Apua, mulla on vauvakuume!
Minä, joka olen vannonut että nämä kaksi lasta riittävät minulle, huomaan että mulla taitaa olla vauvakuume. Voi kääk! Kuitenkin olen päivä päivältä iloisempi siitä, että lapset ovat jo " isoja" (4v ja 2,5v). Mutta nyt on alkanut iskea vauvakuume. En käsitä ollenkaan. Täytyy kyllä miettiä tarkkaan ennen kuin tekee mitään peruuttamatonta.
Kommentit (4)
Millä saitte itsellenne taottua järkeä päähän?
AP
02/03 syntyneet kaksoset on nuorimmat. Kuinkas ollakkaan nyt kauhee vauvakuume, ensin kyllä tuli miehelle ja se tartutti sen muhun ja ½vuoden harkinnan jälkeen otatin kierukan pois... Vielä en ole raskaana, ainakaan tietääkseni...
Lue matkaesitteitä ja mieti kuinkakauan menee vielä, ennen kuin pääset oikeasti nauttimaan lomasta.
Laske kuinka monta vaippaa joudut ostamaan ja mieti onko teillä tarpeeksi tilaa vielä yhdelle (koti, auto).
Rupea myös kauhistelemaan kun kaikkia asioita pitää hankkia kolme (sisarusten vanhat kun ei tietysti sitten joskus enää kelpaa) esim. polkupyörä, ajokortti, avustukset,kun lapset muuttavat pois kotoa jne... Eli kaikki eläkesäästöt menee siinä
Tai sitten annat vain sydämen viedä ja nautit taas pienten jalkojen tepsutuksesta ja märistä pusuista ja vauvan tuoksusta
Olen just noita miettinyt. ja myös sitä että meillä on oikeesti kaikki vauvan vaatteet ja tavarat hävitetty kun lapsiluku oli täynnä kahdesta. Eli kaikki pitäis ostaa taas alusta.
Talossa kyllä riittää tilaa ja autossakin =)
Eniten just ajattelen noita valvottavia öitä ja omia hermoja jne. Ja yritän ottaa järjen käteen!
Mutta siinä taas nähdään että aika kultaa muistot, kun on saanut nukkua hetken yönsä rauhassa jne. =)
AP