Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten joku voi syödä

Vierailija
21.03.2013 |

vuohenjuustoa!! Uskomatonta paskaa. Kuolisin nälkään mielummin kuin pistäisin tuota hienmakuista mössöä suuhuni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tainnut pahaa juustoa koskaan maistaakaan. Vuohenjuustotkin uppoaa hyvin.

Vierailija
2/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä uskomattoman pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kolmonen:) Mäkin söisin varmaan maksaa siinä tilanteessa, vaikken noin muuten pysty sitä syömään.

Vierailija
4/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään! Just söimme salaattia, johon tuli hyvää de Ceccon kierrepastaa, punaista paprikaa, rucolaa, mustia Kalamata-oliiveja, paahdettuja pinjansiemeniä, punasipulia sekä -tadaa- Kolatun vuohenjuustoa. Nam. 

Vierailija
5/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin ja Hesen sapuskat ovat mielestäsi suurinta herkkua?

Ruoka-ainevammaisuus on yleensä itse hankittua.

Vierailija
6/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistakaa joskus lämmintä vuohenjuustosalaattia. Muutatte mielenne.

Vierailija
7/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa! Voin syödä sinunkin osuuden siellä aut. saarella.

Vierailija
8/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienmakuinen mössö kuvaa kyllä tuotetta hyvin :D

Onneksi ei olla kuolemassa nälkään, niin ei tarvi syödä ellei halua.

Vierailija
9/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyvää vuohenjuustoa (laaduissa tosiaan on eroja), mutta en esimerkiksi voi sietää pecorinoa. Siis hitto mitä paskaa! Yhdellä kaverilla tarjottiin sitä avokadoscheissea ja se pecorinon haju/maku vei melkein tajun - eikä mitenkään hyvällä tavalla. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
10/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:44"]

Maistakaa joskus lämmintä vuohenjuustosalaattia. Muutatte mielenne.

[/quote]

Jotkut ei vaan tajua. Hirveetä paskaa, oli se sitten lämpimässä tai kylmässä muodossa.

Vierailija
11/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:28"]

Rakastan hyvää vuohenjuustoa (laaduissa tosiaan on eroja), mutta en esimerkiksi voi sietää pecorinoa. Siis hitto mitä paskaa! Yhdellä kaverilla tarjottiin sitä avokadoscheissea ja se pecorinon haju/maku vei melkein tajun - eikä mitenkään hyvällä tavalla. Vieläkin puistattaa.

[/quote]

Pecorino, nam :-p Rakastan sitä kerta kaikkiaan. Sitä toki kuuluu käyttää kuten parmesania, mausteena eikä kasoittain. Mutta pestossa se on hyvää, ja esim. voileivillä, jotka on paahdettu, voideltu oliiviöljyllä, ja päällä valkosipuliöljyssä paistettua pinaattia, sekä muutama kapea viipale hyvää pecorinoa. :-p Espanjalainen Manchego on hyvä korvike jos pecorinoa ei löydy.

Vierailija
12/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:43"]

Mäkkärin ja Hesen sapuskat ovat mielestäsi suurinta herkkua?

Ruoka-ainevammaisuus on yleensä itse hankittua.

[/quote]

So what vaikka olisi? Tekeekö se sinusta jotenkin hienomman ja paremman ihmisen, että makuaistisi on alikehittynyt etkä ymmärrä lappavasi paskaa suuhusi kun nautit tuota hikimössöä, jota vuohenjuustoksikin kutsutaan?

Vierailija
13/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan sitä. Tungen sitä joka paikkaan. Mut älä huoli, olen silti tyylipuhdas juntti.

Vierailija
14/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt sen virheen, että olet maistanut sitä ilman punaviiniä? Vuohenmaitojuusto ei oikein toimi ilman punaviiniä, se jää vähän niin kuin vajaaksi. Samaan tapaan kuin punaviini ilman vuohenmaitojuustoa jää vajaaksi. Ne toimii paremmin yhdessä, nam!

Vierailija
15/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen mielipide on aina se oikea koska se on hänen oman mielen ja kehon ajatuksia.

Vierailija
16/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei sovi kiistellä. Mä rakastan oikeastaan kaikkea juustoa, paitsi sinihome, se on karseaa.

Vierailija
17/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään tykkää. Mutta en mä silti ihmettele muiden syömisiä. Makuja on monia. Omaa himottuani auraa (ja nimenomaan pehmeän makuista auraa mieluummin kuin muita sinihomejuustoja) ei myöskään moni voi käsittää.

Vierailija
18/18 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäilen kyllä että jos oikeasti kuolisit muuten nälkään niin kyllä se vuohenjuustokin menisi. Teoreettinen ääriesimerrkki: olet jollain risteilyllä, laiva uppoa ja olet ainoa joka pelastuu pienelle saarelle, jonne ajautuu iso laatikollinen vuohenjuustoa. Mitään muuta syötävää ei ole. Luulen että siinä tilanteessa alkaisi vuohenjuustokin mennä jos vaihtoehto olisi kuolla ja olla näkemättä esim. lapsia enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi