Mitä sä teet työksesi ja mitä siitä maksetaan palkkaa?
Puhutaan palkasta. Kerro millaisella työnkuvalla työskentelet ja mitä siitä maksetaan bruttona ennen veroja/kk.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Puheterapeutti, itsenäinen ammatinharjoittaja, bruttopalkka vuodessa n. 70 000 euroa. Lomaa juhannuksesta koulujen alkuun, syysloma, jouluna 2-3 vkoa ja hiihtoloma. Työtunnit viikossa 30-35 ja käyn useammassa koulutuksessa vuodessa. Olen enemmän kuin tyytyväinen!
Hei tää oli mielenkiintoinen! Minäkin puheterapeutti, mutta palkollinen yksityisessä firmassa. Palkka 3400€ kuussa. Periaatteessa raha kiinnostaisi ammatinharjoittajana, mutta asun pk-seudulla ja täällä nää firmat on pistäneet ammatinharjoittajat aika ahtaalle 😒 Lisäksi pidän kyllä tosi paljon työyhteisöstä ja kollegiaalisesta tuesta, jota tiimimme täällä tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Myyntipäällikkö B2B-myynti, 4550€/kk. Olen aiemmin samassa työssä toisella työnantajalla saanut yli 6000 €/kk, mutta nyt tyytyväinen ja palkka ei ratkaise kaikkea itselleni. Tässä duunissa voisi ihan realistisesti saada parempaa palkkaa, mutta valitsen elämän, joka sisältää myös perhe-elämää.
Todennäköisesti nettopalkkasi on aika lailla sama kuitenkin vaikka bruttopalkoissa noin suuri ero?
Sosiaalityöntekijä n 3500e/kk. Lastensuojeluilmoitusten perkaamista.
Pysäköinninvalvoja, palkka vaihtelee lisien mukaan, mutta keskimäärin 2500€/kk. Mutta on sanottava, että arkipyhät ei ole meille mitään palkallisia vapaita, joten tänä vuonna teemme 10 päivää enemmän töitä kuin toimistotyöntekijät, jotka saavat palkkaa vapaasta pääsiäisestä, joulusta ja mitä näitä on. Ilta- ja lauantailisiä ei ole, sunnuntailta lakisääteiset ja yövuorosta pieni yölisä.
Kunnallinen perhepäivähoitaja, peruspalkka 1760 e, mun palkka kahden ikälisän kanssa 1900. Peruspalkka on muuten noussut kuuden viimeisen vuoden aikana 60 eurolla. Katselin hiljattain vanhoja palkkakuitteja ja v. 2013 palkka oli 1700.
Vierailija kirjoitti:
Työterveyshoitaja yksityisellä. Bruttopalkka 3560 euroa/kk.
Monta vuotta tätä työtä tehnyt ja palkkaa olen vähän saanut nostettua vuosien myötä.
Mä oon kuullutkin, että työterveyshoitajilla on ihan hyvä palkka, vieläpä päivätyö. Keskiarvo on päälle 3000e. Työterveyshoitajana päivätyössä tienaa paremmin kuin sairaanhoitajana vuorotyössä. Toisaalta työterveyshoitaja on paljon kokouksissa mukana, saa bonareita, on opiskellut pidempään.
Diplomi-insinööri valtiolla ylitarkastajan virassa, 5700 €/kk.
Asiakaspalvelua/puhelinneuvontaa, 2290€/kk. Mielestäni ihan ok maailman helpoimmasta työstä.