Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaisen naisen haluaisit oikeasti ja millaiseen rahkeet riittää?

Vierailija
15.03.2019 |

1. Millaisen(ulkonäkö, luonne yms) haluaisit OIKEASTI?

2. Millaiseen naiseen(ulkonäkö, luonne) rahkeesi riittää?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mukavan, aidon ihmisen, joka osaa olla oma itsensä. Ihmisen, joka on vahva, itsenäinen ja myös heikko ja haavoittuvainen. Ihminen, joka on spontaani, mutta myös tyytyväinen vaikka mitään ei tapahdukaan. Ihminen, joka ei suutu vaikka tuijotan hänen nukkuvaa ja tuhisevaa nenäänsä haltioituneena aamun ensimmäisten auringonsäteiden osuessa siihen. Ihminen, joka valitsee pyörälenkin shoppailun sijaan ja ei mieti mitä muut hänestä ajattelevat.

Mihinkö rahkeet riittävät? Lähinnä haaveiluun.

Oletko homo?

Kiitos kysymästä. En ole. Olen mies kyllä, mutta naista etsin, jos kumppanista puhutaan. 

Miksi kysyt?

Ei tuommoista kirjoita kuin homot tai naiset. Romanttista haihattelua ja soopaa. Ei mitään konkreettista vaikka ulkonäöstä tai harrastuksista. Kertoo, että ei tiedä naisista mitään.

Vierailija
82/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mukavan, aidon ihmisen, joka osaa olla oma itsensä. Ihmisen, joka on vahva, itsenäinen ja myös heikko ja haavoittuvainen. Ihminen, joka on spontaani, mutta myös tyytyväinen vaikka mitään ei tapahdukaan. Ihminen, joka ei suutu vaikka tuijotan hänen nukkuvaa ja tuhisevaa nenäänsä haltioituneena aamun ensimmäisten auringonsäteiden osuessa siihen. Ihminen, joka valitsee pyörälenkin shoppailun sijaan ja ei mieti mitä muut hänestä ajattelevat.

Oletko homo?

Kiitos kysymästä. En ole. Olen mies kyllä, mutta naista etsin, jos kumppanista puhutaan. 

Miksi kysyt?

Ei tuommoista kirjoita kuin homot tai naiset. Romanttista haihattelua ja soopaa. Ei mitään konkreettista vaikka ulkonäöstä tai harrastuksista. Kertoo, että ei tiedä naisista mitään.

Näyttää ottavan koville peräkammarintytöllä. Kertoo, että et tiedä miehistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo?

Miksi kysyt?

Näyttää ottavan koville peräkammarintytöllä. Kertoo, että et tiedä miehistä mitään.

Olen kyllä mies ja tiedän miten MIEHET kirjoittavat ja ajattelevat. 

Vierailija
84/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä oikein minkäänlaiseen. Lisäksi yritän maksaa velkojani sekä säästää rahaa asuntoon niin ei ole käyttää mihinkään ylimääräiseen johon treffailut yms väkisinkin johtaa. Ei ole rahaa matkustella yms. En edes viitsi lähestyä näin persaukisena ketään, kuka tämmöisen tyhjätaskun haluais? Ei kukaan. Katellaan sitten joskus..

M36

Hei mä muistan sut, kun yritin vähän aikaa sitten auttaa sua täällä, kun kirjoittelit jotain jäähyväisjuttuja... 

N28

Joku muu M36 ollut se kuin minä.

M36

Vierailija
85/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itseäni n. 5 vuotta nuorempi. Kaunis, vaalea ja sinisilmäinen. Sopivasti pyöreyttä. Korkeasti koulutettu pehmeillä arvoilla. Henkisesti terve (ei persoonallisuushäiriöitä, mielialalääkitystä) ja hyvällä itsetunnolla. Haluaa miellyttää miestä mutta tarjoaa kuitenkin sopivasti haastetta.

2. Rahkeet ovat riittäneet kaikkiin naisiin, joihin kiinnostukseni on herännyt. Rakastuminen on kemiaa ja kun tuoksut ovat kohdallaan niin loppu sujuu kuin itsestään. Realismi iskee sitten jossain vaiheessa arjen saapuessa suhteeseen.

Vierailija
86/88 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki haluavat pitkän naisen? Eikö palstatietäjien mukaan jokaisen miehen unelmana ole lyhyt nainen?

No ei ainakaan minun unelma. Mielummin kumppania silmiin katsoessa pidän pääni pystyssä, kuin että alaviistoon katson tai joudun kyykistymään tai kumartumaan. Taitaa nämä kirjoitukset olla peräisin palstamammojen omilta näytöiltä. Taitaa korventaa kun pituuskasvu pysähtyi kun piti ruveta röökiä kiskomaan ala-asteella tullakseen kunnon Kouvola mammaksi.

Vierailija
87/88 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älykäs, sivistynyt ja akateeminen-nainen

2. Yksinhuoltaja-lähäri-wt

Olen mieluummin yksin ja keskityn työhön

Vierailija
88/88 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset