Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva 20.3 Tuomas

Vierailija
21.03.2013 |

Aika tollero oli taas... Tosin ei niin inhottava kuin vaikka menneen viikon Raimo. Yhtä tasapäinen mutta ei sentään viljellyt typeriä mielipiteitä. Muita jotka katsoivat?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ressukka. :(

Saahan sitä haaveilla nuoresta pitkätukkaisesta naisesta. Vielä kun itse uskaltaisi lähestyä niitä ihannenaisia, niin voisi olla _hieman_ paremmat mahdollisuudet löytää se kumppani.

Vierailija
2/40 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää menoa.

Sinänsä kuka tahansa saa mun puolesta vaatia kumppaniltaan mitä haluaa, mutta kun vaateet ovat noin epäsuhdassa realistisiin toteutumismahdollisuuksiin nähden, niin miksi edes vaivautua yrittämään? Jos olisin toi heppu, olisin sinkkulaivan sijaan pysynyt kotona tai suunnannut Aasiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hetki mitä katteltiin miehen kanssa, niin kikatettiin vedet silmissä ja kippurassa. Se jätkähän oli selkeesti jälkeenjäännyt, eihän tuommoisia todellisuudessa ole.

Vierailija
4/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypistä tuli ikävä kyllä hyvin vahvasti oma työkaveri mieleen. Uskokaa pois, kyllä tuollaisia ihmisiä on.

Vierailija
5/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas oli mies, eikä mikään marjanpoimija!

Vierailija
6/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 01:41"] Se jätkähän oli selkeesti jälkeenjäännyt, eihän tuommoisia todellisuudessa ole.

[/quote]

Oli jälkeenjäänyt tai ei, tuollaisiahan on av-palsta mustanaan: miehiä jotka ruikuttavat että heidän haluamansa nuoremmat, kauniit, pitkätukkaiset naiset ovat epäreiluja kun eivät halua heitä, vaan käyttävät seksuaalista valtaansa ja tavoittelevat laadukkaampia miehiä. Pahimmat naishirviöt yrittävät parisuhteessakin vaikuttaa miehen tekemisiin, esim. käskisivät laittamaan puhtaan paidan päälle kun ravintolaan ollaan lähdössä.

Vierailija
7/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliks kävi. :/

Vierailija
8/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä oli kyllä säälintunne. Tuomakselle vinkkinä, että kannattaa laihduttaa 30kg ja vaihtaa puhdas paita. On niitäkin, jotka arvostaa miestä, joka on "paskan tuiskeessa", mutta suosittelisin silti siistiä kauluspaitaa... Ja rohkeutta mennä juutelemaan, eikä jäädä yksinään johonkin nurkaan.

Vierailija
9/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Mua säälitti se :/ joo Tuomas laita vaikka ruudullinen kauluspaita päälle ja vaihda se aamulla toiseen, niin mennään sitte treffeille ;);)

Vierailija
10/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois rahaa, niin lähettäisin Tuomaksen ovelle pari hemaisevaa huoraa. Kehtaattekin nauraa epätoivoiselle.

Vierailija
11/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin samaa, että se tarvitsis kyllä naista jos kuka. Ja tuollaisia nuoria miehiä on varmasti Suomessa paljon. Vaikka vastustan prostituutiota, niin tällaisten kohdalla se tarpeellisuusargumentti melkein jo pätee.

Nauraminen on kyllä julmaa, mutta vaikea uskoa, miten joku voi olla noin pihalla, ja kertakaikkiaan, no, outo. Ja toisaalta, jos itse menee tuollaiseen sinkkuohjelmaan ja julkisuuteen, on varauduttava siihen, että kommentoidaan.

Vierailija
12/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vain onko ketään normaali järkistä ihmistä ollut mukana, eipähän siihen kukaan fiksu edes hai?

Vierailija
13/40 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan , ei  edes tyttö katso?

Vierailija
14/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksella on vielä toivoa. Hän ei kuitenkaan ole työtön ja vanhempien elätettävänä oleva peräkammarinpoika, vaikka ujo onkin.

