Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"kevättä rinnassa?" Työkaveri syyttää seks. ahdistelusta

Vierailija
22.03.2013 |

Sanoinpa sitten naistyökaverille että onko jo kevättä rinnassa?

Olen mies ja juuri aloittanut työpaikassa, tällä kyseisellä naisella on syövän takia vain yksi rinta josta sain kuulla vasta tämän jälkeen.

Nyt on kertonut työnantajalle että olen seksuaalisesti ahdistellut tätä.

Kiva eka työpäivä, taitaa jäädä myös viimeseksi. Ei mulla muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, eikö tuota vielä saisi selvitettyä? Kuulostaa siltä, että työkaveri on vähän ylireagoinut. Tietysti ymmärrän loukkaantumisen, mutta ei kai voi olettaa, että ekana työpaivänä tietää jo työkaverin sairaushistorian...

Vierailija
2/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko mitään? Ekana työpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ylireagointi mun mielestä tuolta naiselta. Kevättä rinnassa on mielestäni ihan normaali puhekielen sanonta. Myös meille joilta on toinen rinta poistettu.

Vierailija
4/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
5/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on vain ikävä sattuma, tuskin se nainen voi olettaa että tietäisit hänen rinnattomuudestaan. Ei kai tuossa lausahduksessa ole mitään pahaa tai seksististä, tai ehkä vain sitten jos sen sanoo jotenkin irstaalla äänensävyllä...?! Sinuna pyytäisin naiselta anteeksi ihan suoraan sanot vaan ettet tosiaankaan tarkoittanut lausahdusta seksuaalisessa mielessä... Vai tarkoititko?  Rinnasta ei ole pakko sanoa mitään, ethän edes tiennyt siitä.

Tuo on sellainen juttu jolle voit joku päivä vielä nauraa, hulvaton työn aloitus suorastaan!

Vierailija
6/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on ylireagoitu,mutta ei kai kukaan normaali ihminen sano eka työpäivänä naiselle että kevättä rinnassa? kun ei vielä tunne ketään?

Vierailija
7/7 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasiko se nainen, että sinä olisit sanonut kaikille muille naisille, että "kevättä rinnoissa"?