Miksi miehet haukkuvat mua rumaksi ja vastenmieliseksi? ev
Kommentit (8)
Ne on vaan kateellisia. Älä välitä.
Minkä näköinen olet? Tai no, toisaalta se on irrelevanttia, nuo miehet ovat idiootteja, kenellekään ei voi puhua tuolla tavoin.
Missä?
Kadulla haukkuvien juoppojen ja tupakoivien idioottien mielipiteet voit unohtaa. Kun on itse vajonnut suohon, niin muiden syyttely piristää. Valitettavasti.
Miehenä minun on tuota vaikea ymmärtää. Eipä tulisi mielenkää lähteä loukkaamaan ketään. Missä tilanteissa tätä tapahtuu - siis ihan oikeasti aikuiset ihmiset laukoo tullaisia spontaanisti vai mistä on kysymys?
Enpä tiedä sinusta, että miksi haukkuvat, mutta ystävääni haukkuivat, vaikka hän oli tavallisen näköinen, joskin rintava nuori nainen, mutta luuli olevansa ruma. Syy haukkumiseen oli miesten harmistuksessa, kun rinnat vetivät puoleensa, mutta niihin ei hyvien tapojen mukaisesti kuitenkaan olisi sopinut koskea. Koskivat kuitenkin ja haukkuivat vielä päälle. Haukkuivat varmasti siksikin, että heitä ärsytti ystäväni huono itseluottamus, lysähtänyt olemus.
Kohota omanarvontuntoasi, älä ole liian kiltti, aseta rajasi, puolusta itseäsi ja ala korostamaan hyviä puolia ulkonäössäsi. Ehkä näillä keinoin ratkaiset ongelmasi? Hartiat taakse, ryhti kuntoon, katse valppaaksi ja tiedostavaksi ym.
Ne on idiootteja. Hanki parempaa seuraa.
Mitä jos lähtisit vaikka hetkeksi ulos ja sitten hetkeksi päiväunille. Kyllä se siitä.
Ehkä olet sellainen?