Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin asioihin olet tyytyväinen itsessäsi?

Vierailija
22.03.2013 |

- Eikä nyt listata lainkaan negatiivisia juttuja, kiitos. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 15kg.

Vierailija
2/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun nopeasti. Vaikka mua koetellaan ja kohtaan paljon paskaa, pystyn nousemaan kuin Fenix-lintu tuhkasta.

Vierailija
4/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen huuliini.

Vierailija
5/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni perusasiat ovat kunnossa. Olen pärjääjä ja sopeutuja. Vaikka minut heitettäisiin millaiseen kulttuuriin tai ympäristöön, saisin elämäni mallilleen ennemmin tai myöhemmin. Olen myös oppinut käsittelemään raha-asioita hyväksyttävällä tasolla, vaikka molemmat vanhempani ovat olleet talouden kanssa aika hukassa.

Vierailija
6/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 01:01"]

Elämäni perusasiat ovat kunnossa. Olen pärjääjä ja sopeutuja. Vaikka minut heitettäisiin millaiseen kulttuuriin tai ympäristöön, saisin elämäni mallilleen ennemmin tai myöhemmin. Olen myös oppinut käsittelemään raha-asioita hyväksyttävällä tasolla, vaikka molemmat vanhempani ovat olleet talouden kanssa aika hukassa.

[/quote]

hienoa, voit muuttaa masai heimon pariin ja perustaa aids tukikeskuksen

Vierailija
7/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riittävän kaunis, hoikka, älykäs ja kiltti. Mulla on pitkä pinna ja mietin mitä sanon, joten läheiseni eivät joudu pahoittamaan mieltään äkkipikaisten äyskäisyideni takia (tähän päseminen on vaatinut jonkin verran työtä, koska kotoa olen oppinut huomattavasti negatiivisemman kommunikaatiomallin, joten siksi olen tästä erityisen ylpeä). Oon muutenkin perushyväntahtoinen muuta maailmaa kohtaan ja yritän tosissani olla hyvä ihminen.

Vierailija
8/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on varpaanvälit kunnossa

Vierailija
9/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut löytämään rinnalleni ihanan miehen, jonka kanssa minulla on aivan ihastuttava lapsi. Usein vaan tuntuu, etten ansaitse tätä onnea...

Vierailija
10/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan toivomatta pahaa niille ihmisille, jotka ovat loukanneet minua tai tehneet pahaa minulle. En tahdo pahaa kenellekään.

Vierailija
11/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit silmät.. Safiirin siniset, joissa on iiristen ympärillä huomiota herättävän mustat renkaat. Olen myös vahva ihminen, viimeinen vuosi on ollut tuskainen ja sairastelua täynnä mutta olen selvinnyt. Minulla on myös vahva tukiverkosto, kiitos heille kaikille ihanille ihmisille.. ♥ 

Vierailija
12/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luotettava ja ystävällinen ihminen ja minulla on hyvät hampaat.

Vierailija
13/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt itseni monen vuoden jälkeen.

Tiedän, mitä tahdon ja mikä taas on muiden miellyttämistä. Uskallan sanoa ei vaikkei se kaikkia miellyttäisikään. Tunnen itseni niin onnelliseksi, vaikka ulospäin ei ole mikään muuttunut. Tärkeää on seurata sydämensä ääntä ja tehdä valintansa sen pohjalta. 

Vierailija
14/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät hiukset. Ne on pitkät ja kiiltävät, kauniit. Aivan sama vaikka pesisin ne fairylla, niin ne on hyväkuntoiset. Muuta hyvää ei sitten olekaan.

Vierailija
15/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on hyvää ainaostaan vaatimattomuuteni.

Vierailija
16/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään, en yhtään mihinkään. Tästä ihmisestä ei positiivista löydy.

Olen huono,epäonnistunut ja surkea ja ruma. Olen valinnut paskan itsekkään ja tukahduttavan puolison ja se tekee munkin elämästä erakonelämän. Naiseus ja minuus on kadonnut johonkin.

Vierailija
17/17 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 08:57"]

En mihinkään, en yhtään mihinkään. Tästä ihmisestä ei positiivista löydy.

Olen huono,epäonnistunut ja surkea ja ruma. Olen valinnut paskan itsekkään ja tukahduttavan puolison ja se tekee munkin elämästä erakonelämän. Naiseus ja minuus on kadonnut johonkin.

[/quote]

"- Minne menit minuus? Minne joskus hävisit? Minkä pylvään juurelle tipahdit? Minkä korttelin eteen sinut vahingossa pudotin? Mitä olet kaikki nämä vuodet tehnyt? Missä olet ollut? Onko elämäsi ollut hyvää ja kaunista? Sellaista kuin minä halusin. Oletko pitänyt itsestäsi huolta, kun minä en ole huolehtinut? Muistatko minua enää? Tunnetko minua? Minä olen minä ja sinä olet minun minuuteni. Voisitko sinä tarvita minua vielä, vaikka kohtelinkin sinua huonosti? Vai oletko kasvanut ulos minusta ja oppinut pärjäämään ilman? Anna minulle anteeksi. Aloitetaan alusta minuus."