssa niin ei mene toimituskulja. Dermoshopilla on paljon hyviä tuotteita, mm. shampoot ja deodorantit ostan aina sieltä, paljon halvempia kuin kaupan/apteekin tuotteet ja itse pidän niitä myös parempina. Ja ei, en ole siellä töissä tai saa provikkaa :)

[/quote]

Mä olin itse pettynyt moniin Dermosil-tuotteisiin. Ne hauskannäköiset käsisaippuat kuivattaa ihan liikaa ihoa. Deodorantti ei pidä hienhajua alkuunkaan loitolla. Jalkavoide ei ollut tarpeeksi rasvaista... Tein ison tilauksen, ainoa, johon olin tyytyväinen, oli intiimialueen pesuneste.

Vierailija
14/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 lisää,kaurahiutaleilla voi myös kuoria, eli kaurahiutaleita kämmeneen, pikku tilkka vettä päälle ja sitten "tahnalla" hierot käsiä =lähtee kuiva iho pois.

Vierailija
15/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:08"]

Erisan Hoitava Käsivoide. Hajustamaton, 75 ml. Hinta alle neljä euroa.

[/quote]

Komppi tälle. Jos joku tietää Neutrogenan Norweigian Formulan, niin samanlainen, mutta halvempi. Molemmat siis hyviä!

Vierailija
16/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:10"]

Kokeile tätä: hiero käsiin öljyä (esim. oliivi- kookos- tm. ihan rypsiöljykin käy) ja yöksi puuvillahanskat käteen (lähinnä siksi ettei öljy tahraa vuodevaatteita), TOIMII!

Toinen hyvä on kaurahiutalekylpy, eli ihan tavallisia kaurahiutaleita (mitä puuroon käytetään) vatiin/kulhoon ja lämmintä vettä päälle. Liota käsiä tuossa 15-30min (katsele vaikka telkkaria samalla) ja sitten huuhtele ja kuivaa =ihanan pehmeät kädet.

Kannattaa kokeilla noita, vaikka skeptinen olisit, koska ei maksa mitään (kotoa löyty valmiina) ja takaan että huomaat että hyvin toimii :)

[/quote]

Kiitos vinkeistä, kokeilen tuota kaurahiutalekylpyä jo tänään! Kädet ihan haavoilla...

Vierailija
17/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa vielä, tuo ihan oikeast toimii, laita vaan hiutaleita tarpeeksi (ei mitään "puuroa" kuitenkaan)  suosittelen käyttämään kulhoa, ei isoa vatia :)

Vierailija
18/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean laakea purkki, jossa auki pyöritettävä kansi. Hyvän tuoksuinen ja muutenkin hyvä.

Sitten vissiin eve-ketjusta tai mikä onkaan (Skanssista joskus bongattu) vihreässä litteähkössä purkissa oliivirasva, ihana, levittyy hyvin ja imeytyy tosi nopeasti.

Vierailija
19/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan iltaisin Body Shopin hamppukäsivoidetta. Maksaa nyt tarjouksessa 10e ja haisee hirveältä, mutta toimii! Päivällä käytössä nyt tuo Natusan. Ihan ok, mutta aika harvoin käytän päivällä mitään kun tuo yövoide on niin tehokas.

Mistä tuollaiset puuvillahanskat muuten löytäisi? Mulla on joskus ollut sellaiset mut ne meni hukkaan enkä ole löytänyt mistään uusia.

Vierailija
20/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mantelikäsivoide on hyvä ja öljyisä (Tuoteselosteessa öljy alkupäässä eli sitä on paljon). Hintakin vain muutama euro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi