Mun mieheni haluaa seksiä vain 1 kerran viikossa.
ihmettelen kun olen täältä lukenut kuinka muiden miehet haluavat seksiä jatkuvasti yms. meillä miehelle aina riittänyt 1 kerta viikossa. Ja minä olen kyllä aina suostunut suostuisin vaikka seksiä olisi 3-4 kertaa viikossa.
Kommentit (15)
Hmm, minun mieheni haluaa ehkä kerran kuussa. Samoin minä.
Joskus ollaan oltu viriilimpiä. Nyt 30-v. Ei ole lapsiakaan häiritsemässä. Ei vaan innosta eikä kumpaakaan tämä tahti häiritse.
Minä haluan seksiä vapaapäivinä, samoin mies. Työ vie meiltä molemmilta sen himon. Lapsikin (11 v.) vähän tietenkin rajoittaa, mutta ei kovin paljoa. Vapaalla ollessamme saatamme harrastaa seksiä 4-5 krt/pvä. Välillä vaan valitettavasti meidän vapaamme sattuvat eri päiviin ja sitten seksiä on harvemmin ja oman käden iloja enemmän molemmilla. Olemme 33 v.
Kitistään kun mies vonkaa, kitistään kun mies pihtaa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 05:18"]
Kitistään kun mies vonkaa, kitistään kun mies pihtaa.
[/quote]
Niin, tekeehän se maailmasta ihan törkeän monimutkaisen hahmottaa, kun eri ihmisillä kehtaa olla eri ongelmat.
No meillä tekee aloitteen kerran 3-4 viikon välein jos mä en tee aloitteita.
te onnelliset... saan mieheltäni seksiä parhaassa tapauksessa kerran kuussa... yleensä kerran kolmessa kuukaudessa. Nyt kun olen raskaana ei seksiä heru, niinkuin ei viime raskaudessakaan... aaargh, ja sitten mies mököttää kun olen äreä.. Olen sanonut niin monta kerta mistä johtuu mutten jaksa enää... jos ei kelpaa niin ei väkisin. Itse en aio suostua tällaiseen, saa nähdä miten käy kun toinen lapsi syntyy. Ehkä olen tuominnut pettämisen liian mustavalkoisena :( Olen 28, mies 35
No meillä pieni vauva ja leikki-ikäinen.Tällä mammalla seksi viimeisenä mielessä,mulla on muutakin tekemistä.Ulkonäkönikin muuttunut roimasti,tekee pahaa katsoa itseä peilistä,saatikka antaa miehen koskea roikkuvaan vatsaan tai edes nähdä minua alasti.Vauva nukkuu pikkupätkissä,lakkasin käymästä saunassakin,ei siellä kerkee edes rentoutua kun vauva alkaa huutamaan.Päivän päätteeksi haluaa vain lyödä pään tyynyyn.
Minä olen nainen. Mies haluaa ehkä kerran viikossa, ja minä ei lainkaan - huokaus. Yritän edes joka toinen kk suostua mutta en syty enää, uskon että en yksinkertaisesti rakasta häntä enää. Surullista. Ei tämäkään oikein ole kummallekaan.
Mun mies on ihan samanlainen. Mä haluaisin seksiä VÄHINTÄÄN kerran päivässä, miehelle riittää viikon-parin välein, joten kompromissi on muutaman kerran viikossa. Näin ollen mä olen vähän puutteessa ja mies joutuu vähän enempi töihin kun haluais, mutta minkäs teet. Mulla oli alunperin kauheet itsetunto-ongelmat tän takia, jotenkin tuntu että mussa on pakko olla jotain vikana, jos mies ei halua mua päivittäin, mutta nyt olen ymmärtänyt että mies vain on sellainen, on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Ja silloin kun seksiä on, se on hyvää.
Meillä onneksi tuo kerran viikossa on molemmille ok, lomilla tai jos on vapaailtoja tms niin sitten 2-3x viikossa. Välillä on kiinni kuin takiainen, välillä minä aktiivisempi mutta arki vie sen verran että kerran viikossa on hyvä keskiarvo.
Tasan ei mene sitten teilläkään, vaimoni ei halua kun kerran kuussa.. :(
täytys oll todella hyvä jos päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:49"]ihmettelen kun olen täältä lukenut kuinka muiden miehet haluavat seksiä jatkuvasti yms. meillä miehelle aina riittänyt 1 kerta viikossa. Ja minä olen kyllä aina suostunut suostuisin vaikka seksiä olisi 3-4 kertaa viikossa.
[/quote]
Kyllä se mua panee siinä välilläkin. Eli älä hätäile, terve on.
Ennen kun meillä oli lapsia, harrastimme seksiä 1-3 kertaa päivässä. Nykyään (2 alle 4v ja kolmas tulossa) seksiä on 2-4 kertaa kuussa, MUTTA se on molemmille ihan ok. Silloin kun sitä on, se on taivaallista. Uskoisin että kun lapset kasvavat ja elämä vähän "helpottuu" niin ruvetaan vähän ottamaan "vuosia takaisin" :)
Jaa. Naiseni haluaa seksiä maksimissaan kerran kuussa,