Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaisen naisen haluaisit oikeasti ja millaiseen rahkeet riittää?

Vierailija
15.03.2019 |

1. Millaisen(ulkonäkö, luonne yms) haluaisit OIKEASTI?

2. Millaiseen naiseen(ulkonäkö, luonne) rahkeesi riittää?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö naisia, jos teiltä vaatii väh 175 cm pituutta, kun monet naiset vaatii miehenkin olevan n 10 cm keskipituutta enemmän eli väh 185 senttiä? Mitä jos naisen keskimääräistä pitemmästä pituudesta tulisi miehille samanlainen pakkomielle, tutisisiko puntti?

Sori mutta juutun asiavirheeseen. Suomalaisen miehen keskipituus ei ole 175 senttiä, vaan lähemmäs 80 cm. Tästä löytyy faktatietoa.

Numero 1 unohtui eli 180 cm :D.

Vierailija
22/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö naisia, jos teiltä vaatii väh 175 cm pituutta, kun monet naiset vaatii miehenkin olevan n 10 cm keskipituutta enemmän eli väh 185 senttiä? Mitä jos naisen keskimääräistä pitemmästä pituudesta tulisi miehille samanlainen pakkomielle, tutisisiko puntti?

-ei kiinnosta, koska oon lyhyt ja miehet tykkää lyhyistä :DDDD pituus on miehellä ok, naisella ei ok, paitsi joidenkin mielesdtä, ja ne jotktu ei mua kiinnosta, koska mun mielesdt mun paras puoli on se et oon suht lyhyt ja se mielipide ei lähde millään pois.

Vierailija
24/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet jauhavat tuota nauravuutta ja iloisuutta? Eihän kukaan voi kokoajan hymyillä kuin vahanaama saatika kihertää. Joutuisi pian laitokseen.

Vierailija
25/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta juutun asiavirheeseen. Suomalaisen miehen keskipituus ei ole 175 senttiä, vaan lähemmäs 80 cm. Tästä löytyy faktatietoa.

No ok, ärsyttääkö naisia jos useimmat miehet haluaisi naisen olevan väh 170 cm?

Vierailija
26/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet jauhavat tuota nauravuutta ja iloisuutta? Eihän kukaan voi kokoajan hymyillä kuin vahanaama saatika kihertää. Joutuisi pian laitokseen.

Kaikki pitävät positiivisista ihmisistä, mutta optimisti on liian vaikea sana muistettavaksi.

Ei tarvitse kikatella, eikä edes näyttää tissivakoa.

Vierailija
27/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei kiinnosta, koska oon lyhyt ja miehet tykkää lyhyistä :DDDD pituus on miehellä ok, naisella ei ok, paitsi joidenkin mielesdtä, ja ne jotktu ei mua kiinnosta, koska mun mielesdt mun paras puoli on se et oon suht lyhyt ja se mielipide ei lähde millään pois.

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta maailmanlaajuisten tutkimusten mukaan parhain pituus naiselle on miesten mielestä 165-170cm, mikä ei tosiaankaan ole mikään lyhyt pituus naiselle.

Vierailija
28/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vähänkin pidemmille miehille jo nyt pakkomielle. Kohtalaisen turha unelmoida yli 185cm miehestä jos on itse alle 170cm.

Vierailija
29/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta maailmanlaajuisten tutkimusten mukaan parhain pituus naiselle on miesten mielestä 165-170cm, mikä ei tosiaankaan ole mikään lyhyt pituus naiselle.

Ja Suomessa vielä enemmän, koska täällä sekä naiset että miehet ovat selkeästi pidempiä kuin maailman keskiarvo.

Vierailija
30/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli.

Vierailija
31/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkeli.

Voitko tarkentaa, jäi epäselväksi haluaisitko todella kikkelin vai riittävätkö rahkeesi kikkeliin.

Vierailija
32/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 160-170cm, 60-75kg, persoonalliset kasvot, lämmin ja empaattinen luonne väritettynä mustalla ja kaksimielisellä huumorilla. Lapset tulis olla jo tehty ja kyetä itse huolehtimaan kuten itsekin teen. Kipinä, luottamus.