Sosiaalisia taitoja vain harjoittelemaan, pukeutumiseen enemmän huomiota ja jonkun kilonkin kun laihduttaa.

Vierailija
15/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jakso kun olen sinkkulaivaa vilkaissut oli tämä Tuomas jakso. Mä ja miehenikin luultiin, että se jätkä on vajaa! Onko noinkin törkeitä olemassa. Paskasessa Tuska paidassaan juoksee laivaa ympäri kuvausporukka perässään ja sitten ainoa kerta kun PÄÄSEE naisen kanssa jutuille, se haukkuu tämän nimen! :D

Me katottiin tää jakso pikku känneissä jo uudestaankin, että olihan se jätkä hilpee! Kavereille kanssa vinkattiin. ja kaikki katto ja nauro!

Vierailija
16/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me katottiin tää jakso pikku känneissä jo uudestaankin, että olihan se jätkä hilpee! Kavereille kanssa vinkattiin. ja kaikki katto ja nauro!"

Yök, millaisia "ihmisiä" olette.

Vierailija
17/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 01:35"]

Ainoa jakso kun olen sinkkulaivaa vilkaissut oli tämä Tuomas jakso. Mä ja miehenikin luultiin, että se jätkä on vajaa! Onko noinkin törkeitä olemassa.

[/quote]Joo pahempi kuin jammu siltavuori?

Vierailija
18/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 02:08"]

Huhhuh, tää keskustelu jo kertoi kaiken äijän vuorovaikutustaidoista:

"mikä sun nimi o?"

"Tjana"

"Mikä?"

"Tjana"

"Tjana? Aika hassu nimi!"

-tyttö katselee kiusaantuneena toisaalle, näyttäen siltä, että pääsispä jo pois...

[/quote]

Mieleesi ei ilmeisesti tullut, että ohjelma oli tarkoituksella leikattu niin, että Tuomas näytti joka tilanteessa täysin pelleltä. Emme voi tietää mitä muuta hän puhui kyseisen naisen kanssa. Lisäksi selostajaeukko pilkkasi Tuomasta poikkeuksellisen paljon. Yhtä tylyä kommentointia ei ole saanut sarjassa kukaan muu, ei varsinkaan kukaan nainen, vaikka aihetta olisi todellakin ollut. En ihmettele, vaikka selostaja olisi ollut aikoinaan koulukiusaaja, koska niin hyvin lipevän ivallinen huomauttelu häneltä sujuu.

Toinen esimerkki oli, kun Tuomas ilmoitti menevänsä johonkin ravintolaan, jolla oli englanninkielinen nimi. Hän sanoi ravintolan nimen ehkä vähän suomalaisittain, mutta ei mitenkään väärin tai typeränkuuloisesti. Tämän jälkeen selostaja lausui nimen korostetusti ”oikein”, ikään kuin painottaakseen sitä, että katsokaa nyt miestä, joka ei osaa iskeä naista eikä edes lausua englantia. Ja roskaväki kotisohvillaan katsoi ja nauroi - samalla tuntien itsensä paremmaksi kuin ohjelman päähenkilö.

Tuomaksella olisi toki paljonkin parantamisen varaa tietyissä asioissa, jos ja kun hän naisen haluaa löytää. Tällainen matalaotsainen pilkanteko vaan pilaa ohjelman, joka voisi muuten olla ihan mielenkiintoinen.

Vierailija
19/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jotkut lähes raivoisasti puolustavat Tuomasta. Taidatte olla Tuomaksen sukulaisia tai sitten oma äijänne on samanlainen juntti.

Vierailija
20/40 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen elänyt elämäni jonkinlaisessa kuplassa, sillä en rehellisesti sanottuna ole koskaan törmännyt Tuomaksen kaltaisiin miehiin. Johtuu varmaan siitä, että olen 25v, asun Helsingissä ja olen korkeakoulutettu enkä myöskään ole käynyt lähiökapakoissa.

(tämä viesti ei ollut provo, vaan täyttä totta)