Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 167, paino 70

Pituus 167, paino 70

Pituus 167, paino 70

Pituus 167, paino 70

Hyi saatana. mikä läski!

Vierailija
42/53 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... minä olen kokoa 36. Olen aina ajatellut olevani normaalikokoinen, myös koko 38 on minusta normaalikokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani ihan normaali ihminen. Olen terve, urheilen, syön normaalisti. Mitat 170/55. Kaipa sitten olen epänormaali.

Vierailija
44/53 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Voin lyödä pääni pantiksi että minun ruokavalioni on tervellisempi kuin

> KENENKÄÄN TEISTÄ ja ylipainoinen. Et mitäs siihen sanotte läskien vihaajaat?

Läski

Vierailija
46/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 07:44"]

... että suurin osa vaatesuunnittelijoista tuntuu pitävän lyhyitä tai paksuja naisvartaloita niin rumina, että he varmaan pukisivat suunnittelemansa naisten vaatteet mieluummin sellaisten laihojen teinipoikavartaloiden päälle.

[/quote]

Joo tuollainen olo mullekin on tullut. Kuitenkin on mahdollista pukea myös lyhyt tai paksu, tai jopa lyhyt JA paksu nainen, kauniisti. Mutta se ei onnistu niukoilla makkarankuorivaatteilla, joita nykyään tehdään. Esim. monet etniset vaatteet on selllaisia joissa aika iso esim. afrikkalainen tai intialainen matamikin näyttää hyvältä, paljon paremmalta kuin jos heille pukisi nämä tyypilliset länsimaiset vermeet tyyliin kireät farkut ja joku niukka paita.

Vierailija
47/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:39"]

http://www.iltalehti.fi/muoti/2013032216816665_mu.shtml siinä se!

[/quote]

Ei minusta kyllä näytä normaalilta vaan paksulta pökkelöltä. Plussa persevyydestä, sitä kun ei kauheasti suomalaisilla näe. Itselläkin paha tapa lihotessa muuttua tolpaksi, siksi pitelen pienemmästä painosta kynsin hampain kiinni että olisi muotoja.

Vierailija
48/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:39"]

http://www.iltalehti.fi/muoti/2013032216816665_mu.shtml siinä se!

[/quote]

Ei minusta kyllä näytä normaalilta vaan paksulta pökkelöltä. Plussa persevyydestä, sitä kun ei kauheasti suomalaisilla näe. Itselläkin paha tapa lihotessa muuttua tolpaksi, siksi pitelen pienemmästä painosta kynsin hampain kiinni että olisi muotoja.

[/quote]

Joo minustakin suomalaisissa on yleisempi kropan malli sellainen että jos on vähänkin ylimääräistä rasvaa, keskivartalosta tulee iso mutta takapuoli pysyy lattanana. Sellainen omenamalli. Itsellänikin valitettavasti sellainen, ja jo aika pienellä yilpainolla, selvästi normaalipainon sisällä vielä, näytän jo aidolta kaljamahaiselta naiselta.

Vierailija
49/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 09:22"]

> Voin lyödä pääni pantiksi että minun ruokavalioni on tervellisempi kuin

> KENENKÄÄN TEISTÄ ja ylipainoinen. Et mitäs siihen sanotte läskien vihaajaat?

Läski

[/quote]

No ei se nyt kovin terveellinen voi olla, jos olet läski, joten turhaa uhoat :D

Vierailija
50/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo molemmat nuket ovat normaalipainoisia, veikkaisin että painoindeksi tuolla isommallakin noin 22,5 eli normaalipainon keskellä, ei edes yläreunassa.

Nuo nuket ovat pitkiä, muistaakseni 175 cm (mallinukkevalmistajan edustaja kertoi mitat eräässä haastattelussa), ja silti isommankin vaatekoko on vain 40. Nuken lantionympärys on siis 100 cm, vyötärö 76 ja rinnanympärys 92. Mallinukkefirman mieskin myönsi, että molemmat ovat LAIHOJA. Suomalaisten naisten koko on keskimäärin 42.

Painoindeksini on 23 (olen lyhyempi kuin tuo nukke) ja vartaloni on mitoiltaan lähes identtinen koon 40 mallinuken kanssa. Kun mainitsin tästä miehelleni, hän luuli, että puhuin siitä vasemmapuoleisesta, laihemmasta nukesta. Hänen mielestään minulla on juuri sellainen vartalo. Tämä todistaa vain osaltaan, miten vääristyneitä ihmisten mielikuvat voivat olla. Ei niillä useimmiten ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Lihavat luulevat olevansa laihoja ja laihat kuvittelevat itseään, ja varsinkin muita, lihaviksi.

Vierailija
51/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 11:17"]

Nuo molemmat nuket ovat normaalipainoisia, veikkaisin että painoindeksi tuolla isommallakin noin 22,5 eli normaalipainon keskellä, ei edes yläreunassa.

Nuo nuket ovat pitkiä, muistaakseni 175 cm (mallinukkevalmistajan edustaja kertoi mitat eräässä haastattelussa), ja silti isommankin vaatekoko on vain 40. Nuken lantionympärys on siis 100 cm, vyötärö 76 ja rinnanympärys 92. Mallinukkefirman mieskin myönsi, että molemmat ovat LAIHOJA. Suomalaisten naisten koko on keskimäärin 42.

Painoindeksini on 23 (olen lyhyempi kuin tuo nukke) ja vartaloni on mitoiltaan lähes identtinen koon 40 mallinuken kanssa. Kun mainitsin tästä miehelleni, hän luuli, että puhuin siitä vasemmapuoleisesta, laihemmasta nukesta. Hänen mielestään minulla on juuri sellainen vartalo. Tämä todistaa vain osaltaan, miten vääristyneitä ihmisten mielikuvat voivat olla. Ei niillä useimmiten ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Lihavat luulevat olevansa laihoja ja laihat kuvittelevat itseään, ja varsinkin muita, lihaviksi.

[/quote]

vyötärö 76cm (laiha??) on 4cm vaille riskirajan. Että sanoisin ennemminkin normaali.

Vierailija
52/53 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa vain toinen on "hieman pullukka" (ja sekin normaalin ylärajassa) takana oleva on taas täysin siinä normaalin keskellä. Jos luulette, että tuo tuoinen takana oleva on lihava, niin joko huono provo tai melko pinnallista ollaan. Kumpikaan ei juuri lihava ole. Ei oo pahoja jenkkakahvoja, ei "läskit lölly" vaan on tuollainen suora vatsa.

Tässä taas niitä mukamas normaaleja mallinukkeja joita pitäisi ihailla: http://i.imgur.com/Stz2RwT.jpg  jalat ei ole edes käsiä paksumpia.

Ja lisäksi: lihavuudella on hyvin vähän tekemistä sairauksien kanssa. Elämäntavat on se asia. Voi olla laiha ja syödä mäkkärin ruokaa päivät pitkät ja istua vaan sohvalla kattoos telkkaria. Yhtä "vaarallista" kuin pullukka joka tekee tätä. Painolla ei mitää väliä vaan elämäntavoilla. Jos on pullukka ja muuttaa tavat terveelliseksi niin terveys parantuu merkittävästi ilman painon pudostusta. Ellei tietty mennä niihin "170 cm/200kg" lukemii.

Vierailija
53/53 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka PINNALLISIA olette Te, jotka haukutte painoindeksin 24 ylipainoisiks... Hohhi. Mitäs jos olisitte vain tyytyväisiä itseenne ja antaisitte muiden olevan tyytyväisiä ihteensä myös.