2. Tollasia löydän kevytsuhteisiin, mutten vakavaan. Syynä lienee elämäntilanne: lapset vasta lähestyy teini-ikää, asuintilanne ei jousta, taloudellisesti en voi avustaa, en osaa pitää kipinää kauaa yllä viestein, vaikka livenä kuinka synkkaisi. Aina ne katselee salaa parempaa. Liian tylsä elämä menevälle? Vai pitäiskö naisille olla riidanhaluinen kumppani? Osaisin riidelläkin, mutta vasta kun osaan luottaa jo toiseen.

Oikeastaan en tiedä mihin rahkeeni riittäisivät, kun olen joustanut mainitsemistani toiveistani todella paljon useampaankin kertaan ja silti olen yksin. Itse olen heivannut vain kipinän puutteen vuoksi. Ei ole haitannut masennukset, köyhyydet, pienet ylipainot... On ollut jätettyä, rikottua, pienten lasten äitejä... Mulle merkityksettömiä asioita, jos vaan on kipinää.

Vierailija
33/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ensimmäinen vastaus on kiinnostava. Muut eivät edes unelmoi mistään laadukkaasta. Paitsi se, joka haluaa silmälasipäisen ja älykkään naisen.

Vierailija
34/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin n. 165cm pitkän lanteikkaan isoperseisen ja D-kuppirintaisen naisen, joka tykkäisi seksistä  ja kiusoitella minua seksikkäissä asusteissa ja esitellä itseään erilaisissa asennoissa. Nainen voisi olla pyöreähkö olematta lihava ja kasvoiltaan persoonallisen näköinen mieluummin kuin perinteisellä tavalla kaunis.

Rahkeet ei valitettavasti riitä nykykunnossa mihinkään, joten se siitä.

Vierailija
35/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen suloinen, pieni ja söötti. Awww. Sydän sulaa sellaisen 150-165cm pitkän, sirohkon naisen kanssa. 

Normiälykäs ja kouluja käynyt, ei wt tai muuta valkoroskaa. 

Itse olen DI, 33 vee, pituutta 175, painoa 90kg ja vyötärö 87cm. Ehkä rahkeet sellaiseen pienikokoiseen tsirbulaan riittää <3.

Vierailija
36/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mukavan ja omillaan toimeentulevan hieman reilu nelikymppisen naisen. Mieluiten pitkät tummat hiukset ja hoikka kroppa, mutta ulkonäkö ei loppupeleissä merkitse. Positiivinen asenne seksiin välttämätön, akateemisesta koulutuksesta plussaa.

2. Jonnekin tuonne uskon oman tasoni myös riittävän. Jos en sellaista löydä, niin olen mielummin ilman.

Vierailija
37/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen suloinen, pieni ja söötti. Awww. Sydän sulaa sellaisen 150-165cm pitkän, sirohkon naisen kanssa. 

Itse olen DI, 33 vee, pituutta 175, painoa 90kg ja vyötärö 87cm. Ehkä rahkeet sellaiseen pienikokoiseen tsirbulaan riittää <3.

Minkä ikäinen naisen pitäisi mieluiten olla?

Vierailija
38/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on ihan mielenkiintoinen. Aloin itse vastikään seurustelemaan pitkästä suhteesta eronneen miehen kanssa, joka pitää minua suunnilleen taivaan lahjana, eikä uskonut minunlaisiani olevankaan. Olen tosi tavallinen vajaa 160 cm, vähän pyöreä brunetti, mutta pidän runsaasta läheisyydestä, monipuolisesta seksistä ja miehen hemmottelusta. Osaan myös keskustella kohtuullisen laajasti. Ilmeisesti mies aikoinaan avioitui eksänsä kanssa, koska ajatteli, ettei kelpaa muille. Minä taasen olen ikäni ajatellut, etten koskaan kelpaisi upealle, pitkälle, lihaksikkaalle, herkälle ja hauskalle miehelle, joka haluaa silittää minut illalla uneen ja keittää aamulla kahvia. Tämä luulo, koska olen lyhyt, brunetti, pyöreähkö ja mielipiteiltäni välillä kärkäs. Ilmeisesti kaikille on se täydellinen jossain.

Vierailija
39/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-33. 

Vierailija
40/88 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-33. 

Eikö ole ristiriitaista, että sinua 13 v nuorempi kelpaa mutta 13 vuotta vanhempi ei? (tuskin kelpaisi vaikket haluaisi lapsiakaan) Uskotko että vaikka sinulle ei kelpaa 13 v itseäsi vanhempi kumppani, niin sille parikymppiselle kelpaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä