Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on että naispuoliset esimiehet eivät pidä minusta?

Vierailija
07.03.2013 |

Nyt jo kolmas sellainen, näennäisesti tullaan toimeen, mutta sellaisia pieniä juttuja tulee välillä (muutkin kollegat ovat huomanneet), ei tykkää ensimmäisestäkään facebookin päivityksestäni (muitten kollegoiden kyllä) jne. Itse kohtelen kaikkia samalla tavalla, en hauku selän takana tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap kaunis nainen, se joskus riittää tuollaiseen, mutta eihän tätä saa sanoa, koska eihän sellaista ilmiötä missään nimessä ole olemassakaan! Ei! Muistan viime kesältä jonkun tutkimuksenkin (pahoittelen, en ehdi etsiä linkkiä artikkeliin) hieman aihetta sivuten. Siinä oli jotakuinkin niin, että hakutilanteessa jos kauniin naisen kuvallinen hakemus osuu naisvalitsijan käteen, on kyseisen paikan saaminen paljon epätodennäköisempää kuin jos valitsijana on mies. Eikä tällä haeta sitä että se miesvalitsija valitsisi muka erityisemmin ulkonäen perusteella, tai että paikkaa hakeva nainen olisi mallia liian meikattu täystyrkky, vaan että naisrekrytoijat systemaattisesti saattavat sorsia kauniita naisia.

Vierailija
2/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän voisi vastata, kun et kerro itsestäsi mitään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko olet esimiehesi face-kamu..? Huoh..

Vierailija
4/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:42"]

Siis oikeastiko olet esimiehesi face-kamu..? Huoh..

[/quote]

En ole ap, mutta minä olen entisen pomoni facekkamu ja myös nykyisen. Mikä ongelma?

Vierailija
5/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 08:15"]

Nyt jo kolmas sellainen, näennäisesti tullaan toimeen, mutta sellaisia pieniä juttuja tulee välillä (muutkin kollegat ovat huomanneet), ei tykkää ensimmäisestäkään facebookin päivityksestäni (muitten kollegoiden kyllä) jne. Itse kohtelen kaikkia samalla tavalla, en hauku selän takana tms.

[/quote]

Yleensä myös naisesimies pitää asiallisista ja työhönsä kunnianhimoisesti ja ammatillisesti suhtautuvista alaisista. Joskus jonkun työkaverin tai alaisen kanssa synkkaa paremmin, voi jopa ystävystyä ja tavata vapaa-ajallakin, tänä päivänä kai sitten peukutetaan facebookissa. Työasiat työasioina, jos niiden hoitamisessa ei ole ongelmaa vaan suhtautuminen on neutraalia, niin onko sillä niin väliä vaikka esimies tulisi paremmin toimeen jonkun toisen kanssa? Ei sen silti tarvitse tarkoittaa, että hän ei sinusta pitäisi.

Vierailija
6/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian nätti.

t. Mies

Vierailija
7/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melko naurettava, jos facebook päivitysten perusteella päättelet tuollaisia :D Kasva aikuiseksi.

Vierailija
8/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Yleensä pärjään paremmin miespuolisten esimiesten kanssa. En myöskään tiedä, mistä johtuu. En ainakaan ole erityisen kaunis, en edes meikkaa.

Vierailija
9/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä edes mietit tuollaista?!

Vierailija
10/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:lle, että eikö se ole outoa kun esimies tykkää tasaisesti muiden tiimiläisten jutuista, mutta ei minun. Ja tämä oli työkaverin kommentti sen jälkeen kun esimies sanoi mulle käytävällä tosi oudosti muiden kuullen. Ja miksi mietin, no en edes tiedä :D

Vierailija
11/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös tuo jo ole jonkin sortin haukkumista, että täällä ihmettelet, ku esimiesnainen ei tykkää facepäivityksistäsi? Onko pakko tykätä, jos ei tykkää? Ja onko se nyt merkki, siitä, ettei tykkää henkilöstä?

En minäkään tykkää kenenkään päivityksistä, joissa esim retostellaan viikonlopun kännäämisillä tai sillä, miten monta petikaveria on ollut tms!  En, vaik ois paras kaveri! Oikeet kaverit ei siitä häippäse, vaikka hiukan sanois omiakin mielipiteitä, eikä heidän tarvi niistä tykätä, ja silti ystävyys jatkuu!

Miks ylipäätään on tärkeetä, että POMO tykkää facepäivityksistäsi?

Miks kyttäät, tuleeko hänen tykkäyksiään, ja kenelle tulee?

Ootko jotenkin kade?

Mietippä sitä!

Vierailija
12/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olen töissä miesten kanssa, jotka puukottaa selkään reilusti, eikä tarvitse miettiä jotain niin triviaalia kuin facebook-päivityksiä ja pomon peukutuksia. Enkä mä ole edes kuin muutaman duunikaverin facebook kaveri. En mä halua jakaa mun henk.koht. asioita mun pomon kanssa. 

Vierailija
13/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 08:44"]

No, eikös tuo jo ole jonkin sortin haukkumista, että täällä ihmettelet, ku esimiesnainen ei tykkää facepäivityksistäsi? Onko pakko tykätä, jos ei tykkää? Ja onko se nyt merkki, siitä, ettei tykkää henkilöstä?

En minäkään tykkää kenenkään päivityksistä, joissa esim retostellaan viikonlopun kännäämisillä tai sillä, miten monta petikaveria on ollut tms!  En, vaik ois paras kaveri! Oikeet kaverit ei siitä häippäse, vaikka hiukan sanois omiakin mielipiteitä, eikä heidän tarvi niistä tykätä, ja silti ystävyys jatkuu!

Miks ylipäätään on tärkeetä, että POMO tykkää facepäivityksistäsi?

Miks kyttäät, tuleeko hänen tykkäyksiään, ja kenelle tulee?

Ootko jotenkin kade?

Mietippä sitä!

[/quote]

Mikäs sua riivaa? En ole todellakaan ketään haukkunut saati nyt että mitään kännäämisiä harrastaisin tai niistä jossain kertoisin, johan nyt pomppas. En kyttää mitään, tämä nyt vaan tuli mieleen. Eikö olisi saanut kysyä? Olisiko pitänyt ennemmin miettiä täällä Molon haalareiden hankkimista tai ovisliman väriä?